én nem tudok róla, de engem is érdekel ha van. (aki megtalálja, kap egy csokit, plusz kitesszük a weblapunkra)Rob,fentebb valaki mondott egy programot,ami megmutizza,melyik hajtókarra,melyik tányér passzol.
Van ilyen?
Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#7421
Posted 2010. December 16. - 15:09

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7422
Posted 2010. December 16. - 13:37

Rob,fentebb valaki mondott egy programot,ami megmutizza,melyik hajtókarra,melyik tányér passzol.
Van ilyen?
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#7423
Posted 2010. December 16. - 13:02

Nekem is 760-as hajtómûven van..
Kistányér egy acél truva,reszelni sem kellett..
Középtányér pedig valamilyen szérián kívüli deore szintû,ott is simán passzolt.
Majd nagytányér cseréjekor leszek gondban.
Üdv,Péter
#7424
Posted 2010. December 16. - 12:22

Mondom jó lesz az.Az XT 44-es viszont 20e körül van, az már annyira nem vicces. Úgyhogy bepróbálom 542-est.
Köszi köszi mindenkinek!

A sebesség mindent megold.
#7425
Posted 2010. December 16. - 11:58

Az XT 44-es viszont 20e körül van, az már annyira nem vicces. Úgyhogy bepróbálom 542-est.Nekem erre azt magyarázta a boltos, hogy az a rész ami felfekszik a csillagra, abban lehet pici eltérés, amit vagy lehet reszeni, vagy nagyobb egy picit. Ha reszelni kell annyira nem para, csak nem szabad túl sok anyagot kivenni, ha meg nagyobb, vagy nem fekszik fel teljesen, akkor a hajtómû csavar ugyan megfogja, de csak az fogja tartani, és az a felfekvõ váll már nem. Így megnõ az esélye, hogy valami törni fog benne.
Mondjuk nekem nem volt nagy dilemma, mert a deore gyári 32-es tányérja 2500 Ft (nekem az kellett).
Köszi köszi mindenkinek!
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#7426
Posted 2010. December 16. - 11:29

Na, közben beszéltem felhívtam boltot és azt mondták megnézték a progiban ami kiköpi hogy milyen tányérok jók a az enyémhez és az eredmény az hogy semmi. Tehát csak az az egyféle ami alapból rajta van.
Ne foglalkozzak ezzel és rendeljem az 542-est?
Nekem erre azt magyarázta a boltos, hogy az a rész ami felfekszik a csillagra, abban lehet pici eltérés, amit vagy lehet reszeni, vagy nagyobb egy picit. Ha reszelni kell annyira nem para, csak nem szabad túl sok anyagot kivenni, ha meg nagyobb, vagy nem fekszik fel teljesen, akkor a hajtómû csavar ugyan megfogja, de csak az fogja tartani, és az a felfekvõ váll már nem. Így megnõ az esélye, hogy valami törni fog benne.
Mondjuk nekem nem volt nagy dilemma, mert a deore gyári 32-es tányérja 2500 Ft (nekem az kellett).
#7427
Posted 2010. December 16. - 10:42

Na, közben beszéltem felhívtam boltot és azt mondták megnézték a progiban ami kiköpi hogy milyen tányérok jók a az enyémhez és az eredmény az hogy semmi. Tehát csak az az egyféle ami alapból rajta van.
Ne foglalkozzak ezzel és rendeljem az 542-est?
Igen, jó lesz az.
A sebesség mindent megold.
#7428
Posted 2010. December 16. - 10:22

Na és te?Alex mié nem alszol?
A szérián kivûli azt jelenti,hogy nem nevesített=Deore vagy Xt,vagy SLX.
Tipus számmal van csak ellátva.

