
Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#14641
Írta 2007. július 02. - 16:52

#14642
Írta 2007. július 02. - 16:48

szerszámok nélkül hogyan tudnám leszedni a négyszögtengelyes hajtókaromat? örülnék ha valaki meg tudná mondani!!!
a válaszokat elõre is kössz!!!
röviden
sehogy
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#14643
Írta 2007. július 02. - 16:44

mi a pontos url ? Én stucnit és kormányt cseréltem, és kényelmetlenül érzem magam a nyeregnem... Bocs, de kicsit OT lett..akkor igencsak belöttem mindent a nagy guru sheldon tanitása szerint:D
#14644
Írta 2007. július 02. - 16:25

a válaszokat elõre is kössz!!!
#14645
Írta 2007. július 02. - 16:18

Elõre is köszi a segítséget
#14646
Írta 2007. július 02. - 09:21

az megvan, hogy a 8-as/9-es rendszerekbõl keresztben lehet párosítani ezt-azt (pl. 9-es hajtómûre 8-as láncot, vagy full 8-as rendszerbe 9-es láncot) ámde a 8 sebességes láncomat vinni fogja-e egy 9 sebességes elsõ váltó?
feltételezem, hogy annak hangyányit keskenyebb a kalitkája.
köszi!
egyébként tökjó lenne, ha valahol megtalálnám ezeket az adatokat, mûszaki rajz szerûen, tehát például a fogaskoszorúk távolságait, vastagságokat, lánc külsõ-belsõ adatokat, ilyesmik... nincs ez összegyûjtve valahol?
#14647
Írta 2007. július 02. - 08:47

vidd vissza a boltba, az visszahozza a nagykerbe, és elbíráljuk.Sziasztok!
A hétvégén egy váltás alkalmával nagy pattanás közepedte letörött egy fog a 2006os Lx hajtómûvem nagytányérjáról. Nemrég raktam fel 500 km van benne. Kicsit megdöbbentem. Tapasztalt valaki már ilyet? Szerintetek lehet érvényesíteni a garanciát?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#14648
Írta 2007. július 01. - 17:17

H.karhossz: Esetleg nem nagyobb az új kar Q-faktora? mert attól tényleg fájhat a térded.
Hát passz. Eddig egy Bike+ volt fenn, most Shimano Acera.
#14649
Írta 2007. július 01. - 14:11

#14650
Írta 2007. július 01. - 14:05

#14651
Írta 2007. július 01. - 13:55

Vagy alapból alulról szokott leesni a lánc, mert ott lazább?
#14652
Írta 2007. június 30. - 23:43

#14653
Írta 2007. június 30. - 09:24

Garit szerintem érvényesíteni lehet, csak ne dirt-ös cuccban menj be, mert akkor azthiszik h. legrindoltad vagy hogyishívják...
#14654
Írta 2007. június 30. - 09:17



#14655
Írta 2007. június 29. - 10:18

A hétvégén egy váltás alkalmával nagy pattanás közepedte letörött egy fog a 2006os Lx hajtómûvem nagytányérjáról. Nemrég raktam fel 500 km van benne. Kicsit megdöbbentem. Tapasztalt valaki már ilyet? Szerintetek lehet érvényesíteni a garanciát?
#14656
Írta 2007. június 25. - 08:24

a pörgetés térdkímélõbb elvileg, nem?
egyébként igen, nem is állítom hogy jót mondtam, csak arra gondoltam, hogy a hosszabb karral való pörgetés esetleg szintén rossz lehet.
de ha ennyi minden változott (nyereg, hajtókarhossz, tányérméret is), akkor azért jó esély van rá, hogy idõbe telik megint megtalálni a helyes beállításokat. tényleg minden mindennel összefügg, ráadásul az ember is változik..
#14657
Írta 2007. június 25. - 00:34

addig meg figyelj a nyeregpozícióra, és a kifejezetten pörgetõs áttételek helyett talán a nagyobbakat alkalmazd. (most mondtam valamit..)
a pörgetés térdkímélõbb elvileg, nem?
#14658
Írta 2007. június 24. - 22:19

elõtte keresetem én is infót errõl a dologról, és vegyesek voltak az írások, szerintem a magasságodhoz az "irodalom" alapján jónak kéne lenni, és azt is olvastam, hogy sok idõ kellhet a teljes átálláshoz. mennyit mentél vele amióta megvan?
nem lehet, hogy csak a várt javuláson felbuzdulva túlerõltetted?
Hát olyan 100km huszas adagokban, lehet, hogy még kevés. Viszont bíztató, hogy lehet, hogy csak bejáratós a térdkalácsom

Szerencsére egy új nyerget is beizzítottam ezzel egyidõben, aminek a beállítása tényleg lehet, hogy nem passzent, több szinten bírtam belenyúlni a rendszerbe: optimális, hogy nehogy esélyem legyen kideríteni, hogy hol szúrtam el...
#14659
Írta 2007. június 24. - 21:17

Szerintem is állíts valamin. Hogy min...?

Vagy ha mostanában estél a térdedre vagy megerõltetted, az újra kiújulhat, ha nem pihentetted eleget.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#14660
Írta 2007. június 24. - 21:09

Elképzelhetõ az, hogy 170-rõl 175-ösre növelt hajtókarhossz térdfájást okoz hosszútávon? Nem igazán tudom minek betudni a jobb térdem (és csakis az) alatti egyre erõsödõ nyomást.
hû, hát remélem a mindkettõnk nevében, hogy a kettõ közé nem kell egyenlõségjelet tenni... :S
van itt térdfájás topic, hátha merítesz belõle okosat, bár nem emlékszem, említik-e a hajtókarhossz-témát.
reménykedjünk, hogy csak az átállás nem teljes még..
addig meg figyelj a nyeregpozícióra, és a kifejezetten pörgetõs áttételek helyett talán a nagyobbakat alkalmazd. (most mondtam valamit..)
elõtte keresetem én is infót errõl a dologról, és vegyesek voltak az írások, szerintem a magasságodhoz az "irodalom" alapján jónak kéne lenni, és azt is olvastam, hogy sok idõ kellhet a teljes átálláshoz. mennyit mentél vele amióta megvan?
nem lehet, hogy csak a várt javuláson felbuzdulva túlerõltetted?