Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#10981
Írta 2009. május 13. - 21:06

Nem rég vettem egy Truvativ hajtást monoblokkal, mindennel használtan, és az a probléma vele, hogy tekerek kb 1 kilómétert és leesik a bal hajtókar. Visszarakom, meghúzom a csavart és kb 1 kilóméter után megint teljesen kilazul a csavar. Mi lehet a probléma? Olyan, mintha a hajtókar kihajtaná a csavart.. Remélem tudtok valami megoldást, mert nagyon idegesítõ. :cry:
#10982
Írta 2009. május 13. - 20:40

RAUH-Welt
B E G R I F F
#10983
Írta 2009. május 13. - 20:04

én is akartam elõször mondani, hogy olyan nincs hogy "csapágyszorosság állító csavar", mert ha amit Jani mondd húznál össze bikára akkor is csak a tengelyt szorítanád rá a csapágyra

a lényeget úgyis értitek hogy mi volt a user gondja....
#10984
Írta 2009. május 13. - 19:41

A shimano-nál beraksz a mûanyag csavar helyére egy fém csavart, jól meghúzod és nem akar majd forogni a hajtómû. Valami szorosabb lesz.meg mindig nem ertem hogy ez melyik csavar. shimano-nal sem lehet a csapagy szorossagat allitani csak azert.
A sebesség mindent megold.
#10985
Írta 2009. május 13. - 19:13

ha tudnank tobbrol azt mondanam oke. honnan tudod hogy nem csak kifogtal egy hibas peldanyt, es ezer masik ember meg boldogan hasznalja gond nelkul?
en csak remeltem,hogy azzal a csavarral lehet allitani egy picit
kb ugy mint a shimano-nal ennyi
meg mindig nem ertem hogy ez melyik csavar. shimano-nal sem lehet a csapagy szorossagat allitani csak azert.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10986
Írta 2009. május 13. - 17:04

azt is elarulod, hogy egy darab negativ tapasztalatbol mit szurjunk le?
nem sokan használnak ilyen hajtást aki ilyenben gondolkodik az itt láthatja mire hajlamos a kar. nekem ez történt vele ami az elötte lévõ truvativ howitzernél tökéletesen megoldott volt.csalódást okozott
#10987
Írta 2009. május 13. - 16:33

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10988
Írta 2009. május 13. - 16:32

#10989
Írta 2009. május 13. - 16:26


kb ugy mint a shimano-nal ennyi

#10990
Írta 2009. május 12. - 21:55


xc rider: elõször is azt pontosítsuk hogy pontosan mi kotyog és merre.
ha netán radiális irányban kotyogna a tengely a csapágyazáson akkor vagy a csapágyak koptak már el, vagy a tengely (de erre kicsi a valószínûség!)
ha axiális azaz tengelyirányba kotyog a hajtókar, akkor pedig a bal oldali kart kell jobban felszorítani a tengelyre. elõtte persze meg kell bizonyosodni arról h a jobb azaz hajtásoldalon fel lett tolva ütközésig a kar tengelyestül. (szereléskor ajánlatos gumikalapaccsal 1-2 kicsit rásózni)
#10991
Írta 2009. május 12. - 21:50

azt is elarulod, hogy egy darab negativ tapasztalatbol mit szurjunk le?
hali! van egy truvativ stylo-m es hat lotyog picit 1-2 mm,na most azt szeretnem kerdezni hogy lehet e rajta allitani es ha igen hogyan is mukodik az a csapagyszorossag allito csavar a bal karban...
milyen csavar? honnan veszed hogy azzal a csapagy szorossagat lehet allitani?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10992
Írta 2009. május 12. - 20:01

#10993
Írta 2009. május 11. - 18:53

#10994
Írta 2009. május 10. - 19:00

olyan problémám lenne hogy már kisebb erõltetéssel is ugrik a lánc az elsõ tányéron és ott is csak a középsõ tényérón. Így egy cserén gondolkodok mivel arra gyanakszom.
Ha a lánc lenne akkor minden áttételnél ugrana gondolom.
milyet tudtok ajánlani? XT a rendszer és 4 karos a felfogatás 104mm átmérõvel aszem 32-35 fogasban gondolkodok és hát a fájdalom küszöböm olyan 6-7000Ft felet lenne.
kérem aki tud segítsen a probléma orvosolásában mert nagyon idegesítõ. ha kell még képet is tudok csinálni a tányéról hátha segít
köszi elõre
#10995
Írta 2009. május 10. - 10:18

Nem tudom, hogy az utóbbi két év szériája milyen, de arra érdemes odafigyelni, hogy cserélhetõk legyenek a fogasok. 2 évvel ezelõtt az akkori sajátomat azért kellett gariztatni, mert meglazult rajta a nagytányér, mivel nem csavaros volt a rögzítése, hogy meg lehessen húzni. Gondolom azóta ez már csak a legalacsonyabb kategóriás hajtókarok jellemzõje, de ki tudja...Az integrált deore karról amúgy mi a véleményetek?
#10996
Írta 2009. május 09. - 22:02

#10997
Írta 2009. május 09. - 21:59

RAUH-Welt
B E G R I F F
#10998
Írta 2009. május 09. - 21:55

#10999
Írta 2009. május 09. - 20:58

honlapon is az van hogy a nagytanyer alu
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11000
Írta 2009. május 09. - 17:32

a deore karnak egy hibája van, az a súlya, 990gram középcsapággyal, de mindent nem lehet. legalább olcsó és erõs. nekem sincs vele gondom. ja meg nem valami tartós a színe sajnos, eddig kb 10x használtam, hajtásoldalon az élénél már lekopott a festék. de hát használni van, nem vitrinbe.
Milyen tányérokkal mértél 990g-ot? Nagy alu és a többi acél, vagy mind acél?