A különbség az oktalink és az integrált hajtóművel klözött a tengely "helye". Az oktalinknél egy monoblokk tartalmazza a csapágyakat, tengelyt, ezt csavarod be a vázba, majd rögzíted a másik oldalról egy kupakkal. A hajtókarok ez után mennek a tengely két végére.
Integráltnál csak a két csapágy megy a vázba, a tengely a tányérok oldali hajtókarba van integrálva. Előnye, hogy mind a csapágyak, mind a hajtómű könnyebben szerelhető, s a nagyobb átmérőjű csőtengely miatt merevebb.
Szereléshez célszerszámok kellenek, nyilván. Érzékeny dolog, ki milyen szerszámot használ/ajánl, csak a példa kedvéért linkelek. 
Oktalink: hajtókar lehúzásához, monoblokkhoz
http://bikepro.hu/ki..._adapterrel_798
http://bikepro.hu/ki...kk_szerszam_796
Integráltnál szintén ugyanezek (hajtókarhoz, csapágyhoz), csak hogy bonyolultabb legyen egyben:
http://bikepro.hu/ki...ompatibilis_794
Sziasztok, azt szeretném tudni, hogy az Octalink-es hajtómű miben különbözik az integráltól. Mármint egy vázba mindkét félét belehet épiteni, ha igen, milyen szerszámra van szükség egyikhez másikhoz. Előre is köszönöm.
És persze melyik a jobb, mennyivel, miben? Árban az Octalink a tuti nyerő, csak alig kapni aShimano fc-5505-ös hajtőművet vagy lánckereket.
Lemaradtam... 
mgy módosította - 2015. március 19. - 10:07