Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#14661
Posted 2007. June 24. - 20:10

Elképzelhetõ az, hogy 170-rõl 175-ösre növelt hajtókarhossz térdfájást okoz hosszútávon? Nem igazán tudom minek betudni a jobb térdem (és csakis az) alatti egyre erõsödõ nyomást.
175cm vagyok, az elõzõ karral nem tapasztaltam ilyet. Az igaz, hogy az 28-38-48-as volt, emez meg 22-32-42-es...
(Maga a cucc bejön, sportosabban tudom hajtani terepen, a pörgetés viszont már nem megy annyira, és kezd nyomasztani, hogy meglett a tanulópénz hajtókarhossz témában (is) ...)
kösz.
#14662
Posted 2007. June 24. - 19:27


ezenkívül a súly, meg a többszázszorosan jobb kinézet elõny még az eredetihez képest.
és tényleg praktikus szerelni is.
ennyi...
(zsír!)
#14663
Posted 2007. June 21. - 22:16

Még egyszer köszi!
#14664
Posted 2007. June 21. - 21:16

#14665
Posted 2007. June 21. - 20:41

#14666
Posted 2007. June 21. - 20:39

van másik jelölt is:hussefelt howitzer--ezzel az a baj hogy elvileg nincs a nagykerben és nemtudnak neki hozni...:cry:
véleményetek szerint melyik?vagy más alternatíva(max 30 k)?nem flamet akarok indítani,pusztán vélemény, hogy ki mit ajánlana
#14667
Posted 2007. June 21. - 19:03

68/73-as LX (azaz saint, xt, régi xtr) mehet.
ez is kb azon az áron van.
maga a csapágy amúgy azonos.
#14668
Posted 2007. June 21. - 18:58

Segítséget szeretnék kérni! Saint hajtómûben gondolkodom és néztem használtan is pár ajánlatot. Van egy 30ért, de középcsapágyat nem ad hozzá. Hol lehet ilyet beszerezni és mennyiért? Megéri-e így? Meg Ultegrát ajánlott 7000ért ebikeról. Ez ellen kettõ kivetésem volt: -országúti csapágy
-70mm es szélesség és a hardy vázam 73as (azt mondta ez nem prõbléma, nem rakom be akkor a távtartókat vagy mit)
Mivel ennyire nem értek hozzá tanácsot szeretnék kérniElõre is kössz!
#14669
Posted 2007. June 20. - 17:32

#14670
Posted 2007. June 20. - 16:53

#14671
Posted 2007. June 20. - 16:51

#14672
Posted 2007. June 19. - 20:01

Nagykirály, csak le kellett volna gyártatnod aluból egy esztergályossal az a rögzítõ csészét.
Nemtom, hõre lágyuló-e a cuccos, próbáld ki vmi szúrólánggal óvatosan, aztán " kikenegetni a csapágyházból! Bár,ez elég kontár módszer, se a festésnek, se a váz anyagának nem használ, ha túllõsz a célon...
#14673
Posted 2007. June 19. - 19:55

hatékony, nemde?

viccen kívül boltban valahogy kiszedik az ilyeneket, nem túl drágán, én is jártam már így
mondjuk ne egy nagyobb boltba vidd, hanem valami kisebbe, ahol nem érzik cikinek a szerelést (pl pesti velvárt)
#14674
Posted 2007. June 19. - 19:50

Sziasztok!
Kéne egy kis segítség. Kenés céljából ma ki a kartam tekerni a monoblokkot. A bal oldalt simán ki is tudtam hajtani, viszont a lánctányérok felöli oldalon a kihajtásnál frankón kiszakadt a kulcs foglalata, és gyakorlatilag beleszakadt a monoblokk. Persze szar mûanyag volt... sajnos nem tudom milyen, ez még a gyári, most kentem volna elõször.
Van valami ötletetek hogy szabadulhatnék meg a monoblokktól? Nem szeretném ha a váz kukában végezné. Elõre is köszi!
fura, hogy a jobb oldala mûanyag (ez normál menetes, ugye tudod?), mindenesetre megpróbálnám apró darabokra zúzni a mûanyagot, úgy kiszedni - ha másképp nem megy. WD40 a lazításhoz elõtte, hátha mégis ki lehet tekerni.. VAGY fél kiló pillanatragasztó a tengelyhez (ha már nagyon olajos, akkor nem használ)akkor, és a pedállal kitekerni

