Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#13521
Írta 2008. január 26. - 21:40
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13522
Írta 2008. január 26. - 21:03
Szerintetek melyik szett lenne a jobb?
8as rendszerem van
alivio hajtómû,sram pc 48 lánc, sram 8-as fogas
vagy alivio hajtõmû, shimano hg50 es lánc, shimano hg 50 es 8as fogas?
nem tom melyiket...esetleg tapasztalat?
#13523
Írta 2008. január 26. - 15:55
Négyszöges... meg is kell tépni rendesen.
Kérdés; Silent Clutch agyból van 8-9s is, nem csak 7-es? Ha csak az utóbbi, akkor milyen dolgokat lehet/érdemes hozzá venni? (váltóból rövid kanalas kellene)
Persze hogy van 8/9-es is SC agyból.
#13524
Írta 2008. január 26. - 15:36
Kérdés; Silent Clutch agyból van 8-9s is, nem csak 7-es? Ha csak az utóbbi, akkor milyen dolgokat lehet/érdemes hozzá venni? (váltóból rövid kanalas kellene)
#13525
Írta 2008. január 25. - 21:41
persze negyszogtengelyeseket lehet gyilkolni
de szakitottam mar bele csavart negyszoges monoblokkba. a heten is volt egy. bar ez nem azert mert tulhuztam, hanem mert oldani akartam es bele volt rohadva nagyon.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#13526
Írta 2008. január 25. - 19:49
#13527
Írta 2008. január 25. - 16:47
A sebesség mindent megold.
#13528
Írta 2008. január 25. - 16:15
Sima, "mezei" 4-szög alapú a tengely külsõ része... ha lehet így mondani.
#13529
Írta 2008. január 25. - 15:59
#13530
Írta 2008. január 25. - 15:11
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#13531
Írta 2008. január 25. - 15:04
#13532
Írta 2008. január 25. - 15:01
szóval épp elég lesz, ha addig húzod a csavart, amig megszorul rendesen.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13533
Írta 2008. január 25. - 14:56
#13534
Írta 2008. január 25. - 14:31
Tök új vagyok még ezen a fórumon, próbáltam keresgélni is a témában, de nem sok sikerrel.
A kérdésem, hogy hogyan szokták itt a profik visszarakni a hajtókarokat? Hogyan a legcélszerûbb? A levétellel nem volt gondom, simán ment a hajtókarleszedõvel a dolog... viszont ezt is most csináltam nemrég életemben elõször. Szóval hogy kéne visszarakni a hajtókarokat? Szoktak hozzá használni valami spéci szerszámot a szervizekben is, vagy kalapálással (köztes darabon keresztül) egyszerûen vissza van lehetõség szerint minél jobban ütve, aztán jön csak a csavar?
Azért kérdem mindezt, mert igazából ha csak 1-2-t ráütök kalapáccsal a karra, a többi feladatot meg a csavarra hagyom, igazából fo*sok tõle, hogy ha a csavart sokáig erõltetem, akkor megszakad majd a menet a tengelyben... és azt nagyon nem szeretném átélni.
Vagy akkor már inkább ütögessem hosszú percekig a hajtókart? Ez meg talán a monoblokknak nem tenne jót (benne lévõ csapágyaknak)?!
Szóval örülnék egy kis segítségnek!
Üdv,
Norbi
#13535
Írta 2008. január 24. - 23:43
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#13536
Írta 2008. január 24. - 23:09
Én inkább vettem 800 Ft-ért, kettõ darab fényvisszaverõs ilyen összegubózódó fityulanduszt, jó azis'. Egyet elhagytam már, de úgyis csak a jobb oldalra kell.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13537
Írta 2008. január 24. - 23:07
csipeszes dumával óvatosan, kiscsikó
irodaival nyomom, hangulattól függõen a szín :-)
:rofl:
#13538
Írta 2008. január 24. - 22:27
irodaival nyomom, hangulattól függõen a szín :-)
#13539
Írta 2008. január 24. - 22:23
ha nem találsz rá védöt, akkor jöhet a nadrágösszefogó szerkezet
![]()
(trógereknek: csipeszigényesebbeknek vmi gumi cucc)
Azé' annyira lame én sem vagyok, de nem ez a kérdés itt.
Megaz má' hogy néz ki!
Ezek standard furatok, bár a shimanóké nem ilyen. Itt arra gondoltam hogy egy prowheelhez pl lehet kapni ha szétreccsen rajta, vagy akár komolyabb gyárilag ilyen hajtómûhöz bárhol is?
Lehet hogy rock guard lesz inkább a megoldás.
#13540
Írta 2008. január 24. - 22:10
(trógereknek: csipesz

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





