Látható, egyértelmû hiba van a bélésen?
Mert akkor érdemes szerintem menni kermihez, és ha még tart a garancia, akkor a kermi-t a nekik kell fizetniük, nem neked.
Na ez úgy mûködik, hogy elküldik a KERMI-be és ha tényleg szar a cipõ a boltosnak küldik a számlát, ha jó a cipõ neked! Mert ha feleslegesen reklamálsz az a te sarad, de ha tényleg rossz...
Állj a sarkadra Oko! A magyar vásárlók nagyon
nyuszik. Rájuk sóznak minden sz'rt aztán tûrnek.
Rá kell csapni az asztalra! Neked jogaid vannak! Élj vele, mert ebben a könyöklõs világban ha elkönyvelnek amatõrnek az veszélyes.
Nekem egyszer lejött a vadi új Martens bakancsom talpa és boltos el akarta velem hitetni, hogy az így jó! Hát velem NAGYON rosszul járt!!!!! És az a szomorú, hogy sokan hazakullogtak volna, egy "hát ezt jól megszívtam" címszóval.
RÁ KELL CSAPNI AZ ASZTALRA!!!!!!ÉS MEG KELL VILLANTANI AZ OROSZLÁNKÖRMÖKET!!! MERT MINDIG A VÁSÁRLÓNAK VAN IGAZA!!!!(ha szükség van pöpec reklamáló levélre keress meg priviben...én nagyon imádok ilyeneket írni!!:krol: )