post of the dayAzt hittem a google mindenhol elérhetõ

post of the dayAzt hittem a google mindenhol elérhetõ
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Valaki próbált már q-factor értéken csökkenteni? XT 770 esetén ez ha jól tudom 176mm. A láncvonal csökkentésével lehet esetleg játszani? ezt találtam a neten, de jobb lenne, ha valaki a gyakorlatban csinált ilyet, azt megdiskurálnánk.
FAQLoad - XT M760/761 cranks - Shrinking the Q-Factor
A sebesség mindent megold.
Amikor megvettem a hajtómûvet az volt az elsõ dolgom, hogy kicseréltem a csavarokat alura. Most egyedül a nagytányért tartó csavarok orsó része acél, mert megfelelõ rövid alut nem tudtam szerezni.
Te a truvativ 26t lánckerekedet, ezekkel az acélokkal raktad fel, vagy szereztél hozzá alukat?
Egyáltalán létezik ide is alu, és ha van, tart rendesen?
A sebesség mindent megold.
Azok csavarok acélból vannak az xt-n.
Már levettem, úgyhogy már nem nagyon érdekel:-), szereztem truvativ alu 26T.
Egyébként a csavarok is acélok, amik a 22T felfogták (és ezek voltak bekenve azzal a bizonyos zöld színû csavarrögzítõvel), nem tudom másnál azok is alumíniumból vannak?
A sebesség mindent megold.
Úgy vonzza hogy levetted róla vagy még fent van a hajtómûvön? Mert ha úgy, hogy vonzza, hogy levetted róla akkor nincs értelme a kérdésednek.
Úgy vonzza hogy levetted róla vagy még fent van a hajtómûvön? Mert ha úgy, hogy vonzza, hogy levetted róla akkor nincs értelme a kérdésednek.Hogy lehet az, hogy az xt fc-m770 hajtómû legkisebb lánckereke (22T), aminek elvileg alumíniumnak kellene lennie, vonzza a mágnest. ezek szerint acél?
A sebesség mindent megold.
Biztos, hogy a racsni szalajt? Csak azert kerdem, mert nekem volt hasonlo gondom, amirol hosszu ideig ugyanezt hittem, vegul kiderult h a hatso valto nem volt egeszen pontosan beallitva. Mert amugy tokeletes volt a valtas, de nagyritkan produkalt egy ilyesmi szalajtasszeru tortenetet. Negyed/fel fordulat feszites a tekeron megoldotta a problemat.