Így sajnos visszakerül egyenlőre az RD-9000-es a csinos dobozába és ott várja, amíg összejön a fékváltókar és a 11-es sor.
egyelőre.. nemár
Így sajnos visszakerül egyenlőre az RD-9000-es a csinos dobozába és ott várja, amíg összejön a fékváltókar és a 11-es sor.
egyelőre.. nemár
Ha jól tudom, a bowdenhúzás mértéke váltásonként és a váltó mozdulása is eltér. De itt elég jól összefoglalják: http://blog.artscycl...-compatibility/
Köszi, igen hasznos link. Ez is alátámasztja a feltevésemet, miszerint nem kompatibilis lefelé sem a 11-es Dura-Ace váltó a 10-es rendszerekkel. Ezen a linken is az látható, amit gondoltam, mást a "shift ratio" vagyis a mechanika áttétele. Csupán néhány tized mm az eltérés, egy bowdenhúzásnál, de 10 fokozatnál ez már millimétereket jelent a két szélén.
Így sajnos visszakerül egyenlőre az RD-9000-es a csinos dobozába és ott várja, amíg összejön a fékváltókar és a 11-es sor.
Köszönöm mégegyszer a segítséget.
gondolom nem hulyesegbol talalnak ki dolgokatNo meg elvileg a 3x11-es rendszerből csak úgy a középső tányér a lánccal nem lesz jó mert elvileg le kellene dobja a láncot néha. Narrow/wide lánc és tányér kell, nekem legalább is az van az 1x11 XT-hez. Vagy ez is csak marketing amit jól besz@pt@m?
(nem gondolom egyébként)
Edited by arn, 2017. June 01. - 00:14.
Köszönöm a megerősítést. Akkor nincs más mint az, hogy addig visszarakom a 10-es Ultegra váltót hátra, amíg be nem tudok szerezni 11-es DA kazettát, és fékváltókart. A DA hajtómű és az első váltó marad, azok rendesen működnek.
Jól gondolom, hogy az a baj, hogy ugyanakkora bowdenhúzásra nem ugyanannyit mozdul a kanál a 10-es Ultegránál, mint a 11-es DA-nál?
azota talaltam egy robbantott abrat... a 1-2x hajtokarja ugyanaz, de a 3x mas. a kozepso tanyer a kulsohoz van rogzitve, igy a rogzitesen all vagy bukik a dolog.
No meg elvileg a 3x11-es rendszerből csak úgy a középső tányér a lánccal nem lesz jó mert elvileg le kellene dobja a láncot néha. Narrow/wide lánc és tányér kell, nekem legalább is az van az 1x11 XT-hez. Vagy ez is csak marketing amit jól besz@pt@m? (nem gondolom egyébként)
Edited by P3000, 2017. May 31. - 21:48.
azota talaltam egy robbantott abrat... a 1-2x hajtokarja ugyanaz, de a 3x mas. a kozepso tanyer a kulsohoz van rogzitve, igy a rogzitesen all vagy bukik a dolog.
gondolkodom a 3x11 - 1x11 rendszerre valo konvertalasan kozepen 30as tanyer van... persze a rampak miatt nem olyan szep, mint egy direkt erre tervezett db, de minden mas szempontbol megfelelo lehet?
erdemes igy kovertalni? a lancvonal gyanitom meg a klasszik 50mm.
cserelnem a 11-40et 11-46ra... probalgattam, tobbnyire eleg a 11-40 is, de nem art ha van egy kis tartalek (ill a 32es tanyer optimalisabb lenne).
Edited by arn, 2017. May 30. - 13:18.
Az igazi istenkirályság szerintem akármelyik HT2 csapágy csésze és ebből http://www.endurofor....com/id227.html a mezei 22USD-s.
A "click for more info" link alatt: "WHY BALL SIZE MATTERS"
amúgy miért vettél olyan csapágyat, Madsnail? angol 111-es campag iso-bb-k 5-6k körül szoktak lenni, mirage-velocse vonalon... amúgy 111-es kell Neked a dupla, 115-ös a tripla láncvonalhoz..
Hello!
Közben kitekertem a blokkot, roszul emlékeztem, 115-öst vettem. Azért, mert tripla hajtóművem van. Szóval elvileg jónak kellene lenni, de nagyon asszimmetrikus, a jobb oldala sokkal kintebb van. Amikor vásároltam akkor nem találtam eredeti campa középrészt, vagy csak horror áron. Most sikerült vadásznom egy újszerű Veloce-t kedvező áron, úgyhogy ez lesz a megoldás. Sajnos ezt be kell tudni tanulópénznek. Persze elképzelhető hogy más (94' utánniak esetleg) hajtóművekhez ez a megfelelő.
A durace-xtr-nek más a tömitése. sokkal tartósabbak mint az alattuk lévők.
