Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#15241
Írta 2007. április 30. - 21:57

Az új elsõ szériájáról ezt viszont nem tudtam elmondani.
#15242
Írta 2007. április 30. - 21:53

viszont ennek köszönhetõen le is tudnak lazulni könnyedén.
Nem ezért tud lelazulni. A régi hussefelt is ugyan úgy lelazult mint ezek. A ruktion meg szar anyagból van és kinyúlik hamar, azért lazul le.
#15243
Írta 2007. április 30. - 21:44

Ja, és nem lehet túlhúzni, meert úgy vannak kialakítva.
viszont ennek köszönhetõen le is tudnak lazulni könnyedén.
#15244
Írta 2007. április 30. - 21:36

Ja, és nem lehet túlhúzni, meert úgy vannak kialakítva.
#15245
Írta 2007. április 30. - 16:44

ha mar nem birod beloni az osszes fokozatot, vagy nagyobb pedalnyomasnal megugrik a lanc, akkor lehet gyanakodni ra, hogy elkopott a hajtasod. akkor beviszed a boltba, raneznek, es megmondjak, hogy mit kell cserlened
RAUH-Welt
B E G R I F F
#15246
Írta 2007. április 30. - 16:13

Lenne egy ematõr kérdésem. Honnan tudom, hogy a hajtómû cserére szorul?Min látom, hogy elkopott?Meg honnan tudom, hogy megnyúlt a láncom?
elég gagyi kérdések, de tényleg nem'tom!
Valaki pls!
kösz
#15247
Írta 2007. április 30. - 13:26

Köszi Tamaska az ötletet, akkor ime két képlink, remélem mûködik :
http://kepfeltoltes.hu/view/070429/S2500668jav_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/070429/S2500671jav_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A kérdés továbbra is ennek a szerelhetõsége!
Ez egy Thompson, ahogy azt az sejtettem. Már gyakorlatilag szét is szedted...
Most a porvédõt kell lepiszkálnod (ha jól látom bal oldalon), alatta lesz a kónusz. A jobboldali kónusz fixen van a tengelyen.
Két csésze a vázban, ha szerencséd van nincsenek berepedve, a golyókat alapból cseréld -ha kosár volt rakd körbe új szabad golyókkal-, így ha nem túl kráteres a tengely futófelülete, nem is lesz túl rossz.
Ja, az ékes hajtókarnál alapból új ék kell, a régit nem szerencsés visszarakni. Feltámasztod a kart valami platnira, egyik kalapácsot ráilleszted az új ékre, a másikkal ütlegeled. Ehhez kell segítség, ugye. Az anya a másik oldalon nem az ék behúzására való, csak rögzítésre, cseréld önzáróra (alátéttel).
Jó feszesre állítsd a csapágyat, nem a technológia csúcsa, úgyis kopni fog. Így nem lesz rögtön kotyogós. A lógást amúgy is feltett karnál "szokás" nézni.
#15248
Írta 2007. április 30. - 12:02

pedig en mar hanyszor leirtam, hogy nem szabad truvativ monoblokkot es hajtokart venni...
lehet gyanakodni sok mindenre, kosz van a pedalmeneten, a monoblokkmeneten, nincs rendesen meghuzva/tul van huzva a hajtokar, el van repedve a vaz a lancvilla csatlakozasnal, stb., de altalaban csak a csere segit a recsegesen.
aztan persze a kicserelt mono is elkezd majd cincogni...
a szo amit keresel: shimano
Repedést nem találtam, nem is szerettem volna..
Tulhúzástól is lehet? hmm, nem kíméltem, nem szeretném h lelazujlon, mert utána soha nem lesz már olyan mint elõtte.
És elhiszem h jobb a shimano, de ehhez most jó áron hozzájutottam, hone-t akartam, de arra most nem volt lehetõség..

#15249
Írta 2007. április 29. - 23:59

http://kepfeltoltes.hu/view/070429/S2500668jav_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/070429/S2500671jav_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A kérdés továbbra is ennek a szerelhetõsége!
#15250
Írta 2007. április 29. - 23:14

Facs, az elõzõt nem neked írtam.
A sebesség mindent megold.
#15251
Írta 2007. április 29. - 23:07

A Saintböl van 68as? mert olyat hallotam hogy csak 83as van belöle és nincs 68/73 ami azért elég furi lenne mivel elég nagy piactol esnének el...Kár hogy egy vagyon..nagyon szép a picike.
Edit: megtaláltam van 68as Saint..tárgytalan a kérdés..
#15252
Írta 2007. április 29. - 22:58

#15253
Írta 2007. április 29. - 22:53

A sebesség mindent megold.
#15254
Írta 2007. április 29. - 22:47

[QUOTE]
Nem.

Egyébként szerintem a saint a legtökéletesebb hajtókar amit ember valaha gyártott. Nem is változtatott rajta semmit a shimano azóta (számottevõen).
Nem úgy mint a minden évben 20 új modellel meg jól hangzó nevekkel elõálló konkurencia(ák).
#15255
Írta 2007. április 29. - 22:35

2004es XTröl van valakinek tapasztalata? van egy itthon, apám gépébe, és baromira nem használja...
Gondoltam hogy leszedem a bringájárol, veszek neki egy octalinkes deorét olcsoért, én meg megtartom az XT-t és rárakom a 38as tányért a truvárol. Megéri ez a buhera? Ha jol tudom a 2004 es XT már hollowtech II + integrált tengelyes ugye?
(alig használt XT tányérok olcson valaki? lol

Edit: nemértem, az ISIS rendszert azért fejlesztették ki hogy ne keljen drágáért megvenni az Octalink licenszt..erre nicsak elöjönnek octalinkes holzfeller karral...ez bizti sokba került nekik, és ez bizonyos szinten azért égés hogy a konkurencia rendszerét használják...
#15256
Írta 2007. április 29. - 22:33

Ezért kell hozzá rf diabolus monoblokkot venni + egy 2005-ös hussefelt/holzfeller kar és tök zsírkirály hú izé minden.
Ezek az újak meg. Nagy átmérõ de szar anyag.... Ez igaz a karra (ruktion) meg a monoblokkra is...
Bár az oct azért lehet hogy használható...

#15257
Írta 2007. április 29. - 21:58

A sebesség mindent megold.
#15258
Írta 2007. április 29. - 21:57

RAUH-Welt
B E G R I F F
#15259
Írta 2007. április 29. - 21:51

#15260
Írta 2007. április 29. - 09:35

pedig en mar hanyszor leirtam, hogy nem szabad truvativ monoblokkot es hajtokart venni...
Igen, én is.
