
Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#10301
Posted 2009. August 25. - 18:00

#10302
Posted 2009. August 25. - 13:59


RAUH-Welt
B E G R I F F
#10303
Posted 2009. August 25. - 11:28

Sziasztok!
A következõ kérdésem lenne:jelenleg egy régebbi acélvázas montit használok amely 15 kg,és a hajtómû 48-38-28,hátul 14-28 fogaskerekes 7 sebességgel...
Elöl a nagy,hátul a két kicsi fogaskereket használom,így 25-30 km-t megteszek óránként...
Hogyan tudnék még gyorsabb lenni?
Szerintem is pörgetni kell. Én 32-11 -el szoktam tartósan 27-32 körül menni (aszfaltos gumival). Térdkímélés okán szoktam le a keményebb áttételek tapsosáról a prögetõsebb tekerésre.
#10304
Posted 2009. August 25. - 11:01

#10305
Posted 2009. August 25. - 10:19



#10306
Posted 2009. August 25. - 09:53

Gondolom az áttételekre gondolsz, azért kérdezted így.Sziasztok!
A következõ kérdésem lenne:jelenleg egy régebbi acélvázas montit használok amely 15 kg,és a hajtómû 48-38-28,hátul 14-28 fogaskerekes 7 sebességgel...
Elöl a nagy,hátul a két kicsi fogaskereket használom,így 25-30 km-t megteszek óránként...
Hogyan tudnék még gyorsabb lenni?
Elõre már nem tudsz nagyobb lánckereket tenni ez a max, hátul le tudod cserélni olyan sorra ahol 13as a legkisebb vagy veszel egy új hátsókereket, amire lehet rakni normális fogaskoszorút, amin van 11es.
De alapvetõen nem ez a gond nálad, nem forog rendesen a lábad, ezzel az áttétellel könnyedén lehet 35-tel is menni tartósan. Pörgess!
A sebesség mindent megold.
#10307
Posted 2009. August 25. - 09:27


#10308
Posted 2009. August 25. - 08:03

A következõ kérdésem lenne:jelenleg egy régebbi acélvázas montit használok amely 15 kg,és a hajtómû 48-38-28,hátul 14-28 fogaskerekes 7 sebességgel...
Elöl a nagy,hátul a két kicsi fogaskereket használom,így 25-30 km-t megteszek óránként...
Hogyan tudnék még gyorsabb lenni?
#10309
Posted 2009. August 24. - 19:07

megfordult a fejemben egy hope rendszer vásárlása is, "hamár lúd.." alapon, bár ez még a jövõ zenéje.
ami esélyes megoldás, hogy felkeresem a helyi szakit, 'oszt legalább tizedikéig költséghatékonykodok valamit.
#10310
Posted 2009. August 24. - 12:56

#10311
Posted 2009. August 23. - 23:43

a truva gxp monojában lehet csapágyat cserélni? úgy érzem, a jobboldali megadta valahogy magát.. már a munkábamenõs tempónál is pici kottyanást érzek. max 1000 kilcsi ha van benne..
lehet cserélni, például az EFS-nél van, csak kérdés, hogy megér-e neked ennyit (meg persze, hogy ki tudod-e cserélni az ajánlott szerszámok nélkül)
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#10312
Posted 2009. August 23. - 23:18

a truva gxp monojában lehet csapágyat cserélni? úgy érzem, a jobboldali megadta valahogy magát.. már a munkábamenõs tempónál is pici kottyanást érzek. max 1000 kilcsi ha van benne..
erre ötlete valakinek..?
#10313
Posted 2009. August 22. - 22:12


#10314
Posted 2009. August 22. - 21:23

DE: télen a környék hegyeiben aszfaltozott erdészeti utakon lehet túrázni, amikor már a terep járhatatlan. Ilyenkor sajnálom az össztelóst koptatni.
Na ezt csak azért, mert dolgozna néha az a "kistányér" is - 28T!

#10315
Posted 2009. August 22. - 21:02

#10316
Posted 2009. August 22. - 20:58

#10317
Posted 2009. August 22. - 20:55

#10318
Posted 2009. August 22. - 20:43

Kilences sor - hosszúkanalas XT váltó - 48/38/28T hajtómû
jól mûködnek együtt?
Garázsban hányódó bontott alkatrészekbõl városi "ügyintézõ" bicót akarok építeni. Természetesen kételyemet a hajtómû okozza.
#10319
Posted 2009. August 22. - 19:40

#10320
Posted 2009. August 22. - 18:50

Dirt meg street VK? És az hol van?:chin:pedig bírja az....VK-n még xtr-el is mennek sokan
ha a pedál lazult ki belõle akkor te b...tad el