Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#11701
Posted 2009. January 04. - 22:37

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11702
Posted 2009. January 04. - 22:28

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy a külsö iparicsapágyas monoblockok jobbak-e mint a belsõ 4 iparisok. Tartoság és extrém igénybevételre gondolok.Most 4 iparis truvativem van,de 1 csapágy rendszeresen eltörik benne és már nincs kedvem cserélgetni. Azért várok véleméynt mert ugy tudom akkor az egész hajtást cserélni kell és igy látatlanba nincs kedvem venni egy teljesen új rendszert. És még annyi,hogy a külsöcsapágy változtat-e a láncvonalon?
Válaszokat elõre is köszi!
A Motox az a kar, amit semmi pénzért nem vennék meg.igen jobbak, [ISIS truvativnal biztos] es altalaban szelesebb lesz a lancvonal toluk. csak arra figyelj, hogy nem megint truvativot vegyel, a shimanok altalaban tovabb birjak. ha durvulni akarsz, akkor pl egy hone vagy saint.
Vedd annak üreges társát(az remélhetõleg nem csavarodik el úgy, mint az említett kar), ha már mindenképpen fsa, de én inkább valóban a shimano mellett döntenék.
(és fõleg elfelejteném a külsõ csapágyas, ám nem integrált truvativ karokat is )
#11703
Posted 2009. January 04. - 22:22

Én arra gondoltam, hogy nehéz, és jó nagy plexi rockring van rajta, mint rmx rider bicaján...
es mi lenne ha megnezned google-n?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11704
Posted 2009. January 04. - 22:12

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11705
Posted 2009. January 04. - 21:51

#11706
Posted 2009. January 04. - 21:24

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11707
Posted 2009. January 04. - 20:34


Köszi
#11708
Posted 2009. January 04. - 20:15

Futnak együtt, ameddig tudnak, korábban már vettem sort és láncot, tehát az van itthon (újak). Lánctányérok is vannak, azok nincsenek elkopva kicsit sem.
Egy ideig nem lesz a hajtással gondom akkor.
Köszi mégegyszer!
Izomtéridõninja-geológus!
#11709
Posted 2009. January 04. - 17:55

RAUH-Welt
B E G R I F F
#11710
Posted 2009. January 04. - 17:40

http://piacter.bikem...t=187416&cat=17
Ez, vagy inkább Deore?
Eddig én erre szavazok, semmi bajuk. Se kotyogás, semmi.
Kell félnem amiatt, hogy a csillag nincs egyben a hajtókarral? vagy a Deore sincs egyben?
Izomtéridõninja-geológus!
#11711
Posted 2009. January 04. - 16:34

RAUH-Welt
B E G R I F F
#11712
Posted 2009. January 04. - 15:43

Lenne egy olyan kérdésem,hogy a külsö iparicsapágyas monoblockok jobbak-e mint a belsõ 4 iparisok. Tartoság és extrém igénybevételre gondolok.Most 4 iparis truvativem van,de 1 csapágy rendszeresen eltörik benne és már nincs kedvem cserélgetni. Azért várok véleméynt mert ugy tudom akkor az egész hajtást cserélni kell és igy látatlanba nincs kedvem venni egy teljesen új rendszert. És még annyi,hogy a külsöcsapágy változtat-e a láncvonalon?
Válaszokat elõre is köszi!
#11713
Posted 2009. January 03. - 23:06

Juteszembe, mindenféle variációkkal találkoztam már, jobb-jobbos, bal-jobbos, meg talán a többi variációival. Olasz, francia, stb. típus, illetve tulajdonságok szerint nem ismerem.
Ha még megtalálom azt a k*cs*g méretû csészét, akkor teszek be róla képet. De lehet már kidobtam...

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11714
Posted 2009. January 03. - 21:40

Az angol: 1,375"x24TPI (TPI=Menet/inch)
#11715
Posted 2009. January 03. - 19:45

De ha jól tudom, vannak különbözõ monoblokkátmérõjû vázak.
Olasz, francia és angol menetes.
Francia kb. kihalt, talán régi outikon bele lehet szaladni. Csak jobbos menettel, 68 mm-es csapágyház.
Olaszmenet mindkét oldal jobbos, csapágyház 70mm.
Angolmenetnél meg jobb-bal menet, és 68 v. 73 mm.
Nem csak átmérõ változik.
Race, no Rest!
#11716
Posted 2009. January 03. - 18:55

(Gepida Alboin volt talán, és 2002 körüli, kék színû)
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11717
Posted 2009. January 03. - 17:12

kivetel lehet talan egy-ket sajat maganak monoblokkot gyarto ceg, de meg olyat se lattam.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11718
Posted 2009. January 03. - 16:29

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11719
Posted 2009. January 03. - 15:21

#11720
Posted 2009. January 03. - 15:18

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.