Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#15121
Posted 2007. May 17. - 09:59
#15122
Posted 2007. May 17. - 09:22
Miután sikerült a segítségetekkel kitalálni, hogy milyen váltót és váltókart tegyek a bringára, máris megvan a következõ problémám!
A bringabolt, ahol megrendeltem múlt héten, úgy néz ki nem tudja beszerezni õket. Telefonáltam egy másik boltba is, de náluk sem volt Sram SX-4, se váltó, se váltókar. E-Bike-on is néztem, ott sem volt.
Kérdésem a következõ lenne: Szerintetek mi különbség van a Sram SX-4 és a Shimano Alivio között? Melyik megbízhatóbb? Alivio hátsó váltójáról olvastam, hogy van benne mûanyag,ezért gyengébb. Ezért is hajlottam Sram-felé.
Árban az Alivio lenne megfelelõ, ha nemsikerül sehonnan sem elõkeríteni a Sram dolgokat.
Van értelme várni és valahonnan elõkeríteni Sram-ot?
Köszönöm!
Üdv: Zsoltee
#15123
Posted 2007. May 17. - 07:34
#15124
Posted 2007. May 16. - 23:20
A sebesség mindent megold.
#15125
Posted 2007. May 16. - 23:12
addig mehetsz így vele, amig ki nem esik a helyérõl teljesen...
csak rossz érzés.
#15126
Posted 2007. May 16. - 22:52
azonnal cseréljek vagy még ráér?
engem így nem zavar különösebben, csak nem szeretném ha bármiben is kárt tenne a bicóban. csak már elegem van abból h szinte mindne héten költök pár rongyot bicóra:S
amúgy ha már monoblokk mennyiért mit ajánlotok, ami hosszútávon bírja és nem hal be 1,5 év után mint ez a mostani szar? (vmi truvativ, amit gyárilag adnak a 2005ös polarxbe)
#15127
Posted 2007. May 16. - 13:02
uj XT viszont shimano europe szerint julius, Madison [uk shimano importor] szerint augusztus elott semmikepp. meglatom akkor mi lesz a helyzet.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#15128
Posted 2007. May 16. - 11:53
#15129
Posted 2007. May 16. - 11:24
én xt - t vennéktudom...
de azert vennek meg egy-ket mast is. ha pl a Middleburn hajlando lenne vegre kijonni a kivul fekvo monoblokkos temajaval, amit 2006 marciusra igertek, akkor nem erdekelne hogy mennyibe kerul, azt vennem. de meg mindig a negyszogtengelyes karokat aruljak, mert ez jo nekik... [angolok]
inkabb azt szoktam mondani, hogy truvativot ne
a Race Face annyira nem rossz, es a csapagyai csereszabatosak a shimanoval ha esetleg nem birnak, veszek helyettuk egy XT-t apropenzert. a karnak meg sok baja nem lehet, a tanyerok meg kerdes nelkul jobbak, mint a Big S.
es konnyebb is, mint az XT. es nem is annyira kommersz Igazabol persze XTR kellene, de barom draga
thezcsi: miertis? :wtf:
lehet rf-en tartósabbak a tányérok mint a s-nél, de váltásteljesítményben meg gyengébb .....ha azt számolom hogy jó esetben megyek 8 ezer kilcsit évente 2 bringával, akkor 2 évet kibirnak az xt tányérjai is......30 gramm súlykülönbség meg (a mostani xt hez képest, de a 08-asról mintha láttam vón 800 grammos súlyadatot is vhol- (de lehet csak álmodtam ) ) annyira tán nem számottevõ.....na persze a rf májeerfaktora ugye....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#15130
Posted 2007. May 16. - 10:04
#15131
Posted 2007. May 16. - 00:04
A sebesség mindent megold.
#15132
Posted 2007. May 16. - 00:00
konás, ragasztópisztolyos ragasztó? egy ideig még formázható, mielõtt kihûl, mûanyagos, és olcsó...(a pisztoly maga 2000 ft körül van, a betét meg 10 darab rúd -az k..sok- az 800-1000). nyomsz ilyet a vázra körbe körbe, aztán arra cellusz, majd még egy réteg ragacs...
nah igen, ha valami ganyul nez ki akkor ez a megoldas igen
mar bocsi de nekem sikerult elkepzelnem, hogy nez ki
"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"
#15133
Posted 2007. May 15. - 23:58
#15134
Posted 2007. May 15. - 23:29
a lancterelo also gorgoje felett en mar nem latok gumit. [lehet hogy csak a szememmel van a gond]
de andrasnak oda kellene
sok-sok reteg szigeteloszalag nem jo?
pedig ott is van csak nem latszik, mert ugy alitottam be a fenykepezot, hogy elhomahyositas legyen rajta egy picit.
(meg tanulgatom, nem lett tokeletes )
"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"
#15135
Posted 2007. May 15. - 23:27
Mennyivel több egy XTR mint egy Deus, és az mennyivel mint egy XT?Igazabol persze XTR kellene, de barom dragathezcsi: miertis? :wtf:
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#15136
Posted 2007. May 15. - 23:23
de andrasnak oda kellene
sok-sok reteg szigeteloszalag nem jo?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#15137
Posted 2007. May 15. - 23:19
de ha megnezed nekem a tanyerok mogott is van gumibelso. csak 2 reszletbol van felteve, hogy ne logjon bele a gumiba
"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"
#15138
Posted 2007. May 15. - 23:17
Andras, nezd meg igy oldottam meg. Szerintem eleg esztétikus...
nem értitek látom...
a lánctányéroknál van a baj. a láncot felkapja a hajtókar, s leszedi a festést a vázról.
valami olyan anyagot kellene odaragasztani, ami elõször formálható, aztán megszárad/megköt/stb és örök lesz...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#15139
Posted 2007. May 15. - 23:10
...
ez bíztatóan hangzik, de nézd meg ott a hajtókar lánckerekeinél nem védi semmi a láncvillát. nekem meg pont oda kellene valami patent cucc.
Yasec csinált a láncvilla aljára egy kis aluminium darabot, ami megakadályozza a láncfelkapódást...
Andras, nezd meg igy oldottam meg. Szerintem eleg esztétikus
nagyobb felbontas ITT
"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"
#15140
Posted 2007. May 15. - 22:57
konás, ha azt a neoprén...
hát igen, sajna nem igazán akarok neoprént, mert azt is ugyanúgy elnyesi a lánc.en villavedonek mindig a jolbevalt gumibelsot hasznalom...
a gumibelsõ meg nem igazán esztétikus sajnos
de nem kizárt, hogy kipróbálom
ez bíztatóan hangzik, de nézd meg ott a hajtókar lánckerekeinél nem védi semmi a láncvillát. nekem meg pont oda kellene valami patent cucc.ez elvileg kevlárbetétes vagy mi a szösz:
http://ridebike.hu/t...ek/vazvedo/5060
Yasec csinált a láncvilla aljára egy kis aluminium darabot, ami megakadályozza a láncfelkapódást
tamaska
mér olyan jó a Middleburn?
hajtókarja jól néz ki, egész könnyû is.
az agyak meg nehezek
middleburn kis gyár?
láttam van xtr-hez is tányérjuk - ez jó!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu