Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#8321
Posted 2010. August 05. - 14:12

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#8322
Posted 2010. August 05. - 14:10

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8323
Posted 2010. August 05. - 14:07


Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#8324
Posted 2010. August 05. - 14:02

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8325
Posted 2010. August 05. - 13:55

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#8326
Posted 2010. August 05. - 13:49

Nekem pedig valami jó minõségû 8-as sort kellene vadásznom, nemkicsi downgrade van folyamatban a bringámon (7800duraace - sora-tiagra vegyes), mivel leminõsül edzõgéppé, és kenyér/víz üzemmódban lesz új bringám pár hónapon belül. Szóval azon filózok, hogy hg-50es 8 sebességes shimano sor, vagy inkább SRAM pg-850 (5.0)? 12-25 fogkiosztásban kellene...
Én használtam egy korábbi montimon HG-50-est és 5.0-t is. Egyikkel sem volt baj, a shimano talán finomabban váltott, a Sram meg könnyebb volt. Tartósságban nem tudom melyik a jobb, mert a Sramban kb. 1500km volt amikor eladtam vele együtt a bringát, akkor még semmi jelét nem mutatta kopásnak.
#8327
Posted 2010. August 05. - 13:33

Nekem pedig valami jó minõségû 8-as sort kellene vadásznom, nemkicsi downgrade van folyamatban a bringámon (7800duraace - sora-tiagra vegyes), mivel leminõsül edzõgéppé, és kenyér/víz üzemmódban lesz új bringám pár hónapon belül. Szóval azon filózok, hogy hg-50es 8 sebességes shimano sor, vagy inkább SRAM pg-850 (5.0)? 12-25 fogkiosztásban kellene...
Én HG 30-as, 11-28, 7-es shimano sort használok már évek óta és meg vagyok vele elégedve. Az árával meg fõleg

#8328
Posted 2010. August 05. - 13:32

#8329
Posted 2010. August 05. - 13:28

Persze kicsit állítgathatsz az elsõ váltókar bowdenszabályzóján, hátha nem ér mindig hozzá a terelõ a lánchoz.
#8330
Posted 2010. August 05. - 12:59

A kérdésem az lenne,hogy az elsõ váltót be lehet úgy állítani hogy pl elõl,és hátul a legnagyobb lánckereken legyen a lánc és úgy is simán lehessen tekerni?tehát hogy ne érjen hozzá a lánc a terelõhöz.vagy akár a legkisebbeken?Mert minnél jobban keresztbe van a lánc ugye,annál jobban súrlódik a lánc a terelõhöz.Tehát mindig nagyjából egyenesnek kell lennie a láncnak úgy érdemes használni?mert pl ha a legnagyobb lánckerékre teszem fel elõl,akkor hátul csak a szélsõ 2-3 kerékre tudom kb még átrakni,ha beljebb viszem akkor már hozzáér a terelõhöz a lánc...
A régi mtb-men,úgy tudom ott úgy volt,hogy ahogy hajtottam a váltókart úgy mozgott a terelõ is,tehát a karral tudtam mozgatni a terelõt finoman,így tudtam állítani kicsit hogy ne érjen hozzá a lánc,de ennél az új biciklinél amikor váltok akkor csak beugrik a terelõ egy helyre...Remélem érthetõ hogy mire gondolok

köszi!
#8331
Posted 2010. August 05. - 12:42

#8332
Posted 2010. August 05. - 12:26

Xtr-rel vagy más shimanoval. KMC-vel és sunrace-szel nem túl jó. Sram láncot nem próbáltam hozzá, de többen használják hozzá ést azt mondják nem rossz.És a kisebb lánckerekek mennyire hagynak nyomot a szabadonfutón? Milyen láccal éremes használni?
Leginkább csak tõled és a szabadonfutó anyagától függ, hogy mennyire hagy nyomot. A 3 kicsi van külön, ezek akkora felületen fekszenek fel, mint bármely shimano vagy sram sor lánckerekei.
A sebesség mindent megold.
#8333
Posted 2010. August 05. - 11:57

#8334
Posted 2010. August 05. - 10:39

A súlya tényleg annyi. Van egy ilyenem. Annyi a baja, hogy nem minden lánccal vált jól és a kidolgozás minõsége nem a legjobb, az eleján kell pár km, hogy összekopjon a lánccal.Hasonló cipõben járunk
Nézegettem ezt, a SunRace úgy oldotta meg, hogy kettesével van egy-egy alu tartón a felsõ 6 lánckerék (3x2). A gyártó szerint 273g.
Van valakinek tapasztalata?
A sebesség mindent megold.
#8335
Posted 2010. August 05. - 09:27

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8336
Posted 2010. August 05. - 09:25

A 11-32-es alu bakos fogaskoszorúkat nézegetem... Shimano SLX-en, XT-n, XTR-en és a SRAM PG990-esen kívül elérhetõ itthon valami értelmes alternatíva, ami 300g alatt van és nem kell érte bankot rabolni?
Hasonló cipõben járunk

Nézegettem ezt, a SunRace úgy oldotta meg, hogy kettesével van egy-egy alu tartón a felsõ 6 lánckerék (3x2). A gyártó szerint 273g.
Van valakinek tapasztalata?
#8337
Posted 2010. August 05. - 01:13


#8338
Posted 2010. August 05. - 00:24

A mostani lánccal azért jó, mert kb. egyforma mértékben vannnak kopva.
#8339
Posted 2010. August 04. - 19:54

Csak azért érdekel a dolog, mert ha esélyes, hogy ugrani fog a majdani új lánccal már, akkor inkább addig hajtom amíg lehet, és nem ameddig a lánnyúlás mérõ szerint egészséges.
#8340
Posted 2010. August 04. - 14:08

Nem feltétlen. A híd és a váll között kidobálja a sarat, amibe Te nagy tempóval belemész. Fura egy kicsit elképzelni, de tényleg így van.
Értelem szerint ez a sárvédõ meg az elõbbieket akadályozza meg.
nem alulról kapod az arcodba az áldást...
gimibelsõböl tuningolhato könnyen
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->