Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)

* * * * * 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
18262 hozzászólás a témában

#11701
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
http://www.xfactorne...kepek/_8149.jpg

By Google Képkeresõ. Két tányéros. Bocs.
Tévedtem. Elõfordul.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#11702
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy a külsö iparicsapágyas monoblockok jobbak-e mint a belsõ 4 iparisok. Tartoság és extrém igénybevételre gondolok.Most 4 iparis truvativem van,de 1 csapágy rendszeresen eltörik benne és már nincs kedvem cserélgetni. Azért várok véleméynt mert ugy tudom akkor az egész hajtást cserélni kell és igy látatlanba nincs kedvem venni egy teljesen új rendszert. És még annyi,hogy a külsöcsapágy változtat-e a láncvonalon?
Válaszokat elõre is köszi!


igen jobbak, [ISIS truvativnal biztos] es altalaban szelesebb lesz a lancvonal toluk. csak arra figyelj, hogy nem megint truvativot vegyel, a shimanok altalaban tovabb birjak. ha durvulni akarsz, akkor pl egy hone vagy saint.

A Motox az a kar, amit semmi pénzért nem vennék meg.
Vedd annak üreges társát(az remélhetõleg nem csavarodik el úgy, mint az említett kar), ha már mindenképpen fsa, de én inkább valóban a shimano mellett döntenék.
(és fõleg elfelejteném a külsõ csapágyas, ám nem integrált truvativ karokat is )

#11703
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Én arra gondoltam, hogy nehéz, és jó nagy plexi rockring van rajta, mint rmx rider bicaján...


es mi lenne ha megnezned google-n?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#11704
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Én arra gondoltam, hogy nehéz, és jó nagy plexi rockring van rajta, mint rmx rider bicaján...

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#11705
Zoomstag

Zoomstag

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.046 hozzászólás
Nem is országúti.:)

Izomtéridõninja-geológus!


#11706
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Moto X az olyan durvulós cucc, nem?

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#11707
alakin

alakin

    vendég

  • fórumtag
  • 16 hozzászólás
Köszi a választ tamaska. Akkor elkezdek gyûjteni :) esetleg fsa moto-x-rõl tudsz /vagy valaki tud/ véleményt? És kb mennyivel lesz kijebb a láncvonal? Mert singlim van.
Köszi

#11708
Zoomstag

Zoomstag

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.046 hozzászólás
Köszi.

Futnak együtt, ameddig tudnak, korábban már vettem sort és láncot, tehát az van itthon (újak). Lánctányérok is vannak, azok nincsenek elkopva kicsit sem.
Egy ideig nem lesz a hajtással gondom akkor.


Köszi mégegyszer!

Izomtéridõninja-geológus!


#11709
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
attol nem kell felned. de nekem az a sor kisse kopottnak tunik.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#11710
Zoomstag

Zoomstag

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.046 hozzászólás
Én ezeket veszem, ha minden jól megy:
http://piacter.bikem...t=187416&cat=17

Ez, vagy inkább Deore?
Eddig én erre szavazok, semmi bajuk. Se kotyogás, semmi.
Kell félnem amiatt, hogy a csillag nincs egyben a hajtókarral? vagy a Deore sincs egyben?

Izomtéridõninja-geológus!


#11711
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
igen jobbak, [ISIS truvativnal biztos] es altalaban szelesebb lesz a lancvonal toluk. csak arra figyelj, hogy nem megint truvativot vegyel, a shimanok altalaban tovabb birjak. ha durvulni akarsz, akkor pl egy hone vagy saint.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#11712
alakin

alakin

    vendég

  • fórumtag
  • 16 hozzászólás
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy a külsö iparicsapágyas monoblockok jobbak-e mint a belsõ 4 iparisok. Tartoság és extrém igénybevételre gondolok.Most 4 iparis truvativem van,de 1 csapágy rendszeresen eltörik benne és már nincs kedvem cserélgetni. Azért várok véleméynt mert ugy tudom akkor az egész hajtást cserélni kell és igy látatlanba nincs kedvem venni egy teljesen új rendszert. És még annyi,hogy a külsöcsapágy változtat-e a láncvonalon?
Válaszokat elõre is köszi!

#11713
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
De én nem a csapágyházszélességre, meg ezekre gondolok.

Juteszembe, mindenféle variációkkal találkoztam már, jobb-jobbos, bal-jobbos, meg talán a többi variációival. Olasz, francia, stb. típus, illetve tulajdonságok szerint nem ismerem.

Ha még megtalálom azt a k*cs*g méretû csészét, akkor teszek be róla képet. De lehet már kidobtam... :(

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#11714
Yaroslav

Yaroslav

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 304 hozzászólás
Sõt ha jól tudom akkor az olasz illetve az angol menet sem ugyanaz.
Az angol: 1,375"x24TPI (TPI=Menet/inch)

#11715
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.181 hozzászólás

De ha jól tudom, vannak különbözõ monoblokkátmérõjû vázak.


Olasz, francia és angol menetes.
Francia kb. kihalt, talán régi outikon bele lehet szaladni. Csak jobbos menettel, 68 mm-es csapágyház.
Olaszmenet mindkét oldal jobbos, csapágyház 70mm.
Angolmenetnél meg jobb-bal menet, és 68 v. 73 mm.

Nem csak átmérõ változik.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!

#11716
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Én egyszer rendeltem monoblokkot egy régi acél Gepidába, és nagy lett a csésze külsõ átmérõje a vázba, ezen alapult a válaszom.

(Gepida Alboin volt talán, és 2002 körüli, kék színû)

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#11717
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
rosszul tudod. a legolcsobb kinai acel ossztelosba is bele lehet tenni ugyanazt a monoblokkot mint a karbon versenyvazba. sot az orszaguti es a montivazak kozt sincsen kulonbseg.

kivetel lehet talan egy-ket sajat maganak monoblokkot gyarto ceg, de meg olyat se lattam.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#11718
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
De ha jól tudom, vannak különbözõ monoblokkátmérõjû vázak. Persze nem a normál és BMX közti különbségre gondolok. 34-36 mm-ig van, nem? :S

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#11719
Bici

Bici

    vendég

  • fórumtag
  • 211 hozzászólás
Oks, köszi a válaszokat, fokozottan óvatos leszek.

#11720
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
pár ki-be csavargatás még nem teszi tönkre a vázat. csak ésszel kell csinálni (azaz nem ferdén belehajtani)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.