németek már tesztelték, most szept. 4-én megjelenő Bike Magazint keresd az újságárosoknál
https://www.bike-mag...der/a39685.html
Igen, a pi rope küllős is tesztelésre került és a Syncros is...
Edited by zscs, 2018. September 01. - 10:31.
németek már tesztelték, most szept. 4-én megjelenő Bike Magazint keresd az újságárosoknál
https://www.bike-mag...der/a39685.html
Igen, a pi rope küllős is tesztelésre került és a Syncros is...
Edited by zscs, 2018. September 01. - 10:31.
ezek mennyire merevek? mert ugy latom, hogy nem tamasztjak meg egymast a kullok a keresztezesnel (ha osszeernenek, akkor az lenne a masik kerdesem, hogy mennyire tartos ). bar jol vegiggondolva itt nem is szamitana.
ott linkeltek:
https://r2-bike.com/...erton-SL-Carbon
ez draga mulatsag, ha vmi megserul rajta.
Edited by arn, 2018. August 30. - 17:24.
eszemben sincs! Mint érdekesség, linkeltem...
És akkor még én "kóstolgatlak" egy másik topicban ezzel a kerékkel!?
Gondolom már megrendelve
FB kell hozzá, szóval: https://www.facebook...?type=3
1261 gramm Newmen 29er, 25mm belső szélességű alu felnikkel az új R2-féle Newmen kerékszett. Spárgamadzag-küllőkkel...
FB kell hozzá, szóval: https://www.facebook...?type=3
1261 gramm Newmen 29er, 25mm belső szélességű alu felnikkel az új R2-féle Newmen kerékszett. Spárgamadzag-küllőkkel...
És hogy milyen alu felnit vegyek,dt331,vagy ztr crest?1400 g lenne a cél,ha lehetséges
73 kg vagyok.Köszi
ZTR MK-3 felnit NEM veszel !! Talán első kerékre. Hátul mindenkinek szétrepedt.
Én DT-t mondanék, szerintem azok nagyon erősek. A 331 szerintem jó választás lenne.
Mars: no erre a fékre én is kíváncsi lennék, remélem lehetőségem nyílik kipróbálni valamikor :)
Az összes eddigi teszt szerint a 4-dugattyús DH-fékek többségét is veri fékerőben, dacára annak, hogy csak alig 155-160 és 175-180 grammos. Sőt, a tartós tesztek szerint a megbízhatóságával sincsen gond. Kivéve az első szériásnak, amiben más volt a dugattyú, de ezt a részt teljesen áttervezték.
Egy ipari műremek a Piccola, olyan, akár egy ékszer. Én ilyen igényes kidolgozást eddig a Thomson cuccoknál láttam eddig talán, de ez túl tesz azon is. Sehol egy sorja, minden szél lekerekítve, eldolgozva szépen. A szetthez volt egy papír egy hosszú checklisttel és az összeszerelő aláírásával, pecséttel, hogy mi mindent ellenőriztek rajta, stb. Fából készült díszdobozban volt, pár apró kis ajándék kíséretében.
Errefelé jó lesz a négy dugattyús BR-MT520 deore is (: És olyan 311 gramm körüli: facebook.com/notes/bird-cycleworks/hands-on-with-the-new-deore-4-pot-brakes/852367234948828/
Meg is lepett, hogy már deoréből is van ilyen (kösz a linket Kisherceg), bár az slx meg az xt után kimaradt, hogy teljes legyen a sor...
Acros XC race 29, 15x100mm, 596 gramm
Ez a régi kerekem egyébként, csak szétrepedt az első agy, amit garanciában cserélt a gyártó az új, áttervezett verzióra.
Mars: no erre a fékre én is kíváncsi lennék, remélem lehetőségem nyílik kipróbálni valamikor
Az összes eddigi teszt szerint a 4-dugattyús DH-fékek többségét is veri fékerőben, dacára annak, hogy csak alig 155-160 és 175-180 grammos. Sőt, a tartós tesztek szerint a megbízhatóságával sincsen gond. Kivéve az első szériásnak, amiben más volt a dugattyú, de ezt a részt teljesen áttervezték.
Egy ipari műremek a Piccola, olyan, akár egy ékszer. Én ilyen igényes kidolgozást eddig a Thomson cuccoknál láttam eddig talán, de ez túl tesz azon is. Sehol egy sorja, minden szél lekerekítve, eldolgozva szépen. A szetthez volt egy papír egy hosszú checklisttel és az összeszerelő aláírásával, pecséttel, hogy mi mindent ellenőriztek rajta, stb. Fából készült díszdobozban volt, pár apró kis ajándék kíséretében.
Edited by zscs, 2018. July 24. - 13:35.
