Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Fully felfüggesztés típusok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
5 hozzászólás a témában

#1
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.258 hozzászólás

meg itt még egy innen

 

http://bikemag.hu/ma...5-es-kerekekkel

 

(spec nekema polyákok agyonbonyolított rendszere nem annyira +gyöző, de a gianté és a meridáé rendkívűl)


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.299 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Régi cikk(ek), de a legtöbb lényeges információ megtalálható. http://www.bikeradar...n-part-2-28438/

http://www.bikeradar...n-part-1-28367/


zscs módosította - 2015. január 08. - 09:39


#3
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.258 hozzászólás

én a vpp-re szavazok, mert jelenleg ilyet használok. egyébként azt gondolom, szinte bármelyik virtuális forgáspontos rendszer jó. a teljesség igénye nélkül: giant-maestro, merida-vpk, intense, santa cruz-vpp. egyébként a zeezo által említett fsr/horst-link is kiváló, az itt fölsoroltak kevésbé érzékenyek a fékezésből adódó bemerevedésre. nem úgy, mint az egyforgáspontos, vagy linkekkel kiegészített(pl kona) rendszerek. utóbbiakat vagy gyárilag, vagy utólag ki lehet egészíteni egy floater-rel, ami semlegesíti azt az erőt, ami máskülönben a felfüggesztésben nyelődne el. ilyen rendszer volt a brake theapy-val kifejlesztett dope rendszer, amit látni lehetett bizonyos évjáratú konákon.

 

tapasztalatok szerint az fsr egy platformcsillapítás(propedal-fox, vagy kis sebességű kompresszió állítás úgy általában) nélküli taggal nagyon aktív, ami kiállva tekeréskor zavaró lehet. itt megjegyezném, hogy egy kevésbé hatékony rendszeren is lehet javítani a megfelelő pedálozási technikával, ami messze elkerüli a mókuskerekes "rúgdosódást" a nyeregben. törekedjünk a viszonylag egyenletes csapásszámra és igyekezzünk nem elhalálozni közben.

még egy a virtuál forgáspontra. szvsz minden tekintetben jobb mint a horst link.


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4
mof

mof

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.297 hozzászólás

én a vpp-re szavazok, mert jelenleg ilyet használok. egyébként azt gondolom, szinte bármelyik virtuális forgáspontos rendszer jó. a teljesség igénye nélkül: giant-maestro, merida-vpk, intense, santa cruz-vpp. egyébként a zeezo által említett fsr/horst-link is kiváló, az itt fölsoroltak kevésbé érzékenyek a fékezésből adódó bemerevedésre. nem úgy, mint az egyforgáspontos, vagy linkekkel kiegészített(pl kona) rendszerek. utóbbiakat vagy gyárilag, vagy utólag ki lehet egészíteni egy floater-rel, ami semlegesíti azt az erőt, ami máskülönben a felfüggesztésben nyelődne el. ilyen rendszer volt a brake theapy-val kifejlesztett dope rendszer, amit látni lehetett bizonyos évjáratú konákon.

 

tapasztalatok szerint az fsr egy platformcsillapítás(propedal-fox, vagy kis sebességű kompresszió állítás úgy általában) nélküli taggal nagyon aktív, ami kiállva tekeréskor zavaró lehet. itt megjegyezném, hogy egy kevésbé hatékony rendszeren is lehet javítani a megfelelő pedálozási technikával, ami messze elkerüli a mókuskerekes "rúgdosódást" a nyeregben. törekedjünk a viszonylag egyenletes csapásszámra és igyekezzünk nem elhalálozni közben.



#5
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás

http://forum.bikemag...nos-eszmecsere/ Mondjuk ez ide pont beférne. Egyébként horstlink.


Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#6
bringahajcsar

bringahajcsar

    újonc

  • fórumtag
  • 1 hozzászólás

Ahogy végignyaltam a fórumot, szerintem elkelne egy ilyen topik ide.

Főképp azért gondolom így, mert vennék egy össztelóst és érdekelnének a tapasztalatok (főleg a hátsó rész hajtássemlegessége izgat)

Konkrétan: ki melyik rendszert milyennek tartja és miért?

Köszi-Hajrá!!!