Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#10961
Posted 2009. May 17. - 17:52

#10962
Posted 2009. May 14. - 15:59

#10963
Posted 2009. May 14. - 15:24

Egy furcsa kérdésem lenne hogy az ilyen tipusu fogsor
http://piacter.bikem...=219215&cat=all
Jó-e a shimano 104mm lyuktávolságu hajtõmûveihez. Konkrétam:
Shimano Deore Octalink -re (Ez is 32fogas)
Helpet Köszi

#10964
Posted 2009. May 14. - 15:04

váltó egyenesítésnél hogy fogjak hozzá?kanál egyik fele le,gumikalapáccsal egyenesre.eddig menne,de a másik felét hogy egyenesítsem ki?valahogy le lehet venni?Shimano Deore LX-rõl lenne szó
igen le lehet venni a konyoknel keress egy pici melyesztett imbusz csavart azt csavard ki es ovatosan! feszist szet vigyazz szet ne repuljenek a dolgok:D csak vigyazz mert eleg maceras vissza tenni de nekem gondnelkul ment:)
#10965
Posted 2009. May 14. - 14:13

#10966
Posted 2009. May 14. - 11:58

RAUH-Welt
B E G R I F F
#10967
Posted 2009. May 14. - 11:15

Méhészet?
Nem hiszem, hogy a sima méhviasz megfelelõen ellátja a kenési feladatokat. Bár való igaz, hogy lánc esetében a korrózióvédelmet tartom fontosabbnak.
#10968
Posted 2009. May 14. - 07:26

tam, ott a kulcsoszo hogy használtan
![]()
hat atbaszas gyanus a dolog
ha még garis, és a mindennel az azt is jelenti, hogy papírokkal, akkor viheti
#10969
Posted 2009. May 14. - 07:21

#10970
Posted 2009. May 14. - 07:04

#10971
Posted 2009. May 14. - 01:48

Sziasztok!
Nem rég vettem egy Truvativ hajtást monoblokkal, mindennel használtan, és az a probléma vele, hogy tekerek kb 1 kilómétert és leesik a bal hajtókar. Visszarakom, meghúzom a csavart és kb 1 kilóméter után megint teljesen kilazul a csavar. Mi lehet a probléma? Olyan, mintha a hajtókar kihajtaná a csavart.. Remélem tudtok valami megoldást, mert nagyon idegesítõ. :cry:
vidd vissza a boltba, az mar jobb nem lesz, csak rosszabb. szukseged lesz egy uj balos hajtokarra.
truvativ... en mondom...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10972
Posted 2009. May 13. - 23:10

Ezt felírtam, nagyszerû felvetés, kb. ilyen lehet a gyári kenés
Igen, csak az igazi hozzá a viasz. Ezzel az ipari faggyúval majdnem olyan, mintha zsíros lenne, gyakorlatilag már akkor is, ha rásüt a nap.
A viaszt meg nem tudom hol lehet beszerezni. Anno még vagy 20 éve kaptam kb. egy kilónyit, ez elég lehetne az örökkévalóságig, a láncon vagy néhány grammnyi maradhat. De az utolsó használat óta 2x költöztem és nyoma veszett

Most meg nem találok sehol, pedig létezik!
#10973
Posted 2009. May 13. - 23:00

#10974
Posted 2009. May 13. - 22:19

:wtf: kifõzni? :wtf: de minek azt "kifõzni" jobb lesz tõle a leves vagy mi a szösz?
takarításhoz ott a brigéciol
a kifõzést vedd idézõjelesnek

gyakorlatilag úgy mûködik a dolog, hogy a lánc megfelelõ tisztogatása után valamilyen viszonylag szilárd halmazállapotú kenõanyagot - esetünkben viaszt, maximalisták adhatnak hozzá magas molibdén-diszulfid tartalmú anyagokat (pl.: fimol) - felolvasztunk, ebbe beletesszük a láncot, és még melegítjük egy kicsit, hogy a viasz eljuthasson a szükséges helyekre, majd kivéve a fürdõbõl függesztve hagyjuk kihûlni. Ekkor a fölösleges kenõanyag lecsöpög róla.
Ezzel a módszerrel egy viszonylag szilárd filmréteg keletkezik a láncon, mely anélkül látja el feladatait (korróziógátlás, kenés) hogy minden vackot összeszedne, ill. ha esetleg munkába is járunk a bicajjal, akkor nadrágunk szárát összekenné

Tapasztalatom szerint ezzel a módszerrel 1 szezonra le lehet tudni a lánc kezelését.
#10975
Posted 2009. May 13. - 22:01

A sebesség mindent megold.
#10976
Posted 2009. May 13. - 21:54

Szokott még vki láncot kifõzni, és ha igen, miben?
Régebben tudtam szerezni un. ipari viaszt, ami tökéletes volt a célra. Most nem találtam sehol. Ipari faggyút sikerült vennem, de nem tökéletes a dolog. Túl alacsony az olvadáspontja, és nagyon vastag réteg marad a láncon.
:wtf: kifõzni? :wtf: de minek azt "kifõzni" jobb lesz tõle a leves vagy mi a szösz?

takarításhoz ott a brigéciol

#10977
Posted 2009. May 13. - 21:30

kend be menetrögzítõvel a csavart, aztán húzd rá jól.
...majd tekerj vele újabb 1 km-t és dobd ki a kukába. Na jó, vicceltem. Add vissza és kérd vissza a pénzed. Az már nem lesz jó.
#10978
Posted 2009. May 13. - 21:23

Sziasztok!
Nem rég vettem egy Truvativ hajtást monoblokkal, mindennel használtan, és az a probléma vele, hogy tekerek kb 1 kilómétert és leesik a bal hajtókar. Visszarakom, meghúzom a csavart és kb 1 kilóméter után megint teljesen kilazul a csavar. Mi lehet a probléma? Olyan, mintha a hajtókar kihajtaná a csavart.. Remélem tudtok valami megoldást, mert nagyon idegesítõ. :cry:
kend be menetrögzítõvel a csavart, aztán húzd rá jól.
#10979
Posted 2009. May 13. - 21:20

Régebben tudtam szerezni un. ipari viaszt, ami tökéletes volt a célra. Most nem találtam sehol. Ipari faggyút sikerült vennem, de nem tökéletes a dolog. Túl alacsony az olvadáspontja, és nagyon vastag réteg marad a láncon.
#10980
Posted 2009. May 13. - 21:18

Új balos hajtókar szerintem ha olyan már a helyzet.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960