Gondolom, hogy egyszerûbb megkérdezni, de akkor mit fogsz csinálni, ha senki sem lesz, aki segítsen?És még1:
Howitzer alá is felmegy a BoxGuide II?
Egyébként meg (compatible BB):
http://www.sram.com/...es/Boxguide.pdf
Gondolom, hogy egyszerûbb megkérdezni, de akkor mit fogsz csinálni, ha senki sem lesz, aki segítsen?És még1:
Howitzer alá is felmegy a BoxGuide II?
Hi!
Szerintetek melyik a jobb monoblokk:
a truva teamDH, vagy az új howitzer cucc?
Persze hajtókar is ennek függvényében választódna hozzá...de mindenképp vmi rockringes 34v36os.
e zazhttp://www.magellan....ges/23243_n.jpg
ez van nekem asszem ez volt akkor anno a leg leg bike+ platform pedál
Nekem az volt a hunyó, amit meghagytam idézetben. Vásárlás után két héttel pedál csere, majd egy év múlva újra kattog, csapágycsere, azóta csöndben van. Van hozzá (bár nem tom melyik van neked) szabványos csapágy olcsóbb és skf is.
Valakinek van esetleg tapasztalata ezzel az új B+ isis race monoblokkal? Esetleg vélemény?
---link---
Nekem az volt a hunyó, amit meghagytam idézetben. Vásárlás után két héttel pedál csere, majd egy év múlva újra kattog, csapágycsere, azóta csöndben van. Van hozzá (bár nem tom melyik van neked) szabványos csapágy olcsóbb és skf is....apedál egy bike+ iparis platform pedál...
õõ bocs azt nem tmondtam h ezt nem állandóan csinálja , csak ha nagyon nekilépek vag yhaha tekerek felfele. Nem tom ez módosít e a dolgon?!:chin:
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
Mint egy elõttem szóló embernél nálam is hasonló probléma lépett fel. Recseg a hajtómû ill onnan hallaccik vmi: minen tekreésnél kb 2 ponton "kattan" egyet . Nemtom h a pedál lehet vagy a monoblokk. Isis -es monoblokkom van 3 iparis ill apedál egy bike+ iparis platform pedál. Melyik lehet a ludas? Mitõl recseg? a hajtókarcsavarja állat mód meg van húzva nincs lelzulva.
de most folyamatosan 170-essel megyek évek óta.A 170-es kart jobban kell pörgetni ahoz, hogy ugyanazt a sebességet érd el mint a 175-össel, ergo nem leszel gyorsabb, mert rövidebb a kar, és a keringésed is sokkal jobban terheled (mert pörgetni kell). Nem véletlenül lett kikísérletezve a 175mm, mert az az arany középút, amely a legtöbb embernek jó. Attól még hogy magas vagy, vagy alacsony, kár a hajtókarhosszal babrálni, mert az elsõsorban tekerési stílustól, és a felhasználástól függ hogy melyik. Az egyszerû felhasználónak nem sok elõnye származik ha variál a hajtókarhosszal, (és a térd sem tolerálja jól). Egy országúti versenyen, vagy idõfutamon a profiknál, ahol pályára állítják a bringákat, ott számíthat, vagy montinál, ha sokat kell mászni, de általános használatra fölöslegesnek tartom variálni vele.
NE ÍGY! NE ÍGY!