Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#8801
Írta 2010. június 07. - 10:31

#8802
Írta 2010. június 07. - 09:44

Olyan problémám volna...
No, a tengely nincs elgörbülve, viszont továbbra sem tudom összerakni a cuccot.
Esetleg ha bedobok még egy hézagolót, mûködhet a dolog? Mivel úgy tûnik, hogy a csapágyház közepétõl mérve a nem hajtás oldali kar 2 milliméterrel szélesebb, így logikusnak tûnik, hogy a hajtás oldalon, ahol ráadásul van 2mm hézag, kell még egy karika. Ellenben nem értem, hogy eddig ez hogy nem volt probléma (nem én raktam össze a hajtómûvet és sajnos kevés idõm volt használni, nem is figyeltem rá eddig

Persze ettõl még írhattam totális badarságot, és tényleg csak én vagyok béna. :-(
#8803
Írta 2010. június 07. - 09:32

3db uj lánc és minél sürübben váltogatni, mondjuk 500km-ként
Köszi a gyors választ;)
#8804
Írta 2010. június 07. - 08:58

Váz Crux, csapágy GXP. Mivel 68mm-es a középcsapágyház, kell a két hézagoló, de valami okból kifolyólag még így is marad 1-2 mm csupasz tengely a hajtás felõli oldalon, és ugye így az egész rendszer semmit sem ér.
Egy sarazás után recsegett a rendszer, megnéztem; láttam, hogy hajtásoldalon ott a csupasz tengely. Lazult már le korábban is a hajtómû, de most értelemszerûen nem tudtam meghúzni, mert a tengelyt nem lehet tovább tolni, mivel a másik vége megakad a nem hajtásoldali csapágy csészéjében.
Van erre valami általános gógyszer? A közeljövõben mindenképpen megyek szervízbe, prezentáljam a szakiknak, hogy ez van, oldják meg?
Vagy csak simán elhajlott a tengely (még nem estem neki derékszöggel) és kukázzam? :-|
#8805
Írta 2010. június 07. - 08:45

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#8806
Írta 2010. június 07. - 08:42

#8807
Írta 2010. június 06. - 21:44

#8808
Írta 2010. június 06. - 19:54

Azt meg tudná mondnani valaki hogy a shimano integrált csapágyánál (bb-51) miért van csak a csapágyak egyik oldala tömítve (belsõ) és a másikon (külsõ)miért nincs tömítés, csak az a mûanyag ami felfekszik a tengelyre, meg valami kis tömítés szerû akármi, ami semmire nem jó mert nem tömít?
Az a külsõ tömítés jobban tömít, mint a belsõ tömítés. Csak az a baj vele, hogy a kupak mögé bekerül a kosz és a sár, az meg szépen benyomja a tömítést és befolyik a víz/sár. Ha ugyanolyan tömítés lenne kívül is mint belül az is azonnal beázna az elsõ nagyobb sarazás után, sz@rt nem ér az ilyen forgó alkatrészeknél az iparicsapágyak mûanyagtömítése, kell elé O-gyûrû vagy más hasonló tömítés.
belépõ szint.
Mindegyik shimano így van tömítve, nem a belépõ szint miatt van.
A sebesség mindent megold.
#8809
Írta 2010. június 06. - 19:01

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8810
Írta 2010. június 04. - 20:38

#8811
Írta 2010. június 04. - 20:18

sziasztok!
arra lennék kiváncsi hogy a hátsó juju agyra rámegy e a 8 as koszorú??
köszi!
8-as, 9-es egyforma, tehát a válasz igen.
#8812
Írta 2010. június 04. - 18:29

arra lennék kiváncsi hogy a hátsó juju agyra rámegy e a 8 as koszorú??
köszi!
#8813
Írta 2010. június 03. - 18:51

#8814
Írta 2010. június 03. - 18:43

#8815
Írta 2010. június 03. - 17:56

#8816
Írta 2010. június 03. - 16:35

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#8817
Írta 2010. június 03. - 16:33

Hogyan tudom megállapítani szétszerelés nélkül, hogy a hátsó fogaskoszorú a biciklimen menetes normál vagy kazettás?
#8818
Írta 2010. június 01. - 14:40

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#8819
Írta 2010. június 01. - 14:28

#8820
Írta 2010. június 01. - 14:05


Akkor lehet jobb lenne egy OCTA
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers