Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#11341
Posted 2009. March 19. - 09:32

#11342
Posted 2009. March 16. - 09:15

MEgvan valakinek az a Bikemag (valamelyik tavaly õszi szám), amiben az a nagy alkatrész teszt van? Van egy csomó lánc is benne. Sajnos az enyém költözés során elkallódott. Meg tudná valaki mondani mit is írtak a KMC arany láncról? Nagyon köszi.
A KMC x9sl arany és a Sram 991 (hollow pin) között hezitálok. Kicsit visszaolvasva látom, hogy mindkettõnek van támogatója és ellenzõje is. Szívesen olvasnék még további tapasztalatokat errõl a kettõrõl, ha van valakinek. Még nagyobb köszi.
#11343
Posted 2009. March 13. - 18:33

Ez a lánc kérdés engem is érdekelne. Nekem most még nem felszerelve van egy teljes sram x7-es szettem (5.0-ás kazettával). Amit ehez kinéztem a sram pc870-es lánca.
Súlyom van azért és szeretném sokat is használni idén anélkül, hogy elpatanna.
Mik a vélemények errõl vagy kb hasonló árban van e jobb sram kompatibilis lánc? (a 870-es most cca. 4000 HUF)
#11344
Posted 2009. March 13. - 18:31

RAUH-Welt
B E G R I F F
#11345
Posted 2009. March 13. - 14:49

#11346
Posted 2009. March 13. - 14:27

ha a lyukkör (4*104 mm) megegyezik akkor sztem össze lehet õket hozni
#11347
Posted 2009. March 13. - 14:15

Az volna a kérdésem, hogy a HT1-es Xt hajtómû középsõ tányérját lehet használni a HT2-es hajtómûvön, mert a tányér alja a mellékelt ábra alapján nem fekszik fel?
http://img410.images...image=hajtm.jpg
#11348
Posted 2009. March 13. - 14:02

Connex kihúzva. Várok a kmc x9 ezüstre.
A sebesség mindent megold.
#11349
Posted 2009. March 13. - 10:22

#11350
Posted 2009. March 13. - 08:20

Sram meg szakadt eddig az osszes.
XTR a legjobb akarhonnan is nezzuk. Alatta levo SH lancok sem jok.
#11351
Posted 2009. March 13. - 01:10

meg a PC951bol volt egy rossz szeria ami nagyon kaki anyagbol volt. a yetire en speciel KMC-t tettem, a specire meg BBB-t [ami sram csak olcsobb]
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11352
Posted 2009. March 13. - 01:02

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#11353
Posted 2009. March 13. - 00:52

A sebesség mindent megold.
#11354
Posted 2009. March 12. - 20:52

#11355
Posted 2009. March 11. - 20:47

Üdvözlet mindenkinek!! én uj vagyok itt és info kellene,2006-os xtr hajtomüvemhez keresek nagy tányért 44-est,gephardot? vagy valami hasonló árut,hol lehet ilyet beszerezni,melyik kereskedönél? elöre is köszönöüm a segitséget!
parancsolj: http://www.chainreac...h=XTR chainring
Gephardt az itt pont nincs, de hátha találsz itt vmi mást ami szóba jöhet ...
#11356
Posted 2009. March 11. - 18:15

#11357
Posted 2009. March 11. - 17:48

Rendeltem -Truvativ Hussefelt-Howitzer Team-Prodigy Profess terelõ- hajtás kombót,megjött minden cukor átvittem a szerelõhöz hogy rakja bele a hardy 3as vázra épülõ bringámba.Következõ nap mentem át érte a szerelõ azt mondta hogy a tengely lötyög,mert a terelõ mind2 része egy távtartógyûrûnek felel meg és az már sok neki.Ugye az egyik a terelõ a másik pedig feszítõgörgõ.A másik problémája az volt hogy a terelõn lévõ lyuk átmérõje túl nagy,max 1-2 mmen fekszik rá a monoblokk házra és fél hogy átszakítja.Kicsi 15 éves fejemmel azt gondolom hogyha mind2 oldalon a monoblokkot rendesen belehajtaná a vázba teljesen jó lenne,mert szabványméret,de mégis csak hozzátok fordulnék,jóval nagyobb tapasztalattal bírtok.
Köszönöm mielõbbi válaszotokat
#11358
Posted 2009. March 10. - 22:19

Hölgyek Urak,
megpörgetem a hátsó kereket és a hátsó sor kacsázik. Elsõre nem látszik de ha jól figyel az ember pici lengése van.
Sok helyrõl hallok sok féléket, de nem tudom mi az igazság. Mitõl alakul ez ki?
2000 Km van a montiba összesen.
Merida TFS 900 D van.
megtisztelõ sportszakmai üdvözlettel elõre is köszönöm a válaszokat ;-)
sem az agy, sem a lánckeréksor nem tökéletes, ezért lehet.
nem kell neki jelentõséget tulajdonitani.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#11359
Posted 2009. March 10. - 21:15

Hát úgy néz ki hogy megjavult:D:D Kipucoltam a nyeregcsõ járatot vagy nem tom mit meg a nyeregcsövet megtisztítottam és láss csodát=)Elõször is nagyon nehéz megállapítani mi kattog. Ne tudd meg meddig szenvedtem mire valaki az ilyen "monoblokk kattog" elkeseredésemre javasolta hogy vegyem ki a nyeregcsövet és tisztítsam meg, majd megfelelõen rakjam vissza. Aztán a hajtókar csavarjait húznám meg. Ha ez sem segít akkor leszedném a hajtókarokat és kiszedném a monoblokkot megtisztítanám a meneteket és bõséges zsírral viszza szerelném. De az összes csavart a bringán le kéne ellenõrizni. Ha ezek után is kattog akkor lehet gondolkozni a cserén...
ÖRÖK HÁLÁM ÜLDÖZZÖN:D=)
#11360
Posted 2009. March 10. - 21:01

Sziasztok Bringások!!!
Lenne egy nagyon nagy problémám.
A mai edzésen a bringám nagyon fura hangokat adott ki magából.
Pontosabban a középrész/monoblokk kattog terhelésnél.
Tudni kell róla h márkája Shimano Tiagra és kb. 1500 kili van benne.
Teljesen el vagyok keseredve mert sztem cserére szorul de ha nem akkor kérek ötleteket hogy mit lehetne csinálni!!!
Üdv.:Peti
Elõször is nagyon nehéz megállapítani mi kattog. Ne tudd meg meddig szenvedtem mire valaki az ilyen "monoblokk kattog" elkeseredésemre javasolta hogy vegyem ki a nyeregcsövet és tisztítsam meg, majd megfelelõen rakjam vissza. Aztán a hajtókar csavarjait húznám meg. Ha ez sem segít akkor leszedném a hajtókarokat és kiszedném a monoblokkot megtisztítanám a meneteket és bõséges zsírral viszza szerelném. De az összes csavart a bringán le kéne ellenõrizni. Ha ezek után is kattog akkor lehet gondolkozni a cserén...