Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#16841
Írta 2006. július 20. - 20:55
PTamás: erre csak akkor van esély, ha fõsulis leszek és esetleg tudok dolgozni mellette, és félre tudok tenni pénzt. majd visszavisszük az üres üvegeket, aztán abból megveszem
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#16842
Írta 2006. július 20. - 20:31
huh XTR... én nem javaslom... Ha shimano akkor maximum XT ha hajtókarról van szó....
Én majd valami Race Face-en gondolkozok, de majd mielõtt lecserélem ezt a 2004-es kék LX-et, szétnézek majd nagyon a piacon, meg kérdezgetek, tesztolvasás...
aztán kitudja hogy mi lesz belõle... xt, roox, race face, ritchey, fsa.. stb...
majd elválik...
__________________HoNLaPoM______________________
Gyõzni Tudás: Mást Tenni Mint Amit A Legyõzöttek!
#16843
Írta 2006. július 20. - 20:12
Te kis sznob...aztán ha megadja magát, várok vagy fél évet, mire lesz pénzem, aztán megveszem a 2007-es XTR-t
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#16844
Írta 2006. július 20. - 20:09
talán koszos vagy csapágyprobléma?
minednesetre egyik nap szédszedjük...
majd számolj be lécci, hogy okosultatok-e valamit belõle..
Nem lehet, hogy az a gond, mint ami az ISIS-esekkel? Mármint, hogy porszem vagy ilyesmi kerül a menetre és ez kattog?
ne tudom srácok, de õszintén megvallva, nem is érdekel. megy ameddig megy. van benn már több mint 10000 ezer km. aztán ha megadja magát, kib@szom, várok vagy fél évet, mire lesz pénzem, aztán megveszem a 2007-es XTR-t
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#16845
Írta 2006. július 20. - 19:33
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#16846
Írta 2006. július 20. - 19:32
most kimentem és megnéztem én is, hogy mi a helyzet a bicóval. a kattogó hang már egy jó ideje kísér erõsebb pedálcsapásokkor, de a lánctányérok stabilan álltak. még a pedál lehet a ludas, mert kotyog mint állat.
az egyik bringás bajtársamnak is ugyanez a gondja egy Octalinkes XT hajtómûvel...
minket is érdekel hogy mi lehet a gond...
nagy erõkifejtésnél recsegés/ropogás... ...egyébként nem kotyogós...
talán koszos vagy csapágyprobléma?
minednesetre egyik nap szédszedjük...
__________________HoNLaPoM______________________
Gyõzni Tudás: Mást Tenni Mint Amit A Legyõzöttek!
#16847
Írta 2006. július 20. - 15:26
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#16848
Írta 2006. július 20. - 11:41
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#16849
Írta 2006. július 20. - 09:20
Nekem van csészém XT HT-2-höz, a golyók haltak meg, ezért cseréltem, nem kell? Ha igen, dobj privit. Itthon csak állnak, igazából pótalkatrésznek tettem félre, de inkább túladnék rajta.
Üdv Dante!
Jellemeznéd pontosan, hogy milyen elõzmények, hangok, egyebek jelentkeztek mielõtt oda jutottál, hogy csapágyat cserélj?
Nekem durván 2 éves az xt hajtómûvem olyan 6-8 ezer km-rel. De v.mi nem frankó, mert recseg. Elõször nyeregcsõre, nyeregpálcára, pedálra, sõt vázrepedésre gondoltam, meg sem fordult a fejemben, hogy egy ilyen modern? hajtókarnak vannak még gyermekbetegségei. Aztán olvastam itt sok emberkének a véleményét s egyre inkább arra gondolok, hogy v.mi a hajtómû felõl nem o.k..
Amúgy kotyogni nem kotyog csak erõsebb tekerésre hallatja a hangját.
Elõre is köszi!
#16850
Írta 2006. július 19. - 23:30
aszondjak szabvanyos a csapagy benne
25x37x7
ha ujjat akar venni megveszem a cseszeket
Nekem van csészém XT HT-2-höz, a golyók haltak meg, ezért cseréltem, nem kell? Ha igen, dobj privit. Itthon csak állnak, igazából pótalkatrésznek tettem félre, de inkább túladnék rajta.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#16851
Írta 2006. július 19. - 22:41
hallottam olyat is, hogy a kar tengelyének bevonata jött le kicsit(só szétmarta - futárbicó), így a csapágyban lötyögött, nem pedig maga a csapágyazás. nem tudom menni alapja van, de érdemes szétszedni az egész rendszert, és felülvizsgálni.
#16852
Írta 2006. július 19. - 15:35
25x37x7
ha ujjat akar venni megveszem a cseszeket
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16853
Írta 2006. július 19. - 15:32
robbantott ábra esetleg?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#16854
Írta 2006. július 19. - 12:31
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16855
Írta 2006. július 19. - 11:24
#16856
Írta 2006. július 19. - 10:36
Amúgy az alapötlet jó, már megértettem, de itt nem egyszerû kinyúlásról van szó hanem kopásról. Lötyögött (!) a kar a tengelyen.
A kisebb kinyúlás esetében segíthet.
Felpontozással többet nem kell leszedni azt a kart . Bár le/ki lehet szedni a tengellyel együtt,de csak howitzer blokk esetében.
Amúgy meg nemtom h mért jó a truvativnak ilyen gyenge,puha anyagból kart gyártani...
Mert DH karnak reklámozzák de a streetet sem igazán bírja (nálam legalábbis).
#16857
Írta 2006. július 18. - 21:57
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16858
Írta 2006. július 18. - 21:46
#16859
Írta 2006. július 18. - 21:05
2 az isis egy aranyos kupos feluletre epul
igy ha roviditem akkor kesobb szorul fel, amennyiene ez lehetseges.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16860
Írta 2006. július 18. - 20:57
Tanulmányozd át az isis drive szabványt vagy egy isis tengelycsonkot és megfogod érteni.De akkor kb csak 3 mmen szorulna a kar a tengelyre...az meg megint szar.
A felpontozás a tuti.