Ez azért kissé erõs volt. Nem ártana visszaemlékezni egy kicsit.de minél hosszabb a kar(erõkar)annál nagyobb erõt lehet kifejteni a lábban nem?
off kellene egy fizika topic:S
Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#14741
Írta 2007. június 13. - 15:27
#14742
Írta 2007. június 13. - 15:19
off kellene egy fizika topic:S
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#14743
Írta 2007. június 13. - 15:19
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14744
Írta 2007. június 13. - 14:59
A sebesség mindent megold.
#14745
Írta 2007. június 13. - 14:55
mitõl függ hogy milyet érdemes venni, meg hova?
nem értem...ilyen sokminden múlik 5 mm-en ?
köszi csõõ
#14746
Írta 2007. június 13. - 14:30
valaki gondolkodott lx / xt-n, ha érdekli, 99 eur az xt (175, 44): http://bike-componen...piece mit Lager
üdv, tg
#14747
Írta 2007. június 13. - 13:58
#14748
Írta 2007. június 13. - 13:49
15-ös villás v. pedálkulccsal, esetleg 6-os imbusszal.
A jobb kar sima, a bal fordított menetes.
#14749
Írta 2007. június 13. - 13:48
Egy gyors segítség kellene!
Hogy tudom levenni a hajtókarról a pedált, hányas kulcs kell hozzá? (hallottam vmit jobb és balmenetrõl...)
(Truvativ 4D és Wellgo)
Köszönöm!
#14750
Írta 2007. június 13. - 12:36
Van még 1 olyan dolog, hogy merevségösszhang, de nem hiszem hogy egy rugalmas váz mellé tetszene nekem mondjuk egy tune h.mû, az már tényleg kolbász. Amúgy nem fog csillagászati magasságba emelkedni a h.mû megcsináltatásának ára az elõzetes kalkulációk alapján
Általában szeretem a túlépített dolgokat,Pl. SID, R7 villát nem használnék cécóra, ahogyan Scale vázat, vagy karbon ny.csövet sem.
#14751
Írta 2007. június 13. - 00:47
#14752
Írta 2007. június 13. - 00:22
te egy erõs ember lehetsz, esetleg szívesen fogadnék egy videófelvételt arról, ahogy te beletaposod az elsõváltóba.
de sajnos egy xt/xtr nem mindenki engedhet meg magának...
de nekem a hszedbõl az érzõdik, hogy az lx szerinted egy sz*r, te bivalyerõs hajtástechnikailag tökéletes bringás vagy, és a szerelõd nem tud váltót és hajtókart beállítani...vagy hogy egy rugalmas vázad van. mindössze ennyi.
egy tényleges LX használó.
Hm, nincs sajna kamerám, az viszont helyes megállapítás, hogy a váz rugalmas, mint általában az 1.5 alatti aluvázak.
Igazad van, ezért van nekem is LX-em, használom is 7-bõl legalább 7 nap...
Ennek ellenére nem mondom hogy ***r, hiszen semmi sem rossz, ha jó helyen használja az ember, pl. az edzõbringámra hamarosan egy altus h.mû kerül.
Az meg hogy erõs vagyok-e, nemtom, szerintem nem eléggé, hiszen mindig van hová fejlõdni, mostanában meg nem is megy úgy, ahogy illene...
De az a Next LP huhú, na azt én is bevállalnám, bár lassan a hasonló korú xtr karomat kéne megcsinálni, amíg lehet hozzá venni monoblokkot... Na az durva lesz -> arany elox, gravír, 2 frm lánctányér, ultegra mono... jó kis súlyban lesz ^^
And Peace brothe'
#14753
Írta 2007. június 12. - 23:23
A sebesség mindent megold.
