Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#16941
Írta 2006. június 28. - 22:52

Használ/próbált vki ilyesmi láncfeszítõt már? Mennyi az esélye hogy utána már nem fog a lánc leesni? A váltás pontosan fog mûködni utána, nem fogja súrolni a lánc a feszítõ belsõ falát?
#16942
Írta 2006. június 28. - 19:28

az én problémám az volna, hogy néha ütemes kattogás/kopogás hallható tekerés alatt, a tekerés ütemét követi. Mind1, hogy terhelem-e, vagy nem. Nem mindig hallható, ezért láncot kizártam, az úgyis rendszeresen tisztítva (brigéciol) és kenve ven (motorex). Nem rég volt szétszedve a hajtás ( LX
), szal azt is kizárnám. Lehet, hogy a kazetta a hátsóagyon ?
Nekem az agyam csinálja ezt már néhány éve....... Már mindent kizártam mert azzóta mindent cseréltem már 2-szer.Nem tudom az okát...néha elõjön akkor kattog néhány órát majd elhalkul ....
#16943
Írta 2006. június 28. - 18:52

ez nyilvánvaló volt;)nem a mûanyag bizbasz, hanem a hajtókar 2 csavarja "lazul le", a mûanyagnak semmi teherviselõ szerepe nincs
viszont csak a felhúzó csavar tekergetésével"90 fokot tudtam rajta csavarni" látszik ez legjobban;)
ja és az enyém fém. bibibí. de csak az egyikben:cry:
#16944
Írta 2006. június 28. - 18:36

Most a Sram láncok számozása megváltozott, nem? A PC-971-es melyiknek feleltethetõ meg? PC-69? Vagy annál erõsebb?
A PC-971 árban inkább a pc-59-re hasonlít, de kezemben még nem volt, ezért nem tudom, hogy minõségben hová tehetõ
#16945
Írta 2006. június 28. - 17:05


#16946
Írta 2006. június 28. - 16:18


LX, XT, XTR
Most a Sram láncok számozása megváltozott, nem? A PC-971-es melyiknek feleltethetõ meg? PC-69? Vagy annál erõsebb?
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#16947
Írta 2006. június 28. - 16:17

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16948
Írta 2006. június 28. - 14:40

par dolgot azert le kene szogezni
vhogy megszavaztatjuk vagy nemtom.
pl alu tengelye van-e
az xt lanckerekek mennyire birjak
(korabban azt lehetett olvasni kevesbe birjak, mint tobbi)
melyiknek van muanyag/fem zaroanyaja
lelazul-e vagy nem
/azert valljuk be ha lejjebb maszik a kar akkor csak lelazul/
tovabbi kerdeseket varok, hogy kozze tehessuk.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16949
Írta 2006. június 28. - 13:36


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16950
Írta 2006. június 28. - 13:29

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#16951
Írta 2006. június 28. - 12:47

#16952
Írta 2006. június 28. - 12:37

#16953
Írta 2006. június 28. - 10:29

nekem se tûnt fel de aztán itt írták és megnéztem
egy olyan 90 fokot tudtam forgatni a mûanyag csavaron, szal egyáltalán nem vészes
#16954
Írta 2006. június 27. - 23:48

1-2 mm-t talán. nem lötyögõs, mint a 4szögesek etc....
figyelni kell rá, mikor mintha megindulna, utánahúzni. egy 5ös imbusz meg egy müanyag bizbasz, ami elfér bármilyen zsebben, etc.
használattól függõen X idõnként ránézni, és kész is. nekem mondjuk eddig nem jelentkezett, de he tenné akkor is egy pillanat alatt megcsinálnám.
#16955
Írta 2006. június 27. - 00:22

igaz.a tengelyrol esett le.
emléxem a sztorira, "nem arra kell figyelni amit a táblára irok, hanem arra, amit gondolok"
a lényeg változatlan btw
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16956
Írta 2006. június 26. - 21:55

Azért az újabb monoblokkoknál nem árt vigyázni, 12-15Nm-re kell belõni a shimanókat pl, azt simán túlhúzza egy jól táplált óvódás is:)Én is nyomatékkulcscsal húzom meg. Ott elég, mikor már majd' kiszakad a karom.
Így mindig ugyanúgy húzom meg. loool
XC_Rider: én is sokmindent érzésre húzok meg, kivétel az integrált hajtókarok, és a karbon, titán, meg a negyon high-end alu cuccok. A gyári adatok nem hülyeségbõl vannak megadva, egy kikönnyített cuccot nem nehéz elreccsenteni...
#16957
Írta 2006. június 26. - 20:35

Esetleg valakinek van ilyene, mert az írhatna róla... (:
wody21
#16958
Írta 2006. június 26. - 19:50

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16959
Írta 2006. június 26. - 19:12

nekem is volt hussefeltem, kettõ is, az egyik olyna sz*r volt, hogy leesett a karról, a másikat meg eladtam egy év után, semmi baja nem volt.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16960
Írta 2006. június 26. - 18:26

Akkor esetleg tudhatok olyat amit mások nem, és nem is tudok róla? Vagy tudok biciklizni úgy hogy nem gyilkolom szét és bírja a cucc? Bár a versenyhasználat nem épp kímélõ üzemmód részemrõl. Nem mindig az alkatrészben van a hiba, hanem sokszor a felhasználóban.
Jajj. Kezd már unalmas lenni, és nem az elsõ embertõl hallom. Az hogy vkinek egy alkatrésszel problémája van, másnak meg nem, az korántsem jelenti azt hogy õ a ügyes, az okos, az értõ. (persze ez sem kizárható)
Sok ugyanolyan alkatrész leledzik piacon, van amivel baj van, van amivel nincs.
Nálam is volt már két azonos gyártmányú cucc, egyik rakoncátlankodott, másik nem. Talán fel lehetne dolgozni végre...