Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#14681
Posted 2007. June 18. - 23:34

#14682
Posted 2007. June 18. - 23:33

de ugye sok pénzt nem akarsz egy ilyenért adni?
gondoltam, hogy nem túl értékes darab, de már annyit dilemmázok ezen a hajtõmû-dolgon, hogy égõ :S
vennék én LX-et, ha meg lennék gyõzõdve róla, hogy az f*sza lesz...
ami kell: 175-ös kar (asszem.. :-/ ), 48-as nagytényér.
meg hogy cserélhetõ tányeros legyen (ok, ez alap, de a mostani még ezt sem tudja), és kinézzen valahogy. meg újabban bejönnek az országúti kecses darabok is... oktalink, két lánctányér megvétele, és kb. LX alatt vagyok még mindig árban, de hangsúlyozom, nem az ár a tényezõ itt, hanem hogy nemtom, mi legyen. még a végén LX lesz.
ja, és 8-as a rendszer, de gondolom az LX is viszi..
#14683
Posted 2007. June 18. - 23:15

Pedig létezik
Sõt, a legjobb.

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#14684
Posted 2007. June 18. - 23:08

#14685
Posted 2007. June 18. - 23:04

#14686
Posted 2007. June 18. - 22:54

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#14687
Posted 2007. June 18. - 22:16

a legnagyobb tányér 48 fogas
nekem most is 46 jön ki, de a 48 annál jobb lenne....
#14688
Posted 2007. June 18. - 22:13

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#14689
Posted 2007. June 18. - 22:07

pontosan mi a képen látható cuccos?
Régi Shimano XT-nek tippelem, Matuzmaster oldalán is erre utaló képeket és szövegezést láttam, de ti talán tudtok biztosabbat mondani..
http://guitarbuildin...mano_otkaru.jpg
SG-X tányérokkal van szerelve (gondolom gyári), és ha jól számolom, 46 fogú a legnagyobb.
igaz, hogy 48-as nagytányérral kéne, meg hogy antitrendi négyszögtengelyes, de ha ilyet látnék, venném is megfele.
hozzá kapcsolódó kérdés: lehet valahol még kapni? az országúti Hmûvet lehet hogy mégse erõltetem, de már tudom, hogy ötkarút akarok!

köszi..
#14690
Posted 2007. June 18. - 18:26

Ja és igen, rendesen ragadt az aszfalt, nem gyõztem a legszélén menni, ott nem volt annyira gáz. Valamit csinálhatnának vele, enyhén baleset veszélyes sztem...
Ja, és kicsi a világ (ezek szerint..):icon_cool
OFFOFF (bocs, nem lesz több):
ugyanarra gondolunk? Vp -> Tés emelkedõ, mi lefele jöttünk rajta, 5-6 km hosszú legalább, és csak gurulva 55-tel végig.. ráz mint állat, ramaty aszfalt... nem mennék föl rajta szívesen!!
ONON.
#14691
Posted 2007. June 18. - 11:25

OFF
Nem is hosszú.![]()
ON
OFFOFF (bocs, nem lesz több):
ugyanarra gondolunk? Vp -> Tés emelkedõ, mi lefele jöttünk rajta, 5-6 km hosszú legalább, és csak gurulva 55-tel végig.. ráz mint állat, ramaty aszfalt... nem mennék föl rajta szívesen!!
ONON.
#14692
Posted 2007. June 18. - 10:30

#14693
Posted 2007. June 18. - 10:25

Ma megmutattam a Meridának a Tési emelkedõt és a Cseszneki várat is. Iszoonyat stabil a hajtómû, semmi para. Nagyon tetszik !!!
OFF:
és most is ragadt a megolvadt aszfalt a várba fölfele menet?

ja, és te voltál a kék cuccban, akivel Várpalota felõl találkoztunk a kib****tt hosszú emelkedõ tetején?
ON.
#14694
Posted 2007. June 17. - 22:02

#14695
Posted 2007. June 17. - 11:38

xt-hez lx-et adtak, le is csúszkált a bal kar állandóan, most hogy vettem neki kõkemény 400 pénzért xt-t helyén van a kicsike mint a beton

#14696
Posted 2007. June 17. - 10:06

A sebesség mindent megold.
#14697
Posted 2007. June 17. - 01:57


RAUH-Welt
B E G R I F F
#14698
Posted 2007. June 17. - 00:01

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#14699
Posted 2007. June 16. - 23:23



Akár kézzel elõ tudod feszíteni megfelelõen, azzal a khmm mókás kupakkal se lehet jobban. De ha nem bízol magadban, megteszi egy headlock is

#14700
Posted 2007. June 16. - 23:20

RAUH-Welt
B E G R I F F