Némi oláhság.
Egy ismerősöm (Froton úr) írta múlt héten:
"Pár fog a fulcrumon benyalódott, sorjás lett. Kistányérra váltásnál néha felhúzza a láncot. Most lereszeltem, így egyelőre ok, de ez nem olyan tartós, mint a régi chorus...."
Háttér: egy kb. egy éves fulcrum torq-rs hajtókar tányérjairól van szó. Hierarchiában ugye ez durván egy chorus-record közti szintet képvisel(ne), record-szintű üregelt karbon karokkal, de, a campától idegen módon cnc-forgácsolt tányérokkal.
A chorus-record vonal, és a régebbi centaurok tányérjai ugye hidegen kovácsolt darabok, hatalmas futásteljesítménnyel. A torq-rrs, ami a fulcrum legdrágább hajtókarja, pedig a super record féle tányérokkal fut, és a csapágyai is azonosak (kerámia-ceramic ultim8)
Árban ott a különbség. És, talán tartósságban is. Minden esetre érdekes, mert, az "anyacég" tányérjai hírhedten tartósak és jó minőségűek, még a legalja mirázs-velocse-xenon szinten is. Ennyire hitvány lenne az rs által alkalmazott tányér? Hmm.
Egyébként neki vettem a csapágykészletet is, azokról is remélem, nemsoká tudok egy-két szót mondani. Én elvagyok a 2 évig fiókban érlelt J&L hibridekkel. Amikor vettem, még nem tudtam, hogy itthon is kapható csapágybótban 2200ért 6mm-es