Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#3921
Írta 2013. április 10. - 10:27

köszi
#3922
Írta 2013. április 10. - 09:32

#3923
Írta 2013. április 10. - 06:21

Sziasztok!
10s monti HG-X lánchoz milyen patentszemet ajánlotok?
A Connex jó, de mûködhet a KMC is, utóbbi nem olyan tartós. A 10s SRAM patentszem 10s Shimano lánccal ellenben nem biztos, hogy mûködni fog, eltérõ méret, nem érdemes erõltetni.
#3924
Írta 2013. április 09. - 23:55

#3925
Írta 2013. április 08. - 22:44

épp most dicsekedtem el cimbiknek, hogy 96-os stx-rc vacsiúj (5karos) középsõ tányért vettem 2e-ért..
mert lerohaszotta a tél a gravity hmû csapágyát..
úgyhogy megy vissza melósba 4szög...remélem, hogy ezután még 100 évig gondmentesen
#3926
Írta 2013. április 05. - 13:04

ha nem akarsz/nincs szükséged nagy, rockringes vagy tacos terelõkre, akkor egy ilyesmit mindenképp dobj fel rá: http://www.chainreac...x?ModelID=82803
#3927
Írta 2013. április 05. - 11:39

Szóval a következõ lenne a dolog:
Ha egy dirt bringát váltósra akarok megcsinálni, de úgy hogy csak hátsó váltó és elöl egy lánctányér akkor mindenképp kell hozzá láncterelõ elõre?
Hátra lenne egy 8as fogaskoszorúm meg hozzá illõ láncom is van, csak tisztában szeretnék lenni vele hogy kell e a vezetõ, mert nem akarok összeszerelés közben ráébredni hogy az nélkül nem fog menni...
#3928
Írta 2013. április 04. - 11:40

Megmondja neked az, aki berakta
vagy leméred a láncvonalat.
hát.. akkor nem genyózok vele, marad így

#3929
Írta 2013. április 03. - 23:07

ok, köszi, akkor tekerem ami van, aztán majd meglátjuk, egyelõre kényelmesnek tûnik, amúgy a térdem néha tud fájni a széles hajtómûvû bringán, míg kéttányéros országutin sosem fájt
Amúgy honnan lehet tudni mekkora tengely van benne, anélkül, hogy leszedném a hajtókart?
Megmondja neked az, aki berakta

A sebesség mindent megold.
#3930
Írta 2013. április 03. - 22:55

Csak a q faktor miatt ne vegyél új monoblokk-ot. Vagy érzed, hogy fáj tõle a lábad ?
Ha a váltással sincs gond, akkor újabb indok, hogy hagyd úgy a gépet.
Shimano 121mm-es való bele. Ha jelenleg ennél hosszabb van benne és nincs a vázon mindenféle mûanyag láncvédõ burkolat akkor lecserélheted ekkorára. Esetleg még a 113-as fér bele, de akkor már elég országúti jellegû lesz a q-faktor és a kistányért nem tudod váltani.
ok, köszi, akkor tekerem ami van, aztán majd meglátjuk, egyelõre kényelmesnek tûnik, amúgy a térdem néha tud fájni a széles hajtómûvû bringán, míg kéttányéros országutin sosem fájt
Amúgy honnan lehet tudni mekkora tengely van benne, anélkül, hogy leszedném a hajtókart?
#3931
Írta 2013. április 03. - 22:41

Shimano 121mm-es való bele. Ha jelenleg ennél hosszabb van benne és nincs a vázon mindenféle mûanyag láncvédõ burkolat akkor lecserélheted ekkorára. Esetleg még a 113-as fér bele, de akkor már elég országúti jellegû lesz a q-faktor és a kistányért nem tudod váltani.Ma vettem egy elég patent állapotú trekkinget, és exage lx hajtómûvel van szerelve.
Egyrészt az elsõ percben egyértelmûnek tûnt, hogy az integrált deore hajtmûnél jóval kényelmesebb hajtani.
Másrészt elég hosszú tengelye van a monoblokknak, a hajtókar és a lánctányér sokkal rövidebb tengely esetén is elfére. A kérddésem, hogy érdemes rövidebb tengelyes monblokkal vacakolni a q faktor miatt, vagy valószínüleg nem véletlenül került ez bele a gyárba és csak rontani lehet rajta, pl. a láncvonal miatt?
A sebesség mindent megold.
#3932
Írta 2013. április 03. - 22:16

Ha a váltással sincs gond, akkor újabb indok, hogy hagyd úgy a gépet.
#3933
Írta 2013. április 03. - 21:21

Egyrészt az elsõ percben egyértelmûnek tûnt, hogy az integrált deore hajtmûnél jóval kényelmesebb hajtani.
Másrészt elég hosszú tengelye van a monoblokknak, a hajtókar és a lánctányér sokkal rövidebb tengely esetén is elfére. A kérddésem, hogy érdemes rövidebb tengelyes monblokkal vacakolni a q faktor miatt, vagy valószínüleg nem véletlenül került ez bele a gyárba és csak rontani lehet rajta, pl. a láncvonal miatt?
#3934
Írta 2013. április 02. - 15:20

#3935
Írta 2013. április 01. - 21:37

#3936
Írta 2013. április 01. - 21:10

Un55-bõl (és un72-bõl is) van 73-som és ezek normálisan vannak tervezve, nem csak a bal csészében térnek el a 68-astól. Csak a gyári fogszámoktól eltérõ okoz gondot.igaz, igaz, mondjuk a 73 mm csapágyházam ilyen szempontból nem valami elõnyös, tányérok beszerzése neked nem okoz gondot?
A sebesség mindent megold.
#3937
Írta 2013. április 01. - 20:22

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3938
Írta 2013. április 01. - 20:03

hali,kérdezni szeretném hogy egy sima deore szintû kb 3500ft-os hátsó fogsorba hány km lehet belerakni ?
Ez karbantartás kérdése is.
#3939
Írta 2013. április 01. - 19:59

Köszi mindenkinek a négyszög kontra integrált válaszokat,egyenlõre marad a négyszög,aztán ha cserés lesz majd meglátom.Törhetem a fejem mit kellene akkor fejlesztenem,aminek érezhetõ is a hatása...
Az izomzatot

Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#3940
Írta 2013. április 01. - 19:59

Un54, un55 teljesen jók.
igaz, igaz, mondjuk a 73 mm csapágyházam ilyen szempontból nem valami elõnyös, tányérok beszerzése neked nem okoz gondot?
hali,kérdezni szeretném hogy egy sima deore szintû kb 3500ft-os hátsó fogsorba hány km lehet belerakni ?
az én 2000 forintos hg41-es fogsoroban most lehet úgy 12000 km és még nem ugrik (4. lánccal)