Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#17501
Posted 2006. April 30. - 20:49
#17502
Posted 2006. April 30. - 20:40
ThnX
Egyébként az elõzõ kérdés egyben egy rejtett up lett volna az elõzõ kérdéshez - de úgylátszik akkor ez egyelõre rejtély marad. Igaz a leírás azt mondja, hogy a howitzer erõsebb...tehát akár hihetnék is neki. (Rossz szokásom, h nem szoktam. De ha többen mondják/mondanák, akkor már talán.)
#17503
Posted 2006. April 30. - 20:20
Gondolom, hogy egyszerûbb megkérdezni, de akkor mit fogsz csinálni, ha senki sem lesz, aki segítsen?És még1:
Howitzer alá is felmegy a BoxGuide II?
Egyébként meg (compatible BB):
http://www.sram.com/...es/Boxguide.pdf
#17504
Posted 2006. April 30. - 20:16
#17505
Posted 2006. April 28. - 16:50
Hi!
Szerintetek melyik a jobb monoblokk:
a truva teamDH, vagy az új howitzer cucc?
Persze hajtókar is ennek függvényében választódna hozzá...de mindenképp vmi rockringes 34v36os.
Nos?
Senki nem próbálta még?
#17506
Posted 2006. April 27. - 22:09
e zazhttp://www.magellan....ges/23243_n.jpg
ez van nekem asszem ez volt akkor anno a leg leg bike+ platform pedál
na legalább van valami bicómon, ami leg leg:clap:
szakszervízre nem gondoltál? ott megmondják ki a hunyó, te meg ráérsz filózni mi legyen, javítsák, javítod..
#17507
Posted 2006. April 27. - 17:29
Nekem az volt a hunyó, amit meghagytam idézetben. Vásárlás után két héttel pedál csere, majd egy év múlva újra kattog, csapágycsere, azóta csöndben van. Van hozzá (bár nem tom melyik van neked) szabványos csapágy olcsóbb és skf is.
http://www.magellan....ges/23243_n.jpg
ez van nekem asszem ez volt akkor anno a leg leg bike+ platform pedál
#17508
Posted 2006. April 27. - 17:04
Szerintetek melyik a jobb monoblokk:
a truva teamDH, vagy az új howitzer cucc?
Persze hajtókar is ennek függvényében választódna hozzá...de mindenképp vmi rockringes 34v36os.
#17509
Posted 2006. April 27. - 12:45
Valakinek van esetleg tapasztalata ezzel az új B+ isis race monoblokkal? Esetleg vélemény?
---link---
Ilyenem van, csak azt még nem hívták race-nek, de ugyanez. Az enyém 160g. 800km után nekiállt kotyogni, aztán elmúlt. 3000km környékén lehullott róla a Truva Firex kar a bal oldalt, pedig meg volt húzva a csavar rendesen. Csereberével kiderült, hogy a hajtókar és a tengely is megkopott. Most zsírtalanítva van a tengely és a bordákra/hajtókar rögzítõ csavarra is került loctite bõven. Egyenlõre nem lazul. Ellenben szorul a csapágy, de nem nyikorog és nincs berágódva... Ennyiért már nem éri meg szerintem, tavaly nyáron 5600ért talán jobb vétel volt. Mindezt a 70kg-m alatt produkálta.
#17510
Posted 2006. April 27. - 00:28
Nekem az volt a hunyó, amit meghagytam idézetben. Vásárlás után két héttel pedál csere, majd egy év múlva újra kattog, csapágycsere, azóta csöndben van. Van hozzá (bár nem tom melyik van neked) szabványos csapágy olcsóbb és skf is....apedál egy bike+ iparis platform pedál...
#17511
Posted 2006. April 26. - 23:22
õõ bocs azt nem tmondtam h ezt nem állandóan csinálja , csak ha nagyon nekilépek vag yhaha tekerek felfele. Nem tom ez módosít e a dolgon?!:chin:
Szerintem monoblokk lesz, nálam hasonló tüneteknél az volt, nem volt jól meghúzva, + kevés volt a grease
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#17512
Posted 2006. April 26. - 21:51
#17513
Posted 2006. April 26. - 21:43
#17514
Posted 2006. April 26. - 21:43
#17515
Posted 2006. April 26. - 21:43
Mint egy elõttem szóló embernél nálam is hasonló probléma lépett fel. Recseg a hajtómû ill onnan hallaccik vmi: minen tekreésnél kb 2 ponton "kattan" egyet . Nemtom h a pedál lehet vagy a monoblokk. Isis -es monoblokkom van 3 iparis ill apedál egy bike+ iparis platform pedál. Melyik lehet a ludas? Mitõl recseg? a hajtókarcsavarja állat mód meg van húzva nincs lelzulva.
Pedál, vagy zsírhiány, hiába van flhúzva, az isis-esen a bordák mindegyikét le kell zsírozni... -tapasztalat. De nem nagyon, sõt nagyon nagyon vékonyan, de mindegyiket... vagy más... nemtom...
#17516
Posted 2006. April 26. - 21:42
vagy kosz került bele, vagy netán a csapágyazásnál van fránya.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#17517
Posted 2006. April 26. - 21:40
#17518
Posted 2006. April 26. - 21:19
de most folyamatosan 170-essel megyek évek óta.A 170-es kart jobban kell pörgetni ahoz, hogy ugyanazt a sebességet érd el mint a 175-össel, ergo nem leszel gyorsabb, mert rövidebb a kar, és a keringésed is sokkal jobban terheled (mert pörgetni kell). Nem véletlenül lett kikísérletezve a 175mm, mert az az arany középút, amely a legtöbb embernek jó. Attól még hogy magas vagy, vagy alacsony, kár a hajtókarhosszal babrálni, mert az elsõsorban tekerési stílustól, és a felhasználástól függ hogy melyik. Az egyszerû felhasználónak nem sok elõnye származik ha variál a hajtókarhosszal, (és a térd sem tolerálja jól). Egy országúti versenyen, vagy idõfutamon a profiknál, ahol pályára állítják a bringákat, ott számíthat, vagy montinál, ha sokat kell mászni, de általános használatra fölöslegesnek tartom variálni vele.
ezért nem tudom mi legyen:\
#17519
Posted 2006. April 26. - 19:37
A múlt hét óta sikerült megcsináltatnom a vázamban a monoblokkmenetet.
Áthajtottak rajta valami menetvágó félét, ettõl a menet egybõl jobb lett és használhatóbb! Most már benn van a monoblokk is.
Mindenkinek köszi az infókat és a segítséget.
#17520
Posted 2006. April 26. - 17:54
---link---