Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#13621
Posted 2008. January 11. - 16:48

#13622
Posted 2008. January 11. - 15:42

#13623
Posted 2008. January 11. - 14:23

#13624
Posted 2008. January 11. - 13:53

#13625
Posted 2008. January 11. - 13:34

#13626
Posted 2008. January 11. - 13:29

#13627
Posted 2008. January 11. - 13:23

#13628
Posted 2008. January 11. - 13:18

#13629
Posted 2008. January 11. - 12:56

De köszi szépen az alternatívákat;)
#13630
Posted 2008. January 11. - 12:03

Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#13631
Posted 2008. January 10. - 22:41


Hát, új kerék téren küllõropogásig jutottam csak eddig, mostmár fogaskoszorú is...hihetetlen:D
Ilyen dzsuvás idõben minden menet után lánc lemos és megolajoz.
Köszi még1x, akkor majd elmúlik:)
#13632
Posted 2008. January 10. - 21:38

ilyenkor télen sokkal többször kell olajozni a láncot is
a nemjól beállított váltó miatt biztos nem ropog
több nem jut eszembe
#13633
Posted 2008. January 10. - 21:12

Na megpróbálom itt is, hátha kapok választ. Nemrég készült el új hátsó kerekem, de van egy kis probléma.
A fogaskoszorún a lánc "ropog"(nem tudok jobb szót)
A váltó a helyén van, nem lett hozzányúlva, és az a furcsa, hogy 10 perc tekerés után elmúlik a hang.
Remélem tud valaki okosat mondani.
Váltót kéne utána állítani? Vagy csak meg kell várni, míg kicsit összeérik a rendszer? Sorry, de fogalmam sincs mi lehet a baj.
Köszi
#13634
Posted 2008. January 10. - 14:05

DEORE FCM533 TREKKING meg már itt van a kezemben....

#13635
Posted 2008. January 08. - 15:29

De aktív használat és 100 kiló mellett lehet érdemes lenne még egy picit hozzátenned, az üreges hajtókarok (LX, FC-M580, 581, 582) jobban bírják a csavarodást.
Városba, túrázni bõven jó a deore, nem kell az üreges, annyival nem merevebb, hogy azt hobby felhasználó észrevegye, csak nehezebb. Viszont árban az LX 24000- körül van (az olcsóbb helyeken), azért ez már nem kis különbség az arányokat tekintve.
Az integrált Deore ezen az áron nagyon korrekt ajánlat (fõleg, hogy monoblokkal együtt kapod).
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#13636
Posted 2008. January 08. - 12:33

Hama gyorsan ritkán jó...KülöNbség. .

De aktív használat és 100 kiló mellett lehet érdemes lenne még egy picit hozzátenned, az üreges hajtókarok (LX, FC-M580, 581, 582) jobban bírják a csavarodást.
Az ár nagyon számít, mostani szettem egy octa mono+alivio kar9+8k volt boltban.Ezt összeadva,hozzárakva az eddigi tapasztalatomat,és az integrált elõnyét figyelembe véve gondoltam,hogy jó vétel lesz/lenne.
#13637
Posted 2008. January 08. - 11:47

#13638
Posted 2008. January 08. - 11:23

tányérokkal kapcs télleg van alkatrészellátás, csekk apró

#13639
Posted 2008. January 08. - 11:04

KülöNbség.
általános 2ik

De aktív használat és 100 kiló mellett lehet érdemes lenne még egy picit hozzátenned, az üreges hajtókarok (LX, FC-M580, 581, 582) jobban bírják a csavarodást.
#13640
Posted 2008. January 08. - 10:32

komplett azt jelenti hogy van hozzá középcsapágy is1.A komplett az azt jelenti,hogy összerakom a csomagot és kész,mûködik?Nem kell hozzá vennem semmit pluszba?
plusszba egy szerszám kellhet amivel a középcsapágyat kell beszerelni (3 ezer) de ha beviszed boltba egy ezresért megcsinálják
igen,fel lehet szerelni. csak annyiban külömbözik hogy más a fogszám2.A trekking cuccot fel lehet szerelni MTb vázra? A fogszámon kívûl eltér valamiben egy MTB hajtómûtõl?
4 csavar4.Cserénél lánckereke beszerzése mennyire nehézkes?
ennyiért jobb nincs. van drágább integrált, de te nemnagyon fogod észrevenni a külömbséget3.100 kilóhoz ,városba,túrára,nem durvulós,de intenzív tekerésre elég lesz bármelyik is?