Az igazi istenkirályság szerintem akármelyik HT2 csapágy csésze és ebből http://www.endurofor....com/id227.html a mezei 22USD-s. Egyszerűen zseniálisan egyszerű a tömitése a csapágy és a zárógyürű közé zsírt kensz és én montin ezt 2-3 havonta levetem a záró tömitést a koszos zsírt kitöröltem és kentem rá ujjat. Mehettem akármekkora dzsúvában sohasem ázott be olyan 7000-8000km lehetett benne mikor eladtam a bringával de úgyanúgy futott mint újkorában ha valaki rendel ilyet akkor azért érdemes tartalék zárótömítést venni hozzá mert a szélén a silicon olyan 5000 után elkezdet szakadni. Mondjuk ez nem igazán befolyásolta a tömítést.
http://www.ebay.com/...aQAAOSwY3BZJVef
http://www.ebay.com/...sd=272654057426
oké, tehát, a dura ace 10 grammal nehezebb, kétszer annyiba kerül, és szemre alig tér el.
miben tud többet? tartósabb? jobb csapágyazás? Mennyire tartósak ezek a ht2 külső csészés csapágyak? Olyan, mint az ultra torque? (az kb. 30ezret elmegy a gyárijával) A csere itt is megoldható 1500-1600 ft-ból szimpla csapágycserével, vagy csészével együtt cserélendő?
#játszomabutát
amúgy miért vettél olyan csapágyat, Madsnail? angol 111-es campag iso-bb-k 5-6k körül szoktak lenni, mirage-velocse vonalon... amúgy 111-es kell Neked a dupla, 115-ös a tripla láncvonalhoz..
Edited by Vejne, 2017. May 26. - 06:11.
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy Campa Mirage 8 sebis (Exa drive) szettem és a középcsapággyal szenvedek most egy ideje. Angol menetes vázam van de sajnos nincs eredeti Campa angol monoblokkom hozzá, így mást használok. Eddíg egy Miche 107mm-es monoblokkot használtam, aminek nincs pereme, így valamennyire lehet tologatni a középcsapágyat a vázban. A problémám az, hogy a bal oldali hajtókar sokkal közelebb van a láncvillához mint a bal (nagyságrendileg mondjuk bal oldalon 1 centi, a jobb oldalon 2 centi hézag van a láncvilla és a kar között). Hiába tologattam, nem tudok ekkora különbséget kiküszöbölni. A neten vadászgattam méreteket, hogy ehhez a hajtóműhöz milyen középcsapi kellene. Vagy 111mm vagy 115mm találtam hozzá, igazából nem tudom az enyémhez pontosan melyik passzolna, erre már nem találtam infót. Gondoltam egy középutat választok és így rendeltem egy 113mm-es Origin8 Campás, angol menetes középcsapit, olyat mint ez csak 113-as: http://www.ebay.com/...t0AAOSwNSxU3NEg
Betekertem szépen a csapit, feltettem rá a karokat, meghúztam, és sajnos azt kell tapasztalnom hogy a helyzet változatlan, sőt roszabb, mivel a jobb oldal már annyival kintebb van mint a bal, hogy az első váltó már ki se ér odáig... Ránézve a monoblokkra látszik is egyébként (mint a monok többségén általában), hogy a jobb oldala hoszabb mint a bal. Fényképeket illetve rajzokat nézve az eredeti Campa szimmetrikusnak tűnik. A kérdés az, hogy ebben az esetben az összes utángyártott akármilyen monoblokk használhatatlan ezekhez a 8-as renszerekhez és csak az eredeti használható? Kicsit nehezen tudom ezt elhinni, kicsit tanácstalan vagyok. Mivel angol menetes, a monot nem lehet fordítva betenni. Ha esetleg valakinek van valami építő jellegű 5lete szívesen venném.
Köszönettel, Gábor
nem értem a kérdést
247 korrekt visszajelzés az elmúlt 1 évben, 22 az elmúlt 1 hónapban, 115 az elmúlt fél évben.
ilyen megbízhatatlan link figurának tunik, én meg nem kockáztatnám.
Köszi a hasznos tanácsot.
sisqo, ok rendelem is ma.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
Na és rendel mostanában valaki német oldalról?
Ha igen, beszállnék. Természetesen előre utalással.
Ha nem, akkor ebayről olcsóbb: ettől a bolgár eladótól rendelt már valaki?
Na és rendel mostanában valaki német oldalról?
Ha igen, beszállnék. Természetesen előre utalással.
Ha nem, akkor ebayről olcsóbb: ettől a bolgár eladótól rendelt már valaki?
nem értem a kérdést
247 korrekt visszajelzés az elmúlt 1 évben, 22 az elmúlt 1 hónapban, 115 az elmúlt fél évben.
ilyen megbízhatatlan link figurának tunik, én meg nem kockáztatnám.
A squirtnek baromira nagy előnye hogy nem kell hozzá fazék soha nem szoktam tisztitani max a lelkem megnyugtatása véget talán havonta át törlöm ronggyal, de ha közben mosva volt a bringa akkor azt sem (monti ). Nekem 1.5 évre elég a 120ml? es flakon ezért nekem nagyon megér 3000-4000ft-ot hogy abszolult nem kell vele szórakozni.
Meggyőztetek .
Holnap rendelek a bolgár eladótól.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
A squirtnek baromira nagy előnye hogy nem kell hozzá fazék soha nem szoktam tisztitani max a lelkem megnyugtatása véget talán havonta át törlöm ronggyal, de ha közben mosva volt a bringa akkor azt sem (monti ). Nekem 1.5 évre elég a 120ml? es flakon ezért nekem nagyon megér 3000-4000ft-ot hogy abszolult nem kell vele szórakozni.