Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#3941
Írta 2013. április 01. - 19:56

#3942
Írta 2013. április 01. - 19:34

#3943
Írta 2013. április 01. - 19:20

szívem szerint én is visszacvserélném egy régi ötkarosra az integrált deorémat a q faktor miatt, csak egyrészt jó állapotút vagy nem kapni, vagy eszement árat kérnek érte, nem kapni normális monoblokott hozzá, és a tányérok sem olcsók hozzá, és úgy kell összevadászni õket, míg a deoréhoz 3800 egy gyári csapágy, és a középsõ gyári tányért is 2800-ért vettem nemrég a sarki boltban
Un54, un55 teljesen jók.
A sebesség mindent megold.
#3944
Írta 2013. április 01. - 19:10

haverom egyszerre hajt régi négyszöges és integrált lx karokat, de az lx-et éppen négyszögesre óhajtja visszacserélni, mert nem kényelmes vele hajtani, viszont nem érzi merevebbnek
szívem szerint én is visszacvserélném egy régi ötkarosra az integrált deorémat a q faktor miatt, csak egyrészt jó állapotút vagy nem kapni, vagy eszement árat kérnek érte, nem kapni normális monoblokott hozzá, és a tányérok sem olcsók hozzá, és úgy kell összevadászni õket, míg a deoréhoz 3800 egy gyári csapágy, és a középsõ gyári tányért is 2800-ért vettem nemrég a sarki boltban
#3945
Írta 2013. április 01. - 13:02

ok, az oktás lx-t ha nagyon akartam bele tudtam taposni az átdobóba. csak nem zavart.
Van, akit az sem zavar, ha csörög-zörög az egész bicaj. Engem a legkissebb apróság is idegesít. Ez mondjuk annyira nem, h kapásból cseréljem. Amúgy sem praktikus ész nélkül taposni, inkább váltani kell.

#3946
Írta 2013. április 01. - 11:54


#3947
Írta 2013. április 01. - 10:53

de amúgy 30 átlagos bringásból kb 1 érzi a különbséget.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3948
Írta 2013. április 01. - 10:22

Pedig Tig sem egy pálcikaember
Nekem is volt mindhárom típus de max akkor éreztem a különbséget, ha kiállva tekertem. A rugalmasabb rendszernél elõfordult, hogy a tányér hozzáért a váltó terelõjéhez. Normál használattal semmi.
Én télen 105-107kg vagyok, nyáron 100-102kg. Oktalinkes picit hajlik, amikor nagyon taposom. Ezért is fogom majd fixre cserélni, mikor lekopik.

#3949
Írta 2013. április 01. - 10:13

#3950
Írta 2013. április 01. - 09:39

Ez nyilván a súlyodtól is fûgg. 60 kilónál lehet nem jön ki annyira a diffi, mint amikor egy 110 kilós emberke ugrik rá a pedálra.
Pedig Tig sem egy pálcikaember

Nekem is volt mindhárom típus de max akkor éreztem a különbséget, ha kiállva tekertem. A rugalmasabb rendszernél elõfordult, hogy a tányér hozzáért a váltó terelõjéhez. Normál használattal semmi.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#3951
Írta 2013. április 01. - 09:03

de minek költeni rá feleslegesen, erre a terhelésre ?
(amúgy én pl nem érzem a merevség különbséget a 98-as vas magellan 4szöges acerája meg az integrált xt és a nem üreges de integrált deore között)
Ez nyilván a súlyodtól is fûgg. 60 kilónál lehet nem jön ki annyira a diffi, mint amikor egy 110 kilós emberke ugrik rá a pedálra.
#3952
Írta 2013. április 01. - 08:13

azt hittem, csak halucinálom, hogy az octalink finomabban, könnyebben pörög.
vagy ugyanazt szedjük...
Hmm, én pedig haverom Deore xt integráltját éreztem "könnyedebbnek" az én octalinkesemnél. Pedig neki az alap integrált csapágy volt benne, nekem pedig a csúcs octás monoblokk, ami most talán 7e forint körüli áron fut.

placebó is lehet az egész persze.
#3954
Írta 2013. március 31. - 22:51

illetve az octalinkes sokkal finomabban forog
#3955
Írta 2013. március 31. - 22:50


Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3956
Írta 2013. március 31. - 22:48

#3957
Írta 2013. március 31. - 22:32

ráér akkor gondokodni mikor ez szétkopott, és 1ébként is cserés. (amúgy én pl nem érzem a merevség különbséget a 98-as vas magellan 4szöges acerája meg az integrált xt és a nem üreges de integrált deore között)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3958
Írta 2013. március 31. - 21:24

Szerintetek van értelme egy Alivio FC-M442 négyszög tengelyes hajtómûvet integrált,maximum Deore szintûre cserélni?A bringa egy 2009-es Magellan Polaris Deore Disc,amit valamennyire már fejlesztgettem: Dart 2 helyett Recon SL Solo Air,Alivio helyett SLX olajos fék.Évente kb. 10-szer megyek vele közepes távokat igazi hegyi terepeken.Van értelme az integráltnak,éreznék különbséget?
Különbséget éreznél, az integrált nem hajlong annyira.
#3959
Írta 2013. március 31. - 19:48

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3960
Írta 2013. március 31. - 19:45
