Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#14361
Írta 2007. július 29. - 20:09

A sebesség mindent megold.
#14362
Írta 2007. július 29. - 19:52

#14363
Írta 2007. július 29. - 11:20

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#14364
Írta 2007. július 29. - 10:09

Köszi elõre is
#14365
Írta 2007. július 28. - 10:50

#14366
Írta 2007. július 28. - 10:43

és azt mihez viszonyítom?Most rakok össze egy gépet szal nincs még hozzá semmi
a hajtókarhoz meg szokták adni, hogy mekkora láncvonalhoz mekkora tengelyhossz tartozik. a shimanónál pl. könnyû összeszedni ezeket az infókat, másnál lehet hogy bajosabb..
milyen kar/tányérméret/csapágyház/stb?
#14367
Írta 2007. július 28. - 10:21

#14368
Írta 2007. július 28. - 10:18

#14369
Írta 2007. július 28. - 10:16

#14370
Írta 2007. július 27. - 20:41

ilyet ujonnan már nem hinném hogy találnál mivel már rég nem gyártják, max aproba nézz utána.
#14371
Írta 2007. július 27. - 20:26

Vki nem tudja,honnan lehetne STX hajtómûhöz hajtásoldali hajtókart beszerezni?Mert az enyémben elnyírták a pedállal a menetet,és most nem lehet bele pedált rakni...vagy lehet bele új menetet vágatni?Ha igen,esetleg ötlet,h hol.
Köszi
#14372
Írta 2007. július 27. - 19:39

#14373
Írta 2007. július 27. - 12:37


#14374
Írta 2007. július 27. - 11:06

Ezek már 2007 elött is benne voltak a hajtókarokban. Az enyémek közül az LX-ben és a 600-s Hone-ban nem, 601-s Hone-ban viszont igen, és mindegyik 2006-s vásárlás volt. A manual szerint mindegyikben benne kéne lenni.
Mellesleg én is tanultam, mert ezt az okot nem ismertem, csak azt, amit leírtam.
#14375
Írta 2007. július 27. - 10:45


fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#14376
Írta 2007. július 26. - 21:42

nah akkor okosítás
az a pöcök azért van, hogy ha véletlen lelazulna a kar akkor oldalra nem tud lecsúszni mivel a tengelyen van egy kicsi lukacska ahova az a lemezke beleugrik igy nem tud lejönni. Csak és kizárolag 2007 tõl!!!!!
okositás vége
éééééss tényleg van egy kis lyuk a tengelyemen vazz...nem hittem volna, kösz az infot.

#14377
Írta 2007. július 26. - 20:37

token középrészekrõl valakinek valami GYAKORLATI tapasztalat, élmény egyéb??
milyen? hogy birja a zúzmarát az utcán és mindenhol...?
köszi az elõrejelzéseket!!
pápá
#14378
Írta 2007. július 26. - 16:55

az a pöcök azért van, hogy ha véletlen lelazulna a kar akkor oldalra nem tud lecsúszni mivel a tengelyen van egy kicsi lukacska ahova az a lemezke beleugrik igy nem tud lejönni. Csak és kizárolag 2007 tõl!!!!!
okositás vége
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#14379
Írta 2007. július 26. - 12:52

Azért nincs, mert gyakran kihagyják. Elvileg minden HT2-s hajtómûhöz jár, de lényegi jelentõsége nincs. Nagyjából annyi a szerepe, hogy megakadályozza a hajtókar végének túlzott összehúzását. Ha ésszel rakod össze, nem téped agyon a csavarokat, és netalán tán nyomatékkulccsal, a megadott erõvel rögzíted, nem lesz gond.Halihó emberek van nekem egy saint hajtómüvem, és nézegettem a manualját és mintha hiányozna hajtókaromból valami...
http://techdocs.shim...69830608895.pdf
A 14-es számu biszbaszra gondolok, az mi és nekem miért nincs olyanom?
#14380
Írta 2007. július 26. - 12:49

de majd jön vki hozzáértö és megmondja a tutit
