Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)

* * * * * 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
18261 hozzászólás a témában

#15121
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Ha egyik boltban sincs akkor nem is lesz, mert akkor a nagykerben sincs, s lehet a Biker nem hoz. Alivio jó választás lehet, az is bírni fogja. Az én Acerám tökéletesen muzsikál az edzõbicón és kap hideget-meleget! Az Alivio jobb nála...

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#15122
Zsoltee85

Zsoltee85

    vendég

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás
Sziasztok!
Miután sikerült a segítségetekkel kitalálni, hogy milyen váltót és váltókart tegyek a bringára, máris megvan a következõ problémám!
A bringabolt, ahol megrendeltem múlt héten, úgy néz ki nem tudja beszerezni õket. Telefonáltam egy másik boltba is, de náluk sem volt Sram SX-4, se váltó, se váltókar. E-Bike-on is néztem, ott sem volt.
Kérdésem a következõ lenne: Szerintetek mi különbség van a Sram SX-4 és a Shimano Alivio között? Melyik megbízhatóbb? Alivio hátsó váltójáról olvastam, hogy van benne mûanyag,ezért gyengébb. Ezért is hajlottam Sram-felé.
Árban az Alivio lenne megfelelõ, ha nemsikerül sehonnan sem elõkeríteni a Sram dolgokat.
Van értelme várni és valahonnan elõkeríteni Sram-ot?
Köszönöm!
Üdv: Zsoltee

#15123
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
nesze nektek ISIS :D

#15124
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Nekem 600km óta kotyog az acor isis-es monoblokkom, addig fogom használni amíg forog vagy szét nem esik.


A sebesség mindent megold.

 


#15125
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
bírni fogja, ha csak a csapágy kotyog.
addig mehetsz így vele, amig ki nem esik a helyérõl teljesen...:)
csak rossz érzés.

#15126
daci

daci

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.383 hozzászólás
szerintetek egy enyhén kotyogó monoblokkal meddig lehet kibírni?
azonnal cseréljek vagy még ráér?
engem így nem zavar különösebben, csak nem szeretném ha bármiben is kárt tenne a bicóban. csak már elegem van abból h szinte mindne héten költök pár rongyot bicóra:S

amúgy ha már monoblokk mennyiért mit ajánlotok, ami hosszútávon bírja és nem hal be 1,5 év után mint ez a mostani szar? (vmi truvativ, amit gyárilag adnak a 2005ös polarxbe)

#15127
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
semeddig nem tart belerakni egy XT csapagyat a vazba. en is lattam mar atlas monoblokkot meghalva. hat na.

uj XT viszont shimano europe szerint julius, Madison [uk shimano importor] szerint augusztus elott semmikepp. meglatom akkor mi lesz a helyzet.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#15128
sysspo

sysspo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 890 hozzászólás
Nekem RF van és tökéletesen müködik. A csapágy viszont megadta magát 6e km után és a szervíz is mondta, hogy a tányérokkal ellentétben az nem éri el vagy haladja meg a S. minöséget. Most XT lesz helyette.

#15129
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás

tudom... :)

de azert vennek meg egy-ket mast is. ha pl a Middleburn hajlando lenne vegre kijonni a kivul fekvo monoblokkos temajaval, amit 2006 marciusra igertek, akkor nem erdekelne hogy mennyibe kerul, azt vennem. de meg mindig a negyszogtengelyes karokat aruljak, mert ez jo nekik... [angolok]

inkabb azt szoktam mondani, hogy truvativot ne

a Race Face annyira nem rossz, es a csapagyai csereszabatosak a shimanoval ha esetleg nem birnak, veszek helyettuk egy XT-t apropenzert. a karnak meg sok baja nem lehet, a tanyerok meg kerdes nelkul jobbak, mint a Big S.

es konnyebb is, mint az XT. es nem is annyira kommersz ;) Igazabol persze XTR kellene, de barom draga

thezcsi: miertis? :wtf:

én xt - t vennék
lehet rf-en tartósabbak a tányérok mint a s-nél, de váltásteljesítményben meg gyengébb .....ha azt számolom hogy jó esetben megyek 8 ezer kilcsit évente 2 bringával, akkor 2 évet kibirnak az xt tányérjai is......30 gramm súlykülönbség meg (a mostani xt hez képest, de a 08-asról mintha láttam vón 800 grammos súlyadatot is vhol- (de lehet csak álmodtam :) ) ) annyira tán nem számottevõ.....na persze a rf májeerfaktora ugye....:)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#15130
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Ez a legnagyobb gond a karbonvázaknál is. Az alu még jobban bírja a láncfelkapást, max megkarcolódik. De a karbon az jól ki is lukadhat, csak a gyártók mélyen hallgatnak errõl a dologról. Szóval oda mindenképpen egy fémdarab kell, és sajnos csak sufnituninggal lehet megoldani rendesen. Van a TREK-nek és a Speckónak is ott valami "alibi" cucc, de az sem ér sokat. Kétkomponensû ragasztó+vékony acéllemez formára hajlítva. Ez a lagjobb amit tehetsz oda.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#15131
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Túl puha, a lánc pillanatok alatt leszedi és ráadásul rosszul ragad sima felületû fémre.