#14675
Posted 2007. June 19. - 19:08

Kéne egy kis segítség. Kenés céljából ma ki a kartam tekerni a monoblokkot. A bal oldalt simán ki is tudtam hajtani, viszont a lánctányérok felöli oldalon a kihajtásnál frankón kiszakadt a kulcs foglalata, és gyakorlatilag beleszakadt a monoblokk. Persze szar mûanyag volt... sajnos nem tudom milyen, ez még a gyári, most kentem volna elõször.
Van valami ötletetek hogy szabadulhatnék meg a monoblokktól? Nem szeretném ha a váz kukában végezné. Elõre is köszi!
#14676
Posted 2007. June 19. - 13:10

Sziasztok!
Nemrég összerakott bringám elég furcsa hangokat hallat a monoblokkja környékérõl
Shimano BBun26os monoblokk, alivió hajtómûvel, kb 2-300km van benne, és csak aszfalton, vagy szolíd terepen mentem vele.
Ja, és nem állandóan csinálja, csak hosszabb távon, néhány kilóméter után kezd el nyekeregni.
Lehet hogy csak ennyire xar ez a monoblokk(mondjuk én kb 100kg vagyok...), vagy van valami egyéb ötletetek, hogy mitõl lehet?
Lehet kicsit nehez vagy ahoz a monoblokkhoz, meg hajtokarhoz.
Nekem is volt hasonlo a regi bicajon. (Igen, volt hogy CC iranyvonalat kovettem es nem urgaltam mindenrol le meg fel

es az nekem se birt ki tul sokat. Amig garis volt kicsereltek, aztan vettem ra egy normalis monot+hajtokart.
"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"
#14677
Posted 2007. June 19. - 13:03

Nemrég összerakott bringám elég furcsa hangokat hallat a monoblokkja környékérõl

Shimano BBun26os monoblokk, alivió hajtómûvel, kb 2-300km van benne, és csak aszfalton, vagy szolíd terepen mentem vele.
Ja, és nem állandóan csinálja, csak hosszabb távon, néhány kilóméter után kezd el nyekeregni.
Lehet hogy csak ennyire xar ez a monoblokk(mondjuk én kb 100kg vagyok...), vagy van valami egyéb ötletetek, hogy mitõl lehet?
#14678
Posted 2007. June 19. - 08:36


A sebesség mindent megold.
#14679
Posted 2007. June 19. - 00:31

Én azzal kezdtem, hogy eldobtam azt a hülye mûanyag csavart és szereztem hozzá aluból egyet imbusz fejjel (haver tervezte és csináltatta), sokkal jobban néz ki és bármikor szerelhetõ egy imbusz készlettel a hajtómû.
azert van hozza olyan csavar, mert az ugy jo. a meghuzo muanyag szerszamjaval epp annyi erot tudsz kifejteni a kezeddel, hogy jo legyen.
zolkow: szerintem LX vagy XT kar 96-97-98 tajekarol
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14680
Posted 2007. June 18. - 23:48

integrált LX trekking...
175, 24-36-48 tányérokkal, cserélhetõ, láncvédõs.
jajaja, régen kinéztem, már csak megnyugtattok, hogy a Q-faktort sz*rjam le, meg hogy nem kell 9-esre áttérnem, és lehet hogy rendelek, b*sszameg...
/bocs az indulatszavakért/
Asszem ezek a cuccok elég sok embernél elég jól mûködnek, miért nem jó nekem sose a gyári?!?!?!?