Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#13661
Posted 2008. January 06. - 13:32

#13662
Posted 2008. January 06. - 13:04

#13663
Posted 2008. January 06. - 12:47

#13664
Posted 2008. January 05. - 16:22

Felmerult egy problema a hatso fogaskereksor korul.
Kiszedtem a muanyag "kullomegovot" a fogaskerekek mogul. (kivagtam, nem szedtem ki erte a fogaskerekteket)
A kazetta szele, es a legnagyobb fogaskerek kozt kb. 2 mm-nyi helyet fedeztem fel. Ez igy normalis? nem fog meglazulni a fogaskereksor?
#13665
Posted 2008. January 04. - 20:47


Összesen annyi a probléma, hogy a nagytányér vastagabb mint a középtányér, a lánctányért rögzítõ csavar ennek megfelelõen bentebb kerül és 1×4-ig hozzáér a lánchoz, de szerencsére nem kapja fel. Egy vékonyabb acéltányérral simán mûködhetne a dolog. Még arra kell figyelni, hogy kistányéron nem ajánlott keresztbeváltani, mert felkaphatja a láncot a nagytányér 1×7-8-ban.
#13666
Posted 2008. January 03. - 19:51

#13667
Posted 2008. January 03. - 19:47

Ha a a nagytányér középen van, akkor hátul ki tudom használni mind a 8 fokozatot hátul, a kistányér pedig a durvább mászások miatt kell.
Hátul egy 11-13-15-17-20-23-26-30-as fogkiosztású sor van, 44,22-es tányérokkal egész jól ki lehet használni. Kistányérral az átfedések miatt 17 és attól felfelé érdemes használni a sort, emiatt kb. fél centit még emelhetek az elsõváltón.
Tapasztalatból:
a 44-es lánckerék középre téve hátul montis sorral betonra igen használható áttételsort eredményez, pl. munkábajárásra, oda ahol a ss gázos lehet: János-hegy, Zugliget, hasonlók.
Ha ennél többet szeretnél -kistányéros mászás terepen-, vagy kunyerálj egy ismerõs boltból egy a tiednél épp kicsit kevésbé kopott, de már a selejtládában heverõ középsõ lánckereket (mindenki ezt cseréli le leghamarabb), vagy túrd le a saját "elsõ montidról" és arra vegyél újat.
A 44-22 nem rendeltetésszerû használat, nem hinném, hogy mûködne.
#13668
Posted 2008. January 03. - 19:28

Hátul egy 11-13-15-17-20-23-26-30-as fogkiosztású sor van, 44,22-es tányérokkal egész jól ki lehet használni. Kistányérral az átfedések miatt 17 és attól felfelé érdemes használni a sort, emiatt kb. fél centit még emelhetek az elsõváltón.
#13669
Posted 2008. January 03. - 19:09

#13670
Posted 2008. January 03. - 18:00

meg elkopott a középtányér és most el akarod darálni a nagyot is eddig ok.
na de minek akkor a 22-es? jó persze néha kell de 1 edzömontin talán lehet nélkülözni
#13671
Posted 2008. January 03. - 16:49

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13672
Posted 2008. January 03. - 14:54

Mielõtt bárki kiakadna, nem így akarok hosszútávra 2-tányéros rendszert összedobni, csak az edzõgépen nemsoká elkopik a középtányér, és szeretném elhasználni a nagytányért is, majd utána teljes új hajtást feltenni.
#13673
Posted 2008. January 03. - 02:24


truva isoflow ugyanezzel a hulladek powerspline monoblokkal kisker aron barmelyik boltban olyan 30fontbol kijon. igaz az nem "carbon accessories"

mondjuk aki megveszi az is megerdemli. ennyiert tavalyi XT-t adnak.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#13674
Posted 2008. January 03. - 01:21

#13675
Posted 2007. December 30. - 21:34

#13676
Posted 2007. December 30. - 21:32

a gxp csapágyai cserélhetõek? (úgy gondolom mint az lx,xt-nél szokták)
#13677
Posted 2007. December 30. - 20:08

#13678
Posted 2007. December 30. - 19:58

Az Truvativ, és nem lehet. A Shimano, Raceface, FSA, valamint néhány egyéb, csak a középrészt gyártó cég terméke kompatibilis egymással, a Truva Giga X Pipe rendszere kilóg a sorból.Helósztok!
Arra volnék kiváncsi hogy egy integrált LX hajtómûvet lehet-e használni Sram monoblokkal.
Elõre is köszi.
#13679
Posted 2007. December 30. - 19:36

Arra volnék kiváncsi hogy egy integrált LX hajtómûvet lehet-e használni Sram monoblokkal.
Elõre is köszi.
#13680
Posted 2007. December 28. - 23:38
