
Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#9742
Posted 2010. January 20. - 22:59

RAUH-Welt
B E G R I F F
#9743
Posted 2010. January 20. - 22:20

#9744
Posted 2010. January 20. - 21:57

Nincs olyan mûhely ahol tartanak ilyen szerszámot? Nem volna egy nagy munka.
de ezzel elvileg csak a festeket kell leszedni. en a vazbol nem marnek le 3mm-t, kb eladhatatlanna fog valni.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#9745
Posted 2010. January 20. - 21:46

#9746
Posted 2010. January 20. - 21:45


#9747
Posted 2010. January 20. - 21:40

RAUH-Welt
B E G R I F F
#9748
Posted 2010. January 20. - 21:40

#9749
vendég_naksys_*
Posted 2010. January 20. - 21:36

#9750
Posted 2010. January 20. - 21:20

Nem kötözködésképp, csak tényleg nem tudom...
#9751
Posted 2010. January 20. - 20:49

fura mert BB-5500bol volt mindket fajta fogazasu
ez az ujabb fajta, ez nem passzol

ez a regebbi, ez jo lesz

RAUH-Welt
B E G R I F F
#9752
Posted 2010. January 20. - 20:07

#9753
vendég_naksys_*
Posted 2010. January 20. - 20:04

Az is problémás, ha a váz 73-as csapágyházszélességû, mivel ilyenkor csak a saját XTR mono jó hozzá, mivel ugye nincs 73-as csapágyházszélességhez készült 105/Ultegra/Dura-Ace monoblokk.
Nekem is van 1 ilyen karom, középcsapágy nélkül...
Igen, 73-as GT váz

Hát igen, egyre inkább körvonalazódik bennem a dolog, hogy nem fogok xtr hajtást használni...
#9754
Posted 2010. January 20. - 19:22

Nekem is van 1 ilyen karom, középcsapágy nélkül...
#9755
Posted 2010. January 20. - 19:19

Az IG-HG dologról tudsz mondani valamit?
IG rendszert úgy tervezték hogy lefele váltson könnyebben, HG-t úgy hogy felfele. Shimano szerint nem kompatibilis, de én használtam IG sort és IG hajtómûvet HG lánccal (7-es rendszer) minden probléma nélkül.
#9756
vendég_naksys_*
Posted 2010. January 20. - 19:15

A bal oldalon kiszedtem a tömítést, sajnos a kotyogáson nem segít a kenés.
#9757
Posted 2010. January 20. - 19:11

Nem tudom szétszedni. Olyan mintha hengerelve lenne az egyik oldala, így nem lehet bontani. Szerencsére Shimanoék elég flottul össze tudják rakni õket. Az eladó szerint csak egy szezon van benne, de a tengely lötyög hossz és keresztirányban is. Gondolom a csapágyban a golyópálya meg van kopva azért mozog.
A dolog csak azért bosszant nagyon mert van egy fasza hajtómûvem és nem tudom használni..
Nem tudom, hogy jó megoldás-e venni egy országúti monoblokkot amivel kompatibilis 10e körül, mert még mindig nyitott a kérdés, hogy az xt HG lánc mit fog csinálni az IG fogaskerekeken?
Persze, hogy nem tudod szétszedni, de egy kis ügyeskedéssel a tömítések kiszedhetõek és újra lehetne kenni. Keress rá a google-n Sheldon Brown oldalára, nagyon sok infot találsz, többek között az IG HG kompatibilítás kérdésérõl is. Tömören, ha nem találnád: az IG lánckerék HG lánccal a legproblémásabb a kombinációk közül. Sachs (aminek az utódja a SRAM) láncok jobban mûködnek.
#9758
vendég_naksys_*
Posted 2010. January 20. - 19:00

Megpróbálhatod átmosni/újrakenni a monoblokkot, hátha segít valamit, bár a kotyogáson nem fog, de azt nem is értem, hogy lehet.
Nem tudom szétszedni. Olyan mintha hengerelve lenne az egyik oldala, így nem lehet bontani. Szerencsére Shimanoék elég flottul össze tudják rakni õket. Az eladó szerint csak egy szezon van benne, de a tengely lötyög hossz és keresztirányban is. Gondolom a csapágyban a golyópálya meg van kopva azért mozog.
A dolog csak azért bosszant nagyon mert van egy fasza hajtómûvem és nem tudom használni..
Nem tudom, hogy jó megoldás-e venni egy országúti monoblokkot amivel kompatibilis 10e körül, mert még mindig nyitott a kérdés, hogy az xt HG lánc mit fog csinálni az IG fogaskerekeken?

#9759
Posted 2010. January 20. - 17:20

#9760
vendég_naksys_*
Posted 2010. January 20. - 15:27

A 950-es hajtómû és a 952-es monoblokk bordás rendszer, az UN52 négyszöges.
Rosszul írtam: BB-ES51
Rosszul gondolod, az XTR más szabvány, mint az alatta levõk.
Szóval ezek szerint megszívtam mert nem tudom rátenni! :mad:
Itt vettem egy sráctól az aprón bbm952 blockal együtt de azt elfelejtette közölni, hogy kotyog benne a tengely és be vannak maródva a csapágyak.