Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#6801
Posted 2011. March 15. - 11:42

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#6802
Posted 2011. March 15. - 00:22

Talán egy szem eltérés (+) van a régi és az új lánc között. Holnap visszarakom a régit és megnézem, hogy ez jelent-e valamit.
Köszi a tippet!
mármint arra gondoltam,lehet hogy rövid a lánc,ha egy az egyben raktátok át merev vázról a dolgokat össztelósra,és az bemozgáskor már rövid
#6803
Posted 2011. March 14. - 21:32

igen lánccsere megvolt, azt írtam is. anno az elõzõ bicómon (ellopták) hasonló felszereltséggel és használati stílussal 3000km után csak lánc csere elég volt. Most talán annyival kapott többet, hogy 2 telet is ki kellett bírnia. A nagytányér pedig azért kopott (a többi meg nem) mert mostanában szinte mindig síkon, nagytányéron tekerek, 80%ban ott fut a lánc
#6804
Posted 2011. March 14. - 20:56

Köszi a tippet!
#6805
Posted 2011. March 14. - 20:48

#6806
Posted 2011. March 14. - 20:40

#6807
Posted 2011. March 14. - 20:26

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#6808
Posted 2011. March 14. - 20:21

A merev vázú bringámról átpakoltuk az alkatrészeket az új össztelósra és a hétvégén a Zemplénben
azt tapasztaltam, hogy ha elõl a középsõ tányéron van a lánc (a lánc most lett cserélve) nem tudom
használni hátul a három legnagyobb lánckereket. Nagyobb terhelés esetén egyszerûen magától ledobja elõl a láncot
a kis tányérra. A merev vázas bringánál ilyen problémával soha sem találkoztam. Okozhatja a jelenséget az új váz?
Eddig annyit próbáltam meg, hogy a hajtómûnél a hajtás oldalára elõírt 2,5 mm-es hézagoló alátétet kivettem.
Így elvileg nem áll annyira keresztben a lánc, igaz az átdobó beállítása ebben az esetben kicsit necces, de ez
sem oldotta meg a problémát.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a gond? Talán kopott elõl a középsõ tányér ?
#6809
Posted 2011. March 14. - 19:36

#6810
Posted 2011. March 14. - 19:24

Üdv mindenkinek!
Egy hülye kérdés
Eddig 175-ös hajtõmûvem volt, de most vettem egy 170mm-est!
Tegnap voltunk egy szokásos 45km-es tekerésen és semmi változást nem vettem észre, hegyre nagy sárban meglepõen jól mentem ,talán annyit hogy pörgõsebben lehet lefelé menni!
Viszont az utolsó haza felé vezetõ 5-6Km-en eléggé bedurrant a combom amit utoljára 10éve éreztem elsõ tekeréseim során!
Ez a tudható a lábmozgás megváltoztatásának???
Remélem hozzászokok mert nem szeretném lecserélni az új hajtómûvemet!
175-rõl 170-re elég nagy váltás. Én 172.5-rõl cseréltem 175-re, és azt is szokni kellett. A nyeregmagasságot beállítottad az új hajtókarhoz?
#6811
Posted 2011. March 14. - 19:18

Egy hülye kérdés

Eddig 175-ös hajtõmûvem volt, de most vettem egy 170mm-est!
Tegnap voltunk egy szokásos 45km-es tekerésen és semmi változást nem vettem észre, hegyre nagy sárban meglepõen jól mentem ,talán annyit hogy pörgõsebben lehet lefelé menni!
Viszont az utolsó haza felé vezetõ 5-6Km-en eléggé bedurrant a combom amit utoljára 10éve éreztem elsõ tekeréseim során!
Ez a tudható a lábmozgás megváltoztatásának???
Remélem hozzászokok mert nem szeretném lecserélni az új hajtómûvemet!
#6812
Posted 2011. March 14. - 19:07

RAUH-Welt
B E G R I F F
#6813
Posted 2011. March 14. - 18:47

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#6814
Posted 2011. March 14. - 18:40

sziasztok, 3500km után elkopott a nagy lánctányérom, ugrik az új lánc rajta. 2009-es SLX 3*9seb. FC M660 44 fog. Lehet kapni valahol újonnan csak lánctányért hozzá? XT például jó rá? Vagy Deore?
köszi elõre is.
valami nem stimmelhet, mert 3500 km az nagyon karcsúnak tûnik, ahogy olvasom itt min. 10 ezer körül mindenkinek elmennek a tányérok
nekem a 32-es deore tányér (ami kissebb, viszont acél) már vagy 14 ezret kapott és még nem ugrik a régi lánccal
#6816
Posted 2011. March 14. - 17:09

most cseréltem a hátsó sort is, úgyhogy az jó. Reméltem, hogy megúszom a tányércserét, dehát... Tegnap odaléptem neki és akkor ugrott, oda is vertem a térdem a kormányhoz rendesen. aztán már direkt próbáltam megtépni és többször sikerült is leugratnom, egészen a hajtókarra esik a lánc, mint pl egy túlváltásnál.
#6817
Posted 2011. March 14. - 16:59

Amúgy biztos, hogy elõl ugrik a lánc? A hátsó soron hamarabb szokott (az gyorsabban kopik). Az ne tévesszen meg, hogy akkor ugrik a lánc, amikor nagy tányéron van a lánc, olyankor ugyanis nagyobb a nyomaték.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#6818
Posted 2011. March 14. - 16:34

köszi elõre is.
#6819
Posted 2011. March 13. - 22:14

#6820
Posted 2011. March 13. - 21:50
