Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#4121
Írta 2012. november 08. - 12:09

"enduró" brigám fogaskerék szetápját cserélném. jelenleg 38 / 11-32 vel megyek. és az lenne a kérdés hogy ha egy 32/ 11-25 öt tennék fel, hogy változna a rendszer? abszolút nem vagyok ebben képbe..
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#4123
Írta 2012. november 05. - 16:23

mármint ezen a helyen, meg néhány más helyen is..
#4124
Írta 2012. november 05. - 16:17

Az a kérdés engem is érdekel. Kéttányérosított XT hajtókaromon beljebb kell tegyem a lánckerekeket 2 mm-el (láncvonal miatt) és kérdés, hogy ehhez milyen csavarokat használjak?t lehet venni M6X20-as csavart, ami ugye csupán 1 mm-rel hosszabb a gyári méretnél, a menet pedig megegyezik.
Köszi
#4125
Írta 2012. november 05. - 15:49

Shimano integrált hajtómû bal hajtókarjánál kell cserélnem a csavarokat, mivel alnyalódott az imbusz kulcsnyílás.
Néztem a technikai doksit és ott M6X19-es csavar van megadva. A gyári csavar 800-1000 HUF között mozog a neten, a csavarboltokban viszont kb. 10-20 HUF között lehet venni M6X20-as csavart, ami ugye csupán 1 mm-rel hosszabb a gyári méretnél, a menet pedig megegyezik.
Kérdésem: Használhatom a csavarboltokban kapaható példányokat vagy mindenképpen a gyárit kell, hogy megvegyem? Az max. az anyagminõségben térhet el.
Üdv,
Kocka
#4126
Írta 2012. november 04. - 13:33

Köszönöm a választ

#4127
Írta 2012. november 04. - 13:15

Nem tudom jelenleg milyen a középcsapágy a bicajban, az lehet kellhet.
#4128
Írta 2012. november 04. - 12:13

Trekkingre lehet felszerelni országúti hajtómûvet? Illetve milyen egyéb átalakítás kell hozzá? Gondolom váltó... Illetve új lánc tuti kell.
Shimano RSX hajtómû Truvativ Touro országúti hajtómû tripla
Ebben a kettõben gondolkoznék, ha rátudnám rakni.
#4129
Írta 2012. október 31. - 20:29

nem nagyon találok semmit a neten...
arra emlékszem régrõl, hogy az octalinkkel szemben az isis hajlamos volt lelazulni. legalábbis ilyen legenda szinten ez rémlik, sosem volt aktívan használt isis hajtásom.
Nekem van aktívan használt ISIS hajtásom, egy FSA meg egy Truva, és igen, hajlamos lelazulni, rendszeresen szoktam rángatni a hajtókarokat és utánahúzni õket. Nem is indulok sehová 8-as imbusz nélkül. Meg van egy Howitzer is, Bontrager Big Earl egy Truva monoblokkon, az is lelazult már párszor.
Ezzel együtt én is nagyon szemeztem a fenti hajtással. Annyira azért nem kritikus a dolog, pumpálni is kell néha, nem? Megnyomkodom a gumit, megrángatom a hajtókart, beavatkozom, ha kell, aztán go.
#4130
Írta 2012. október 31. - 15:47


Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#4131
Írta 2012. október 31. - 15:39

Egyszerûbb lenne a menet, csak kérdés, hogy elég hatékony-e.
BBB BRIGHT - FRESH LÁNCTISZTÍTÓ
#4132
Írta 2012. október 31. - 15:21


15ért inkább integrált Deore a tuti vétel, úgyis drága a spéci SS tál.
#4133
Írta 2012. október 31. - 14:37

nem nagyon találok semmit a neten...
arra emlékszem régrõl, hogy az octalinkkel szemben az isis hajlamos volt lelazulni. legalábbis ilyen legenda szinten ez rémlik, sosem volt aktívan használt isis hajtásom.
Truvativ FireX-em volt. A monoblokk egyik csészéje bizony hajlamos volt a lelazulásra, felszereléskor pedig nem volt ajánlatos nagyon megtépni, mivel a leszereléshez használandó szerszám elég könnyen ugrott a csészén. Valamiért elég könnyen kiugrottak a szerszám fogai a csészébe mart vájatokból, amiket ha elnyaltál (és ez nem ütközött nagy nehézségbe), szívhattad a fogad rendesen.
#4134
Írta 2012. október 31. - 14:18


arra emlékszem régrõl, hogy az octalinkkel szemben az isis hajlamos volt lelazulni. legalábbis ilyen legenda szinten ez rémlik, sosem volt aktívan használt isis hajtásom.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4135
Írta 2012. október 31. - 09:20

Ne sz@rozz ! Vedd meg gyorsan !
ezt most komolyan gondolod?
Az miért jó, hogy a hajtómû tányérokat tartó csillagot is külön kell rögzíteni?
így pl lehet rátenni csillag nélküli (vagy integrált csillagos

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4137
Írta 2012. október 31. - 02:36

ez jó vétel lehet?
.::teljesen új::. Crankbrothers Cobalt Cro-Mo monoblokk + FSA Afterburner hajtókar (ISIS) « hajtás « MTB ALKATRÉSZ « Kategóriák tallózása
Ne sz@rozz ! Vedd meg gyorsan !
#4138
Írta 2012. október 30. - 23:56

.::teljesen új::. Crankbrothers Cobalt Cro-Mo monoblokk + FSA Afterburner hajtókar (ISIS) « hajtás « MTB ALKATRÉSZ « Kategóriák tallózása
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4139
Írta 2012. október 30. - 14:51

48,8-asok szemben a 46-tal.
igazad van, a masikat 46.8nak irjak
http://techdocs.shim...69830746328.pdf
http://techdocs.shim...69830680375.pdf
#4140
Írta 2012. október 30. - 10:41

48,8-asok szemben a 46-tal.az ujabbake a harmadik megoldas, 50es a lancvonal.
A sebesség mindent megold.