Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#13401
Írta 2008. február 17. - 23:25

Én is erre gondoltam, mivel elõször akkor jelentkezett amikor a hajtómûvet egy deore octalink-re cseréltem. Ez megmagyarázza miért nem tudom az elsõváltón az alsó végpontot sem beállítani. Szerintem még kellene min. 5 - 10 mm. Létezik ilyen választék monoblokkból?
A gumi még az eredeti. Nem túl márkás, de eddig 3 maratont megúsztam defekt nélkül. Ráadásul az eredeti egyszerûbb Shimano szettel nem volt ilyen problémám.
Üdv.:
Komi
#13402
Írta 2008. február 17. - 21:46

A lánc és a lánckerekek élettartamát túl sok minden befolyásolja ahhoz, h egyértelmûen rá lehessen fogni a "pörgetek v tépek" kérdésre, bár az elõbbi nyilván kíméletesebb. Csak adott esetben ezt egy "teljesítménybringás" nem engedheti meg magának.
#13403
Írta 2008. február 17. - 18:56

deore racsnit illetve egy sram pc971 láncot? a lánc többet ér mint a sor.
Szóval én már itt megakadtam 1 picit , na de mind1.
Szóval mindenki mond mindenféle dolgokat a lácnyúláaról ,meg az élettartamról.
Én csak hegyekbe tekerek( mert megtehetem) és mégis a sram pc 951-es lánc + hozzá a sram sor még 6000 km után is jó és nincs megnyúlva a lánc .
Lehet hogy azért mert én kizárólag pörgetni szoktam? nem erõltetek semmit?
Meg van az nyúlva. Tegyél fel egy új láncot poénból, és majd számolj be arról, hány sebességen nem ugrik

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#13404
Írta 2008. február 17. - 18:53

A sebesség mindent megold.
#13405
Írta 2008. február 17. - 12:48

Sziasztok!
Egy Wheeler Pro 19 vázra LX-es szettet szereltem. Az elsõ váltó down swing-es. (A rögzítõ bilincs a lánckerékkel egy szintben van.)
A kis tányéron azonban a váltó beleér a gumiba. Ráadásul, ha a hátsóváltó a legkisebb fokozatban van, a lánc is hozzáér a gumihoz.
Mit tegyek, hogy az alsó fokozatokban is tudjam használni a bringát?
állítsd be a váltó végállását, és lehet hogy kicsit feljebb is kell majd húzni az egész testet a csövön
menj a váltós topicba, ott majd segítenek többen is
#13406
Írta 2008. február 17. - 12:20

#13407
Írta 2008. február 17. - 12:04

Szóval én már itt megakadtam 1 picit , na de mind1.
Szóval mindenki mond mindenféle dolgokat a lácnyúláaról ,meg az élettartamról.
Én csak hegyekbe tekerek( mert megtehetem) és mégis a sram pc 951-es lánc + hozzá a sram sor még 6000 km után is jó és nincs megnyúlva a lánc .
Lehet hogy azért mert én kizárólag pörgetni szoktam? nem erõltetek semmit?
#13408
Írta 2008. február 17. - 10:34

Egy Wheeler Pro 19 vázra LX-es szettet szereltem. Az elsõ váltó down swing-es. (A rögzítõ bilincs a lánckerékkel egy szintben van.)
A kis tányéron azonban a váltó beleér a gumiba. Ráadásul, ha a hátsóváltó a legkisebb fokozatban van, a lánc is hozzáér a gumihoz.
Mit tegyek, hogy az alsó fokozatokban is tudjam használni a bringát?
#13409
Írta 2008. február 16. - 23:20

sziasztok
egy problémával fordulnék felétek:
tavasszal vásároltam egy deore racsnit illetve egy sram pc971 láncot
a boltban azt mondták hogy ha idõben cserélem a láncot akkor a racsnit lehet hogy nem kell,
szóval 3300km után mérés- láncsere
most vettem elõ, és a 14' lánckeréken ugrik a lánc akárhogy allítgatom, míg a többin nem
kopás? bár ez nem látható
szóval cseréljem a racsnit vagy sem
ötletek?
Nagyon elkéstél a lánccserével. Kb. 1000 körül kellett volna megmérni a láncot, hogy mennyire kopott, és legkésõbb 1300-nál csere. Sort kell cserélni mindenképp, ha nincs szerencséd, akkor elöl tányérokat is. Ha nem urgik a lánc, akkor is számíthatsz fura hangokra az elsõ néhány száz kilóméteren.
#13410
Írta 2008. február 16. - 20:52

#13411
Írta 2008. február 16. - 20:48

#13412
Írta 2008. február 15. - 06:48

Sziasztok!
Mi a különbség a sram PG 830 és 850 es fogaskoszorúk között...leírásban ugyanaz a duma van, fogkiosztás is ua...
??
Ugyanolyan fogkiosztás esetén a 850es könnyebb, másrészt elérhetõ országúti fogkiosztással is.
#13413
Írta 2008. február 14. - 22:44

Mi a különbség a sram PG 830 és 850 es fogaskoszorúk között...leírásban ugyanaz a duma van, fogkiosztás is ua...
??
#13414
Írta 2008. február 12. - 14:30

#13415
Írta 2008. február 12. - 14:26

#13416
Írta 2008. február 11. - 20:28

ha igen, akkor igen, ottmarad, miután a 2 imbuszcsavart meghúztad

az ok amiért marad: meghúzása után is tartja a kart a helyén, hogy ne csússzon le véletlen se.
#13417
Írta 2008. február 11. - 20:24

Gondolom, hogy a menet védése miatt marad, de azért megkérdezem.
#13418
Írta 2008. február 10. - 20:00

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13419
Írta 2008. február 10. - 19:57

#13420
Írta 2008. február 10. - 16:38

egy problémával fordulnék felétek:
tavasszal vásároltam egy deore racsnit illetve egy sram pc971 láncot
a boltban azt mondták hogy ha idõben cserélem a láncot akkor a racsnit lehet hogy nem kell,
szóval 3300km után mérés- láncsere
most vettem elõ, és a 14' lánckeréken ugrik a lánc akárhogy allítgatom, míg a többin nem
kopás? bár ez nem látható
szóval cseréljem a racsnit vagy sem
ötletek?