A sebesség mindent megold.

 


#15132
Grim

Grim

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 402 hozzászólás

konás, ragasztópisztolyos ragasztó? egy ideig még formázható, mielõtt kihûl, mûanyagos, és olcsó...(a pisztoly maga 2000 ft körül van, a betét meg 10 darab rúd -az k..sok- az 800-1000). nyomsz ilyet a vázra körbe körbe, aztán arra cellusz, majd még egy réteg ragacs...


nah igen, ha valami ganyul nez ki akkor ez a megoldas igen :)
mar bocsi de nekem sikerult elkepzelnem, hogy nez ki :D

"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"


#15133
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
konás, ragasztópisztolyos ragasztó? egy ideig még formázható, mielõtt kihûl, mûanyagos, és olcsó...(a pisztoly maga 2000 ft körül van, a betét meg 10 darab rúd -az k..sok- az 800-1000). nyomsz ilyet a vázra körbe körbe, aztán arra cellusz, majd még egy réteg ragacs...

#15134
Grim

Grim

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 402 hozzászólás

a lancterelo also gorgoje felett en mar nem latok gumit. [lehet hogy csak a szememmel van a gond]

de andrasnak oda kellene

sok-sok reteg szigeteloszalag nem jo?


pedig ott is van :) csak nem latszik, mert ugy alitottam be a fenykepezot, hogy elhomahyositas legyen rajta egy picit. :)
(meg tanulgatom, nem lett tokeletes :( )

"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"


#15135
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Igazabol persze XTR kellene, de barom dragathezcsi: miertis? :wtf:

Mennyivel több egy XTR mint egy Deus, és az mennyivel mint egy XT?

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#15136
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
a lancterelo also gorgoje felett en mar nem latok gumit. [lehet hogy csak a szememmel van a gond]

de andrasnak oda kellene

sok-sok reteg szigeteloszalag nem jo?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#15137
Grim

Grim

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 402 hozzászólás
ertem mit mondasz. (legalabbis azt hiszem :S )

de ha megnezed nekem a tanyerok mogott is van gumibelso. csak 2 reszletbol van felteve, hogy ne logjon bele a gumiba :)

"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"


#15138
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Andras, nezd meg igy oldottam meg. Szerintem eleg esztétikus...


nem értitek látom...
a lánctányéroknál van a baj. a láncot felkapja a hajtókar, s leszedi a festést a vázról.
valami olyan anyagot kellene odaragasztani, ami elõször formálható, aztán megszárad/megköt/stb és örök lesz...

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#15139
Grim

Grim

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 402 hozzászólás

...
ez bíztatóan hangzik, de nézd meg ott a hajtókar lánckerekeinél nem védi semmi a láncvillát. nekem meg pont oda kellene valami patent cucc.
Yasec csinált a láncvilla aljára egy kis aluminium darabot, ami megakadályozza a láncfelkapódást...


Andras, nezd meg igy oldottam meg. Szerintem eleg esztétikus :)

Feltöltött kép

nagyobb felbontas ITT

"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"


#15140
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

konás, ha azt a neoprén...

en villavedonek mindig a jolbevalt gumibelsot hasznalom...

hát igen, sajna nem igazán akarok neoprént, mert azt is ugyanúgy elnyesi a lánc. :(
a gumibelsõ meg nem igazán esztétikus sajnos :(
de nem kizárt, hogy kipróbálom

ez elvileg kevlárbetétes vagy mi a szösz:
http://ridebike.hu/t...ek/vazvedo/5060

ez bíztatóan hangzik, de nézd meg ott a hajtókar lánckerekeinél nem védi semmi a láncvillát. nekem meg pont oda kellene valami patent cucc.
Yasec csinált a láncvilla aljára egy kis aluminium darabot, ami megakadályozza a láncfelkapódást


tamaska
mér olyan jó a Middleburn?
hajtókarja jól néz ki, egész könnyû is.
az agyak meg nehezek :(
middleburn kis gyár?
láttam van xtr-hez is tányérjuk - ez jó!

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu