Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#15421
Írta 2007. április 01. - 19:50
A GS is vinné gond nélkül a 11-34et? Total capacity alatt mit értenek? Ha mindkettõ van és ugyanannyiba kerül és a GS is eliszi akkor inkább 11-34 mint 11-32. És elvileg a GSnek is jónak kéne lennie ha nem váltok keresztbe... szélsõséges eset mondjuk a 32-34 ami még nagyritkán elõfordulhat (nem szokott), ebben még nem rántaná meg nagyon a GS-t sem a váz, nem?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#15422
Írta 2007. április 01. - 19:34
én csak azt mondtam, hogy figyelni kell a lánchosszra, mert hamar elfogyhat.
van hátránya is a rövidkanalasnak össztelósnál, nem ugy mint merevnél, ahol nincs.
el kell dönteni.
Még futok egy kört hogy a rövid (közép)kanalas tuti nem jó-e 11-34hez, mert ha jó akkor mivel sosem váltok keresztbe elvileg jónak kéne lennie... :chin:
Series Deore XT
Model No. RD-M761
Pulley Cage GS/SGS
Speeds 9
Spring Type Top-Normal
Max Front Difference 22T
Total Capacity 33T/45T
Max Rear Sprocket 34T
Min. Rear Sprocket 11T
Most akkor? :chin:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#15423
Írta 2007. április 01. - 18:54
#15424
Írta 2007. április 01. - 17:50
én csak azt mondtam, hogy figyelni kell a lánchosszra, mert hamar elfogyhat.Akkor a kevesebb sár és kisebb lelógás ha jól nézem kiesett... danke, akkor mégis SGS lesz...
van hátránya is a rövidkanalasnak össztelósnál, nem ugy mint merevnél, ahol nincs.
el kell dönteni.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#15425
Írta 2007. április 01. - 17:26
LeGeon: mindenkeppen az XT-t vedd. truvakban behal a csapagy ket honap alatt. Vagy lelazul a balos hajtokar. de lattam mar olyan FireX GXP-t is, aminel a jobb kar lazult le a tengelyrol. ami ugyebar ra van integralva. kizarolag varosi kozlekedesre hasznalt bringan. no komment.
a Race Face hajtokaroknal is behal, de azok a csapagyak legalabb ugyanakkorak, mint a shimano, es csereberelhetoek.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#15426
Írta 2007. április 01. - 15:03
#15428
Írta 2007. április 01. - 11:00
a scott ugyis nyujtja a láncvillát nem is kicsit berugózáskor, aztán egyszer nehogy véletlenül rövid legyen a lánc mert pikkpakk feltekeri a váltót....
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#15430
Írta 2007. április 01. - 02:01
mondjuk ilyen shimano monti váltóból nincs is, a köznyelv a GS-t hívja rövidnek, kategórián belül helyesen, de amúgy az a "középkanalas"
de asszem a sram valübanrövidkanalas (short) váltó sem viszi azt az áttételtartományt, melyet épp készülsz feltenni a bringádra.
tehát medium, long, vagy GS SGS.
#15431
Írta 2007. április 01. - 01:37
971-es lancot en nem vennek. mondjuk ez leginkabb az itteni arszabas miatt van. a 951 is van olyan jo, de sokkal olcsobb. ha mar tobbet akarsz kolteni, akkor inkabb 991. vagy valamelyik ureges csoda. es akkor konnyitettel is
Erre tudtok még válaszolni? Vagy ha a hajtás/váltás XT (kiv. haj.mû) akkor a lánc is legyen XT, vagy oly mindegy, váltásban/nyúlásban nincs külöbség hogy 'hozzávaló' vagy 'nem hozzávaló' lánc van rajta?http://www.speed-way.hu/index.php?action=katalogus&kategoria=&katID=251&offset=6#termek[/url]
Bár ahogy elnézem össz egy ezres a különbség 951 és 971 között.
3100 Ft a 951,
4100 a 971
3700 az LX
4800 az XT
5500 az XTR. (951/közepes sramok hallottam hogy ütik a hasonló árban lévõ shimanokat, de följebb nem hallottam róluk semmit...)
Ezek közül akkor a 951/mi éri meg legjobban?
+
Más szerint sem lenne jó a rövidkanalas? Mert más akit kérdeztem aszerint jó lenne...Nem középkanalas hátsóváltót akarsz? A rövidkanál szerintem kevés lesz.
A másik meg a fogsor, asszem a Bbutikban 11e az XT sor, akkor már inkább azt mint Sramból a drágát, meg az XT könnyebb is. Ha meg spórolni akarsz akkor 7.0ás fogsort vennék 6-7ért.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#15432
Írta 2007. április 01. - 01:06
#15433
Írta 2007. március 31. - 21:40
Hajtómû csere elõtt állok és nem igazán tudom eldönteni. A három jelölt:
1. Shimano XT újonnan. Aki ilyet használ csak dicséri és tény, hogy szinte tökéletes, de én a truvativokat jobban szeretem és ezért van még 2 jelölt.
2. Truvativ STYLO 3.3 TEAM szintén újonnan.
3. Truvativ Stylo Carbon enyhén használtan. KÉP
Árban ugyan ott vannak, talán a Stylo 3.3 a legolcsóbb.
80kg-hoz kell CC/Maraton-ra.
#15434
Írta 2007. március 31. - 18:24
#15436
Írta 2007. március 31. - 17:13
#15437
Írta 2007. március 31. - 17:09
Nézegesd ezt: http://weightweenies...pic.php?t=28614Ez így zsír lesz, vagy vmit érdemes lenne változtatni? Gondolkoztam még azon hogy néha van 11-32es XT öt karú fogaskoszorú ha a PG-980asból nem lenne.... Köszönöm a segítségeteket! :prosze:
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#15438
Írta 2007. március 31. - 15:48
minden fogaskerek acel XT-n.
purge4:
vidd vissza a bringat a szervizbe, es fajjon az o fejuk rajta. ha mar fizettel erte elvarhatnad, hogy mukodjon, nemigaz?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#15439
Írta 2007. március 31. - 15:41
"Sprocket Material steel
Sprocket finish chrome plated"
Érdemes a jobb kopásállóság miatt azt venni, vagy olymindegy, mert kazettásnál úgyis azt cserélem ameliyk kopik?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#15440
Írta 2007. március 31. - 14:45
Inkább XT 11-32 5ágú mint PG 980 ötágú?
(vidéki kiskerben veszem, szal nagykerek ára a mérvadó... PG 980 és XT ötágú is 10-11K, PG990 nem ötágú tartós de jó sártûréss 7,8K körül van.
Sram 9.0 PG-990
XT CS-M760
PG 980
Középkanalas váltót meg nem vágom... Rövid meg hosszút szoktam látni, rövihez 33 hosszúhoz 45 fogas kompatibilitást írnak... Tudsz konkrét típust is hogy mire gondolsz?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám