Montis váltót is rakhatsz föl, abból biztosan elég a rövidebb kanalas.
+1. 9-es rendszerben tökéletesen érzi magát a monti-outi házastárs.
Egyébként kérdés: miért jó a 11-30? nagyon nagyok az ugrások már szerintem. :\
Montis váltót is rakhatsz föl, abból biztosan elég a rövidebb kanalas.
+1. 9-es rendszerben tökéletesen érzi magát a monti-outi házastárs.
Egyébként kérdés: miért jó a 11-30? nagyon nagyok az ugrások már szerintem. :\
Montis váltót is rakhatsz föl, abból biztosan elég a rövidebb kanalas.
Sziasztok, viszonylag új vagyok itt igy engedjétek meg, hogy üdvözöljelek benneteket.
Hagyj meséljek magamról, szeretek sokat bringázni és ez néha szereléssel jár, azt szeretném megtudni, hogy egy két lánctányéros outin hátul 11-30-as sorral milyen 9 sebeséges hátsó outi váltó lenne jó? Shimano sora-t nézegettem 7 körül, de rövid kanalas vagy hosszú kanalas lenne a megfelelő?
A 3 lánctányérosnál szokták alkalmazni a hosszú kanalat főleg montikon, de itt csak kettő lánc tányér van, mivel elég nagy a sor 11-30-as elvinné szerintetek egy rövid kanalas is?
Előre is köszönöm a válaszokat, üdv.: Miló
Igaz. Nem egyforma a kúpszög, semmiképpen ne keverd őket. (vagy hogy is mondják ezt helyesen ?)
Rendben, köszönöm a választ
Mást is szíven vágott a 8-9ezer ft-ért vesztegetett UT csapágy?
Engem igen.
http://www.ebay.co.u...E:X:RTQ:GB:1123
Enni nem kér, megvettem. Kíváncsi leszek rá, mit tud, főleg, hogy kerámiagolyós, legalább nem fog rohadni egy kis víztől
ha már így belejöttem, akkor kérdezek még egyet
sima négyszöges Shimano tengelyen igaz az, h könnyen lejár a Campa hajtómű?
Köszönöm
Igaz. Nem egyforma a kúpszög, semmiképpen ne keverd őket. (vagy hogy is mondják ezt helyesen ?)
marton módosította - 2015. március 14. - 00:47
Mr? Kár, hogy nincs tízes fogsorból 11-38-as, bár tizenegyesből már van 11-40.
vagy tudsz "tuningolni" 10-esből is 11-40-et.
http://ebike.hu/term...40t-fogaskerek/
szerintem az a kb. 1 mátyás, amiért megoldják a boltban, nem fogja csődbe vinni a családi kasszát...
a boltban nincs hozzá spec szerszám, így a kormánycsapágy behúzóra, kiütőre gondoltam
ha már így belejöttem, akkor kérdezek még egyet
sima négyszöges Shimano tengelyen igaz az, h könnyen lejár a Campa hajtómű?
Köszönöm
köszi az infót
A régi csapágyház kiszedéséhez ill. az új beépítéséhez kell specko szerszám vagy paraszt módon megoldhatom?
szerintem az a kb. 1 mátyás, amiért megoldják a boltban, nem fogja csődbe vinni a családi kasszát...
MI?? BB30. BB30-hoz van adapter mindenféle hajtáshoz szinte..
Most evvel fut:
https://www.google.h...s_sm=0&ie=UTF-8
Egy mezei BB30 adapter kell shimanohoz:
http://www.ebay.com/...=item43cb9dc24c
jé.. 3600 ft egy 105-ös ITA középrész.. http://www.ebay.com/...=item41907af763
Én hülye miért nem használok FSA-t vagy shimanot? :\ :\
köszi az infót
A régi csapágyház kiszedéséhez ill. az új beépítéséhez kell specko szerszám vagy paraszt módon megoldhatom?
köszi, a surly-t nem láttam eddig.
31T narrow-wide? ezt vegyük át még egyszer!
Miért ne, ha van 30-as és 32-es, akkor csak forgácsolhatnának páratlanokat. Főleg acélból. Tavaly nyár közepén, mikor egy 44/32/22-es hatómű volt ideiglenesen a bringámon, akkor nem használtam a 22-es kistányért emelkedőkön, persze akkor csak a János hegyen és a környéken jártam, meg egyszer a Bakonyban. A 44-est meg alig használtam, csak a hegyfelé menet a városban, de ott is sok volt 29"-esen. Szóval akkor számolgattam, hogy 32-es lánctányér egy 11-36-os fogsorral majdnem jó, csak azért volt pár emelkedő, ami nem volt túl kényelmes 32x36-tal, de a 30-as lánctányért előre kevésnek gondoltam, számoltam. Így inkább arra jutottam, hogy 31-es lenne jó.
