nekm is montis hmû van a krossz bicómon -fõleg hogy van használva némi terepféleségen is- nem is hiányzik a 48-as nagytányér. ellenben a 44-es rendkívûl (mivelhogy még az elkészülte utáni elsõ 100 -150 km (megnyúltak a bovdenek gondolom) óta negytányérra nem megy föl a lánc). montin meg méginkább kell legalább egy 40-es tányér. csak 32-essel igencsak szenvednék.
Akkor feltehetõleg túl laza a kábel, azaz ekkor kiskerékre kell tenni, rövidíteni (ha van finomhangoló csavar a váltódón, talán azzal is elég, vagy fogóval megfogni a kábel végét, kilazítani a rögzítõcsavart és feszesebbre húzott kábelnél vissza), majd újra beállítani (próbálni) az állítócsavarral a nagy lánckerékre.
(Löpapp megelõzött.)
na végül csak megcsináltam
hogy egyszerûbb legyen, a csavaron a menet már elég gáz volt, már nem lehetett meghúzni. de a féktárcsa rögzítõ pont jó volt helyette

viszont így megjáratva a cuccot (mióta megvan a dawg -tavaly õsz- nem használtam a krossz bícót, igazából erre kéne a 2 tányéros hmû. olyan 42/30-as kombóban kb 32-es sorral.