Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#4201
Posted 2012. September 18. - 12:21

#4202
Posted 2012. September 18. - 08:58

A sebesség mindent megold.
#4203
Posted 2012. September 18. - 08:39

#4204
Posted 2012. September 18. - 07:34

de a legellenallas a bringas legnagyobb ellenfele

#4205
Posted 2012. September 18. - 06:43

Shimano VS Token - Bottom Bracket Rotary Test - YouTube
#4206
Posted 2012. September 17. - 22:25

Nem, mert ez a rendszer sajátossága. Elhanyagolható a két rendszer közti ellenállás-különbség.s vajon kapható az integrálthoz finomabb mûködésû csapágy, vagy cseréljem inkább octalinkre, ha "pörgõs" hajtást szeretnék?
A sebesség mindent megold.
#4208
Posted 2012. September 17. - 13:52

ha úgy érzem, hogy az integrált tengelyes hajtómûveimhez képest a régi octalinkes lx-em sokkal finomabban forog, akkor halucinálok, vagy más is találkozott ezzel?
naná, asszony octalinkes hajtõmûve vajpuhán forog egy csomót ha megpörgeten
az én integráltam meg épp csak hajlandó egyet-kettõt fordulni
#4209
Posted 2012. September 17. - 13:24

ha úgy érzem, hogy az integrált tengelyes hajtómûveimhez képest a régi octalinkes lx-em sokkal finomabban forog, akkor halucinálok, vagy más is találkozott ezzel?
Nem hallucinálsz, szerintem is sokkal finomabban forog. Jobb a csapágy is benne és a porvédõ érintkezési felülete is kisebb.
A sebesség mindent megold.
#4210
Posted 2012. September 17. - 13:06

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4211
Posted 2012. September 15. - 20:34

köszi, akkor az szopó
haverom panaszkodott, hogy a négyszöges stx hajtómûves bringájáról milyen kényelmetlen átülni az integrált lx-el szereltre és octalinkes deoréra vagy xt-re akarja cserélni (bár csak deorét kapni újonan)
ha jó lett volna, engem is érdekelne
tudom, hogy már ajánlottad, hogy régi ötkarost vegyek, de még elfogadható áron valahogy nem jött szembe velem ilyen, újszerû állapotban, meg fosok, hogy nem kapok tányért hozzá csak aranyáron, meg ilyenek
Nem egyszerû beszerezni az igaz, nekem azért van 2 xt, 1 dx hajtómûvem, 2 46-os, 2 38-as, 2 36-os, 2 26-os, 1 24-es tányérom és csak az egyik 38-ast vettem aranyáron (30euro).
A sebesség mindent megold.
#4212
Posted 2012. September 15. - 20:14

Igen.
Nem kisebb, sõt csak a legrövidebb tengellyel ugyanakkora.
köszi, akkor az szopó
haverom panaszkodott, hogy a négyszöges stx hajtómûves bringájáról milyen kényelmetlen átülni az integrált lx-el szereltre és octalinkes deoréra vagy xt-re akarja cserélni (bár csak deorét kapni újonan)
ha jó lett volna, engem is érdekelne
tudom, hogy már ajánlottad, hogy régi ötkarost vegyek, de még elfogadható áron valahogy nem jött szembe velem ilyen, újszerû állapotban, meg fosok, hogy nem kapok tányért hozzá csak aranyáron, meg ilyenek
#4213
Posted 2012. September 15. - 19:57

Igen.valaki tudja, hogy az octalinkes deore hajtókar (FC-M521) q-faktora mekkora?
illetve kisebb-e akkora mértékben az integrált deore-nál, hogy érdemes lenne lecserélni rá?
Nem kisebb, sõt csak a legrövidebb tengellyel ugyanakkora.
A sebesség mindent megold.
#4214
Posted 2012. September 15. - 19:49

illetve kisebb-e akkora mértékben az integrált deore-nál, hogy érdemes lenne lecserélni rá?
#4215
Posted 2012. September 15. - 15:06

#4216
Posted 2012. September 15. - 14:30

FC-MC16. Vaterán régebben láttam hozzá tányérokat.Varosi bicora kene, sst akarok csinalni. De lehet igy nem koltok ra.
A sebesség mindent megold.
#4217
Posted 2012. September 15. - 14:24

#4218
Posted 2012. September 15. - 13:12

tud vki utangyartott tanyerrol 67es lyukkorrel (raadasul 5 karos)?
Minek, hova kell? (4karosban vicces lenne)
A sebesség mindent megold.
#4219
Posted 2012. September 15. - 13:00

#4220
Posted 2012. September 03. - 01:07