#14754
Írta 2007. június 12. - 23:11
es mar nem gyartjak, igy van
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14755
Írta 2007. június 12. - 23:06
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#14756
Írta 2007. június 12. - 22:51
te egy erõs ember lehetsz, esetleg szívesen fogadnék egy videófelvételt arról, ahogy te beletaposod az elsõváltóba. vagy tanulj meg elsõ váltót beállítani, vagy pedig told be tövig a hajtókart és húzd meg a csapágyakat. vagy ha tényleg beletaposod, akkor azon csodálkozom, hogy a váz rugalmasságát miért nem érzed? szar rugalmas vázban az xtrt is bele lehet taposni...
az acéltengely alutengely téma meg lett már vitatva párszor, ha jól emlékszem. az egyiknek (talán az alunak? nem emlékszem) vastagabb a fala, de gyakorlatban ha ráülnél egy acéltengelyes és egy alutengelyes lxre, és nem tudnád, melyik melyik, akkor nem igazán tudnád megmondani. úgy van megcsinálva, hogy ugyanlyan merev legyen (falvastagság variálás)
isisnél tuti jobb, merevebb a közvetlen kapcsolat miatt és nem tud lecsúszkálni-kikotyogósodni a kar, eggyel kevesebb hibalehetõség...
az pedig, hogy nehéz..nekem elõzõleg egy 3000 ftos szegecselt 4szöges hajtókarom volt, ahhoz képest ez maga a mennyország. mindenre jó, univerzális kar..
a többi cc kar alatt meg nemtom mit értesz. efölött shimanonál csak az xt meg az xtr áll. de sajnos egy xt/xtr nem mindenki engedhet meg magának...
de nekem a hszedbõl az érzõdik, hogy az lx szerinted egy sz*r, te bivalyerõs hajtástechnikailag tökéletes bringás vagy, és a szerelõd nem tud váltót és hajtókart beállítani...vagy hogy egy rugalmas vázad van. mindössze ennyi.
az LXet nyugodt szívvel ajánlom. egy tényleges LX használó.
#14757
Írta 2007. június 12. - 22:46
ez
http://xoomgear.com/i/p/l/CRNK-11.jpg
és ez se, bár ez amúgy is túl drága lett volna
http://xoomgear.com/i/p/l/CRNK-12.jpg
:cry: :cry:
Így viszont gyõzött a józan ész, maradt az LX.
#14758
Írta 2007. június 12. - 22:39
A sebesség mindent megold.
#14759
Írta 2007. június 12. - 22:34
szerintem egy szemlét tartok majd.
nomeg nem tudom...félek megvenni bármit is, mert ha tönkremegy...morcos lennék..
és hajtókar téren olyan szinten nincs tapasztalatom...addig oké hogy gépészet...de egyébként erõsen gondolkozom...
#14760
Írta 2007. június 12. - 22:32
A Hone tekintetében nem hagynám ki a következõ meghatározást: "& enduro MTB components." Na most egy elöl-hátul "6-ot mozgó gépezet, mint például az enyém, az pontosan ez a kategória (long travel trail vagy enduro; kinek melyik tetszik jobban). És én ezzel déházom - természetesen figyelembe véve az alkatrészek és a váz határait - és Semmeringen kíválóan teljesített, ami egy egészen finom pálya. Az tény, hogy Willingen-ben vagy Champéry-ben visszafogottabban mennék, mert oda már kevés lenne. A Hone kapott már hideget-meleget, és zokszó nélkül bírja a kiképzést, maximálisan megérte az árát.A Hone-t is AM bringához ajánlja a Shimano, ezt Neked illene tudni, arról nem is beszélve h. abból ugye van acéltengelyes verzió...
Alapesetben kb 2-3-4 mm van nagytányér kónusz verzióban az elsõváltó-lánc között, nem tudom mi lenne itt a hiba, talán csak nem kéne úgy terhelni
Abban igazad van hogy dirtben nem vagyok 100%-ig kompetens, de a Simanyo sem véletlen osztja szét kategóriákra az alkatrészcsaládokat, az LX pedig cc-túra kar.
Nehéz a többi cc karhoz képest. Az UFO felnit sem a DoubleWide-al hasonlítom össze O.o
De Ti tudjátok, csak én nem mernék vele nagyobb ugrást bevállalni....
Nem kell széttépni, ez az egyéni, szubjektív véleményem.
Az LX-et vehetjük mindenki hajtómûvének, vagyis öszvér megoldás, melynek szinte mindenhol jól kell teljesítenie. Ennek megfelelõen van benne anyag bõven, hogy bírja is a terhelést. Aki tudja, hol vannak a határai, az nem fog 4-5 méteres letöréseket ugrani vele. De meglepõdnél, hogy mit és mennyit kibír. Kérdezd csak Salát!
Az viszont tény, hogy csak DH-ra én is Saint-et vennék.