Trickstuff Piccola, első fék, 900mm vágatlan kábel, 161g
Hátsó fék, 1600mm vágatlan kábel, 179 gramm
AbsoluteBlack 30t Oval + csavarok: 41g
Húú, na, az ezzel szerzett tapasztalatokra nagyon kíváncsi leszek, feltéve persze, hogy saját részre van. Az sem utolsó kérdés, hogy milyen komplett bringa lesz az, amire egy ilyen szett kerül..... gyanítom, erősen célorientált!
Trickstuff Piccola, első fék, 900mm vágatlan kábel, 161g
Hátsó fék, 1600mm vágatlan kábel, 179 gramm
AbsoluteBlack 30t Oval + csavarok: 41g
Szóval?
oké, de csak halkan írom, mert biztosan az jön le, hogy hülye vagyok. pedig de, viszont így érzem jónak:
(75kg vagyok)
a 29er (fullmerev ss 21mm felnik) elöl-hátul Conti X-King RaceSport elöl 2,4 széles 1,1-1,2bar, hátul 2,2 széles ~1,1bar
(Ezt dimbes-dombos terepen, főleg traktornyomos földutakon, erdőben használom, kevés murva, de semmi komolyabb terep, nincsenek nagy kanyargások sem. A - ritkán előforduló - rázósabb lefeléken nagyon megy már a "héliummal töltött macska". Ha több köves és/vagy gyorsabb rész lenne, biztosan nem merném ennyire leengedni. Gondolkozom, hogy hátra inkább inkább 2,2 RaceKing kellene, az ballonosabb, de lehet, hogy lesz egy 29er-->650B konverzió, így amíg megszülöm, nem költök gumira.)
a 27,5 (120mm hardtail 19mm felnik) elöl-hátul Conti X-King RaceSport 2,4 elöl 1,6bar, hátul 1,4bar
(Montizni ezzel szoktam, ez már kap kövesebb, gyökerekkel szabdalt terepet és nagyobb a tempó is.)
Azért elöl nagyobb a nyomás, mert kanyarban előreterhelésnél ennél kisebb nyomáson már bizonytalanak éreztem. Ha hátul kicsit mászik (szokott), az nem zavar különösebben, de jót tesz a kényelemnek.
Eddig egyszer ütöttem fel a a 29er elejét egy elbénázott nyuszizásnál.
ja, és hogy ON is legyek, mikor vettem, lemértem a gumikat, de elfelejtettem már és csak ide (vagy a gumis topicba) írtam be valahová.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Szóval?😃jó kis kalkulátor.
én úgy közelítem meg, hogy a legkisebb nyomás, ahol még:
- nem ütöm fel
- nem fordul le és nem bizonytalankodik kanyarban
- nem lassít felfelé
pár éve kezdtem el csökkenteni. de le sem merem írni, mennyi (főleg, mivel belsővel tekerek).
jah lefele jobb alacsony nyomassal, de felfele idegesito lehet, hogy a gumit pumpalod folyamatosan (minel ballonosabb annal inkabb).
en mindig egy olyan maximumot keresek, amivel meg elfogadhato lefele.
kiindulasnak
jó kis kalkulátor.
én úgy közelítem meg, hogy a legkisebb nyomás, ahol még:
- nem ütöm fel
- nem fordul le és nem bizonytalankodik kanyarban
- nem lassít felfelé
pár éve kezdtem el csökkenteni. de le sem merem írni, mennyi (főleg, mivel belsővel tekerek).
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
pár olyan alkatrész, amire úgy sem kíváncsi senki:
Fulcrum Torq-RS hajtókar, 172.5mm hossz, 53-39 tányérok, plusz csapágyak: 751 gramm
ITM Forged Lite Lux 130mm klasszik befogójú stucni, 146 gramm
FSA OS99 Energy stucni, 130mm, 138 gramm.
Deda Piega RHM kompakt, klasszik befogójú kormány, 44cm széltől-szélig, 292 gramm.
Syntace F99 120mm-es stucni ACÉLCSAVAROKKAL: 108 gramm. Kár, hogy nekem recsegett-ropogott könnyed országúti felhasználás mellett (pl. kiállva, vagy csak meghúzva a kormányt, egyből kihozta a ropogó hangot. az enyém már visszahívás utáni modell)
Edited by Vejne, 2018. July 18. - 10:38.
Köszönöm, urak! Meglepődtem, azt hittem, ennél alacsonyabb nyomást használtok.
jah lefele jobb alacsony nyomassal, de felfele idegesito lehet, hogy a gumit pumpalod folyamatosan (minel ballonosabb annal inkabb).
en mindig egy olyan maximumot keresek, amivel meg elfogadhato lefele.
kiindulasnak
Edited by arn, 2018. July 18. - 10:14.
Nem labormérés, de jó kiindulási alap:Köszönöm, urak! Meglepődtem, azt hittem, ennél alacsonyabb nyomást használtok.