jaja, emlékszem - ettõl a hivatalos álláspont az amit én irtamMúltkor jött elõ arn-nál az, hogy a 10-es tripla shimano elsõváltók is 44-eshez készültek (véletlenül?). Dupla hajtáshoz a legjobb a régi 950-es, 750-es, stb váltók és súlyban is agyonverik a jelenlegi váltókat. Mostanában egyre inkább terjednek kéttányérhoz az outi váltók fordítóval és azok is hibátlanul teszik le-fel a láncot pedig 50+ fogas lánckerékhez készültek.
Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#5481
Írta 2011. október 25. - 10:19
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5482
Írta 2011. október 25. - 07:32
#5483
Írta 2011. október 24. - 22:33
a 9-eshez tervezett elsõváltók 44-48 foghoz vannak. nem elég lehatárolni.
ha a "váltód" alatt a váltókarra gondoltál, az okés. kart nem is kellene cserélni, de idegesitõ lehet, hogy ott van egy fokozat "feleslegesen"
Múltkor jött elõ arn-nál az, hogy a 10-es tripla shimano elsõváltók is 44-eshez készültek (véletlenül?). Dupla hajtáshoz a legjobb a régi 950-es, 750-es, stb váltók és súlyban is agyonverik a jelenlegi váltókat. Mostanában egyre inkább terjednek kéttányérhoz az outi váltók fordítóval és azok is hibátlanul teszik le-fel a láncot pedig 50+ fogas lánckerékhez készültek.
A sebesség mindent megold.
#5484
Írta 2011. október 24. - 22:13
ha a "váltód" alatt a váltókarra gondoltál, az okés. kart nem is kellene cserélni, de idegesitõ lehet, hogy ott van egy fokozat "feleslegesen"
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5485
Írta 2011. október 24. - 20:08
#5486
Írta 2011. október 24. - 20:01
De ha esetleg van még ötlet, javaslat a fentiekkel kapcsolatban, szívesen olvasom!
#5487
Írta 2011. október 23. - 14:37
22/32/rockring vagy 26/40 dupla hajtómûvet akarsz?Sziasztok!
Segítséget kérnék! Szeretném felújítani a hajtásrendszerem. Jelenleg 3x9 -es rendszert használok, többnyire xt szettel és a hajtómûvet szeretném lecserélni mert az egy sima deore. Nagyon szimpatikus számomra a 2-es nagylánckerék sor szintén az xt, esetleg az slx változatból. Fel tudom-e szerelni mûködõképesre? A 2-es lánckerekek kompatibilisek-e a 9-es lánccal? Kell-e változtatni a láncvonalon, tengelyhosszon, stb. Mire kell még figyelni a 2-es rendszerrel kapcsolatban?
Köszönöm!
az új duplák tizeshez vannak, másféle elsõváltó is kell hozzá, de alapból szerintem elemegy a 9-es lánccal
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5488
Írta 2011. október 23. - 14:27
Különben nem is lehet elrontani, mert az egyik oldal jobb, a másik meg balmenetes, szóval nem lehet fordítva betekerni. Illetve egyszer azért belehet.
#5489
Írta 2011. október 23. - 14:26
#5490
Írta 2011. október 23. - 13:57
#5491
Írta 2011. október 23. - 13:47
nagyon-nagyon láma kérdésem lenne: monoblokkot cserélnék éppen, de nem tudom eldönteni, hogy a monoblokkon feltüntetett jobb és bal oldali feliratot beépítésnél miként kell értelmezni. pl. a jobb oldalt hogyan nézzem, mintha ûlnék a bringán vagy mintha szemben állnék vele.
elõre is köszi a válaszokat.
#5492
Írta 2011. október 22. - 09:15
Segítséget kérnék! Szeretném felújítani a hajtásrendszerem. Jelenleg 3x9 -es rendszert használok, többnyire xt szettel és a hajtómûvet szeretném lecserélni mert az egy sima deore. Nagyon szimpatikus számomra a 2-es nagylánckerék sor szintén az xt, esetleg az slx változatból. Fel tudom-e szerelni mûködõképesre? A 2-es lánckerekek kompatibilisek-e a 9-es lánccal? Kell-e változtatni a láncvonalon, tengelyhosszon, stb. Mire kell még figyelni a 2-es rendszerrel kapcsolatban?
Köszönöm!
#5493
Írta 2011. október 19. - 21:48
#5494
Írta 2011. október 19. - 20:51
Számold ki, hogy a hátsó váltó bírja-e:Hát ha a kar mûködni fog, és a váz és monoblokk menete is passzol, majd gondolkodok váz cserén is!
Ami marad a 2x8-as rendszer. Vátókar csere az sokba fájna...
(50-34)+(nagy_hátsó_lánckerék_fogszáma - kis_....) <= hátsó váltó kapacitása.
Erre Mjani01 azt mondja majd, hogy még ha nem is igaz az egyenlõtlenség, akkor is bírni fogja, mert a Sh hátsó váltókban sok a tartalék, próbálta
Emellett az elsõ váltónak is kompaktképesnek kell lennie, ha nem csalódom. Erre ld. Mjani01
#5495
Írta 2011. október 19. - 20:26
Hát ha a kar mûködni fog, és a váz és monoblokk menete is passzol, majd gondolkodok váz cserén is!A régi országútidra veszed ezt a kart? Többet ér majd a kar, mint a bringa.
http://laciklon.fotoalbum.hu/index
#5496
Írta 2011. október 19. - 20:03
Köszi! A keresztbeváltásra nagyon figyelek! A montimon sem szokott elõfordulni.
A régi országútidra veszed ezt a kart? Többet ér majd a kar, mint a bringa.
A sebesség mindent megold.
#5497
Írta 2011. október 19. - 19:47
http://laciklon.fotoalbum.hu/index
#5498
Írta 2011. október 19. - 19:42
Azonkívül, hogy amikor kistányérról keresztbe váltasz akkor beleér a lánc a nagytányérba, igen mûködni fog, még 8-as lánccal is.Sziasztok!
Abban kérem a segítségeteket, hogy ez a hajtómû: Shimano FC-R600 hajtókar teszt, kerékpár, bicikli, ár
9-es lánccal mûködik-e? Hátul nyolcas sor van az országútimon, arra jó tudtommal a 9--es lánc. Mûködhetne együtt ez a rendszer?
A sebesség mindent megold.
#5499
Írta 2011. október 19. - 19:38
Abban kérem a segítségeteket, hogy ez a hajtómû: Shimano FC-R600 hajtókar teszt, kerékpár, bicikli, ár
9-es lánccal mûködik-e? Hátul nyolcas sor van az országútimon, arra jó tudtommal a 9--es lánc. Mûködhetne együtt ez a rendszer?
http://laciklon.fotoalbum.hu/index
#5500
Írta 2011. október 15. - 17:28
A 2011-es torque-ben nem fér el középsõ tányérnak a 40-es,de a 38 is csak neccesen. A 26-os kistányér esetén a lánc beleér a váltókonzolba.
Most felraktam egy 24-est,de így meg a láncterelõbe ér bele egy kicsit a lánc. Bár ezen még lehet,h lehet állítani,de nem volt kedvem(se idõm) mégegyszer leszedni a hajtómûvet.
Szóval a 26/40-es kéttányéros variációt buktam. Vagy felszerelek egy 24/38-at, vagy egy 24/32/40-et. A 38-tól kicsit félek,h kevés.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