Majd nyár végére megjött a 38/26-os hajtóművem, meg volt közben egy hónap kihagyás, s nagyon örültem akkor a 26-os lánctányérnak elől. Meg most is, hogy az utóbbi pár héten voltam tekerni...
Ezzel a 38-as nagytányérral sem vagyok teljesen megbékélve, mert az életbe nem fogom ezzel a 38x11-et használni. Lehet elég lenne egy 36-os helyette, de akkor meg mi értelme van a 10 fog különbségnek elől... Vagy a fogsor 11-es lánckerekét lecserélhetném egy 12-esre.
A legkönnyebb 26x36-ot is csak ritkán használom, tálán pár emelkedőn a Börzsönyben. Szóval lehetne egy kicsivel nagyobb kistányérom, de akkor már megint ott vagyok, hogy még inkább kisebb a fogszám különbség elől, amiért meg minek több lánctányér? Kár, hogy nincs tízes fogsorból 11-38-as, bár tizenegyesből már van 11-40.
blash módosította - 2015. március 13. - 15:51
Létezik erre is átalakító, de hogy honnan lehet beszerezni, az jó kérdés. 85 dollárért vagy 59 fontért árulják:
praxiscycles.com/conversion-bb/
shop.upgradebikes.co.uk -> Praxis Works Campagnolo BB Converters UltraTorque
Wooow köszi!mindig tanulok vmit, jó hogy van ez a fórum
MI?? BB30. BB30-hoz van adapter mindenféle hajtáshoz szinte..
Most evvel fut:
https://www.google.h...s_sm=0&ie=UTF-8
Egy mezei BB30 adapter kell shimanohoz:
http://www.ebay.com/...=item43cb9dc24c
jé.. 3600 ft egy 105-ös ITA középrész.. http://www.ebay.com/...=item41907af763
Én hülye miért nem használok FSA-t vagy shimanot? :\ :\
Vejne módosította - 2015. március 13. - 15:40
Köszönöm a gyors választ.Akkor ebbe a vázba esélytelen a Dura ace hajtómű, mert csak ultra torque középrészt fogad?ha jól gondolom..
Sajnos nem az enyém a bicaj, de rákérdezek az eladásra azért
Létezik erre is átalakító, de hogy honnan lehet beszerezni, az jó kérdés. 85 dollárért vagy 59 fontért árulják:
praxiscycles.com/conversion-bb/
shop.upgradebikes.co.uk -> Praxis Works Campagnolo BB Converters UltraTorque
löpapp, a torq rs ultra torque csészékkel fut, a durácsé mwg ht2 es közepet kér.
amugy ha elado lenne a torq rs, akkor irj rám... :-P
Köszönöm a gyors választ.Akkor ebbe a vázba esélytelen a Dura ace hajtómű, mert csak ultra torque középrészt fogad?ha jól gondolom..
Sajnos nem az enyém a bicaj, de rákérdezek az eladásra azért
Sziasztok!
Gyors segítség kellene szereléshez.
Van egy Simplon váz, amiben egy Fulcrum Rs racing torq carbon hajtómű van, ami (ha jól tudom) bb30 középrésszel van.Ez az:
Ebbe szeretnének egy sima integrált tengelyes Dura ace hajtóművet, ami ha jól tudom nem tehető bele, de gondoltam azért rákérdezek nálam okosabbaknál.Köszönöm
Sziasztok! 2009-es Magellan Polarison szeretném az alábbi alkatrészekből álló hajtást cserélni, mivel már eléggé megnyúlt a lánc, ill. kikoptak a fogaskerekek.
hajtómű Shimano FC-M442 fogaskoszorú Shimano CS-HG50 lánc Shimano CN-HG53 hatóműcsapágy Shimano BB-UN26 113mm
Szerintetek érdemes lecserélni a fenti alkatrészeket másra cserélni, vagy ugyanilyeneket vegyek? Kb. 4 évet bírtak ki, rendszeresen karbantartás mellett.
A fogaszkoszorúknál a 11-32 és 11-34 között mi a különbség? Hajtóműcsapágyat egyáltalán érdemes cserélni? Sajnos nemigen értek hozzá.
Előre is köszönöm!
jó árban adják, láttam, meg is köszöntem, úgyhogy asszem, marad a 12-26-os sor, azt' majd jól megerősödök , meg megszokom a 17-19-et egymás után