Köszi!
Na, közben beszéltem felhívtam boltot és azt mondták megnézték a progiban ami kiköpi hogy milyen tányérok jók a az enyémhez és az eredmény az hogy semmi. Tehát csak az az egyféle ami alapból rajta van.Kösz szépen!
Rob, még egy kérdés: Van nálatok most ilyen? Vagy a szérián kívüli azt jelenti hogy bontott?
Ne foglalkozzak ezzel és rendeljem az 542-est?
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#7429
Posted 2010. December 16. - 04:29

Kösz szépen!
Rob, még egy kérdés: Van nálatok most ilyen? Vagy a szérián kívüli azt jelenti hogy bontott?
Alex mié nem alszol?
A szérián kivûli azt jelenti,hogy nem nevesített=Deore vagy Xt,vagy SLX.
Tipus számmal van csak ellátva.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#7430
Posted 2010. December 16. - 04:25

Rob, még egy kérdés: Van nálatok most ilyen? Vagy a szérián kívüli azt jelenti hogy bontott?
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#7431
Posted 2010. December 15. - 23:14

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7432
Posted 2010. December 15. - 22:12

XT (FC-M760) hajtómûn kéne lánctányérokat cserélnem, de amilyenek eredetileg rajta voltak horror áron vannak, az most nem fog menni.
Vajon ezek passzolnak rá?
igen
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7433
Posted 2010. December 15. - 20:53

Vajon ezek passzolnak rá?
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#7434
Posted 2010. December 15. - 02:49

voltak próbálkozások 10-es kar 9-es rendszerbe illesztését illetõen (mûködik, de nem tökéletes) forditva viszont még nem
10-es lánchoz 10-es elsõváltó kell az biztos
a 10-es hajtómû 42-es nagytányérral van, a 9-es meg 44-essel, innen adódik egyféle eltérés, a másik meg onnan, hogy a 10-es elsõváltó két kanala közelebb van egymáshoz.
Nagyon köszönöm a segítséged! Maradok a 9es rendszernél,eldöntöttem.
#7435
Posted 2010. December 14. - 13:53

10-es lánchoz 10-es elsõváltó kell az biztos
a 10-es hajtómû 42-es nagytányérral van, a 9-es meg 44-essel, innen adódik egyféle eltérés, a másik meg onnan, hogy a 10-es elsõváltó két kanala közelebb van egymáshoz.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7436
Posted 2010. December 14. - 10:41

most tényleg nem kompatibilis.
nem kicsit, hanem nagyon. a 10-es monti szettek csak önmagukkal kompatibilisek, az egyenes kormányos 10-es dura ace váltókar SEM mûködik a 10-es SLX-el pölö. (vagy bármelyik 10-es montis szettel)
Sziasztok!
rob: Olyan kérdésem lenne tõled,hogy hajtómûben sem kompatibilis az xt 9es h.mû a 10essel? Ott is lehetnek eltérések a 9es és a 10es között,mint a váltónál? S ugyanez a kérdésem az elsõ váltónál is! Ott is dyna-sys.es kell fetétlenül a 10es rendszerhez?
Köszönöm válaszod!
#7437
Posted 2010. December 14. - 09:15

kell egy olcsón?
Így karácsony és szilveszter táján esély nincs erre

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#7438
Posted 2010. December 13. - 22:18

#7439
Posted 2010. December 13. - 22:11

mivel mind dupla láncvédõ kompatibilis, nem hiszem, hogy sokkal kisebb lenne, mint a sora-nak.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7440
Posted 2010. December 13. - 20:42

Nekünk azért volt könnyû a döntés, mert volt gyárilag így szerelt gép is, így nem maradt fölös alkatrész, meg nem kellett szerelni sem.
hát igen, az úgy egyszerûbb
meg a hetes rendszert üzemeltetni nem is jelentõsen drágább, nekem egy komplett renoválás shimano cuccokból (lánc, sor, hajtómûtányér) megvan 8 000 Ft-ból, és ez így mostanában elmegy minimum 7-8 ezer km-t (a tányér többet is). Ez ss hajtásnál sem sokkal olcsóbb.
Amúgy azt tudja valaki, hogy pl. az alfine hajtókarnak milyen a q faktora? Mert ez még egy szempont lenne az agyváltó mellett.