Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#14581
Posted 2007. July 08. - 09:54

Az lenne a kérdésem, hogy csak egyféle hosszúságú karral létezik? Ha eltér a jelenlegitõl hosszban akkor mi várható? Térdfájás amíg meg nem szoktam?
Ugye nem kell semmit sem venni mellé? (Gondolom nem mert integrált)
#14582
Posted 2007. July 07. - 23:23

Ez az a tányér: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#14583
vendég_biker92_*
Posted 2007. July 06. - 22:04

a láncleeséstõl nem félek, mer bmx láncot és elsõ lánctányért használtam már idáig is és hogyha a hátsó fogaskerék is bmx lessz akkor nem hiszem hogy sok lehetõsége lesz leesnia láncnak:D
#14584
Posted 2007. July 06. - 21:39

ha egyenes láncvonal mellett sikerül egy áttétellel feszesre kihozni a láncot, akkor hagyd úgy. nem véletlen imádkozik minden SS építõ azért, hogy egyenes láncvonal mellett kijöjjön a lánchossz

a váznak nem lesz semmi baja, ha SS-ként használod, sokkal nagyobb terheléseket is el kell viselni - márha a képed alapján gondolhatom azt, hogy te ugribugrizol.

#14585
vendég_biker92_*
Posted 2007. July 06. - 21:14

#14586
vendég_biker92_*
Posted 2007. July 06. - 21:12

nekem alapból nem singlespeed-es bringám van csak szeretném azzá alakítani (mármint idáig is úgy használtam: kiszedtem a láncból pár szemet és a váltót használtam láncfeszítõnek, a fogaskeréksor is maradt a régi), tehát a vázam a hagyományos nem csúszópapucsos típus. most fogok singlespeed agyat venni és és az lenne a kérdésem hogyha valamelyik fogszámú fogaskerékkel pont kijönne a lánc és nem lötyögne hanem pont egyenes lenne meg minden akkor inkább tegyek bele a láncba még és továbbra is használjam a váltót láncfeszítõnek, vagy ha pont kijön a lánc akkor az úgy is jó? nem tesz rosszat a váznak?(mármint hogyha túl feszes lesz a lánc)
#14587
Posted 2007. July 06. - 15:11

Hi!
3x7-es váltószett esetén az elsõ váltónál is számít,h milyen rendszerhez való(3X7,3X8...)?
A válaszokat elõre is köszi!
Hát szerintem az tökmind1! Mert elõl csak 3x1 sebesség van!
Max a bowdenhúzás, ha az van elsõ váltónál!
#14588
Posted 2007. July 06. - 14:59

3x7-es váltószett esetén az elsõ váltónál is számít,h milyen rendszerhez való(3X7,3X8...)?
A válaszokat elõre is köszi!
#14589
Posted 2007. July 05. - 23:36


#14590
Posted 2007. July 05. - 23:12

Halihó emberek!
Mit gondoltok ti, miért szabadulnak meg olyan sokan a saint hajtómûjüktõl??
legalább 3-4 ember...bikemagon hirdeti eladásra? Ennyire nem jó vagy én ezt nem értem? ez csapda mi ?
pá
biztos, hogy jó, de itthoni felhasználásra bõven elég az LX/Hone vagy esetleg az XT mindenhova...eladja a saintet, vesz egy LX/Hone-t és még marad is némi pénze...vagy egy XT-t. az LX/Hone és az XT pedig könnyebb, mint a saint, ha nem tévedek.
látom theznek nem tetszik ez a saint dolog, úgyhogy csakazértis leírom a valódi okot: mert a saint egyszerûen egy kalap sz*r

#14591
Posted 2007. July 05. - 23:10

#14592
Posted 2007. July 05. - 23:06

Galaltikus összesküvés! A zöldesen fénylõ Z8569KY óriáscsillaghoz tartozó sósperec alakú Théta bolygó egyik gilisztaszerû elõlénye által kibocsájtott, igen magas frekvenciájú sugárzás épp most érte el a Föld felszínét, és itt interferál a Saint hajtómûvek anyagában található egyik fontos ötvözõelemmel. Ettõl pedig a hajtókar tödõgyulladást kap és elszárad...Mit gondoltok ti, miért szabadulnak meg olyan sokan a saint hajtómûjüktõl?? legalább 3-4 ember...bikemagon hirdeti eladásra? Ennyire nem jó vagy én ezt nem értem? ez csapda mi ?
pá

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#14593
Posted 2007. July 05. - 22:40

Mit gondoltok ti, miért szabadulnak meg olyan sokan a saint hajtómûjüktõl??
legalább 3-4 ember...bikemagon hirdeti eladásra? Ennyire nem jó vagy én ezt nem értem? ez csapda mi ?

pá
#14594
Posted 2007. July 05. - 15:49

Lx minimálisan nehezebb és a Starbikeon nagyon jó áron pazarolják!!!Gondolom az XT már jó lenne, de kíváncsi lennék, hogy a súlyon kívül pl. a Deore, vagy LX miben rosszabb?
Truvativ is megfelel, de nem tudom melyik a jó belõle.
köszi
#14595
Posted 2007. July 05. - 15:07

#14596
Posted 2007. July 05. - 14:44

a jelenlegi Magellanon B+ hajtókar van, szegecselt, és a 95 kilóm alatt terepezéskor meglazult egy kicsit, és kattog.
Mivel szeretnék jövõre versenyezni (amatör szinten) le akarom cserélni egy alkalmasra. 42(44)-32-22
Az lenne a kérdés, hogy melyiket tudnátok ajánlani, ami bírja a terhelést, és természetesen minden fogaskerék cserélhetõ.
Gondolom az XT már jó lenne, de kíváncsi lennék, hogy a súlyon kívül pl. a Deore, vagy LX miben rosszabb?
Truvativ is megfelel, de nem tudom melyik a jó belõle.
köszi
#14597
Posted 2007. July 05. - 14:17

Még a q faktorral lehet baj
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#14598
Posted 2007. July 05. - 14:12

Sziasztok!
Nagyon amatõr vagyok a meghajtás témában és azt szeretném kérdezni, hogy egy olyan hajtómûvet amelyen 48-38-28as tányérok vannak, le lehet-e cserélni egy olyanra amin 42-32-22es rendszer van?
Köszi
#14599
Posted 2007. July 05. - 14:09

#14600
Posted 2007. July 05. - 12:18

A Bashguard az mi? mire jó?OLyasmi mint a rockguard?
ha joltudom gyakorlatilag ugyan az, csak a truvative igy hivja a sajatjat.
Mert ugye egy FSA/RF hajtokaron alubol van, truvan meg ilyen poli-karbonat altlatszo bizbaz

"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"