Jelentkezz be Regisztrálj
Váz építés
#61
Posted 2006. July 19. - 19:57
azt szeretném kérdezni ha egy váz nem floatingos és nem is átütõs, akkor hogy lehet belõle floatingosat épiteni úgy h fékezés közben ne szakadjon le az általam fabrikált fékkonzol?
#62
Posted 2006. June 16. - 14:46
Szevasztok! Érdekelne, hogy ha a középrész mínuszba vagy pluszba van, az hogyan befolyásolja a geot.. leginkább a haladást és kormányzást?
A lényeg, hogy most a bringámban 100as teló van és így talán oylan -1, -1,5cmen van a közepe és 130asat szeretnék bele rakni és talán akkor lenne vízszintbe, esetleg nagyon picit feljebb. Így menniyben változna a geo?
A homlokcsõszög számít leginkább, ez befolyásolja az irányítás gyorsaságát stb stb, ezt úgyis tudod. Nem szabad túl laposnak lennie, mert akkor egyrészt túl lassú lesz a kormányzás, másrészt a fejcsõ élettartamára sem lesz túl jó hatással.
A telók mozgása és beépítési magassága között nem mindig egyenesen arányos az összefüggés. Vannak magas meg alacsony beépítésû telók, szal nem biztos, ha lecseréled a Durot 13 centis valamire, akkor jelentõsen változik a gemometria, az is lehet egyáltalán nem fog. Mérd le a Duro beépítési magasságát, valamint a beépíteni kívánt telóét, akkor már okosabb leszel. (keréktengely középpontja - váll teteje távolság)
A középcsapágy magasság inkább a kényelemre van befolyással tudtommal, ezért nem célszerû a tengelyvonal fölé menni vele. Valamint ha felfelé áll a láncvilla, akkor szintén nagyobb a repedés/törésveszély, de ehhez mást nem tudok hozzátenni.
Fontos ezenkívû még a nyeregcsõ szöge is, mert ha túl lapos, akkor megintcsak kényelmetlen a pozíció.
Szóval elsõnek szerintem mérd le a telók magasságát.
#63
Posted 2006. June 16. - 14:28
A lényeg, hogy most a bringámban 100as teló van és így talán oylan -1, -1,5cmen van a közepe és 130asat szeretnék bele rakni és talán akkor lenne vízszintbe, esetleg nagyon picit feljebb. Így menniyben változna a geo?
#64
Posted 2006. May 13. - 17:14
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
#65
Posted 2006. May 13. - 17:12
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
#66
Posted 2006. May 13. - 16:53
a Pajti bácsi acél vázakat hegeszt át, de állítólag eredendõen pálya vázakban van otthon.és mivel Máriuszt felhívva azt mondta 25000ért tudná áthegeszteni a papucsomat(papuccsal együtt), ezért asszem kénytelen leszek máshoz fordulni, mert nincs annyi pénzem.
ha valaki tud olcsóbbat légyszi szóljon!
nekem Pajti bá' csinálta a vázam átalakítását.
a következöket kértem töle(elmondom nem személyesen találkoztam vele,közvetve tolmácsoltam kivánalmait)melyben egy kis cangaboltos srác segített:-papucs csere outi acélváz---->pályapapucsot tett rá
mindennel együtt(úgy hogy a cangabolos is keresett rajta)
volt:8.500 ft
#67
Posted 2006. February 08. - 22:44
meg ha ívhegesztõvel dolgozol akkor a rutilos elektródát ajánlom..(ezzel a legkönnyebb dolgozni...
ez a tobbiek kedveert azt jelenti
, hogy ha magadnak hegeszted es trafoval akkor rutinos palca (acel eseten)
ba en inkabb azt ajanlom, hogy a hegesztest bizza arra aki tud hegeszteni
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#68
Posted 2006. February 08. - 22:39
sokat tusz segíteni magadon, ha betartod a hegesztéi irány szabályt..
vastag anyagot jobbra hegeszted>>>>(itt a varatot hevíted és vastagabb a beolvadás)
vékony anyagot balra hegeszéstés<<<<
(jobb kezes hegesztést feltételezve..
meg ha ívhegesztõvel dolgozol akkor a rutilos elektródát ajánlom..(ezzel a legkönnyebb dolgozni...
#69
Posted 2006. January 21. - 17:31
igen jó vázak, és szupernagy felbontású képek vannak róluk
csak úgy megjegyzésképpen, de ez mennyiben kapcsolódik a váz építés topikhoz?
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#70
Posted 2006. January 21. - 15:36
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#71
Posted 2006. January 20. - 16:03
#72
Posted 2006. January 19. - 22:41
igaz nem pajti bácsi, de megcsinálják/megcsináltatják.
és nem is vészesen drágán, ha a papucs már megvan.
mellesleg én is megtudnám csináltatni, de sajnos se idõm, se energiám ilyenre. egy jó sablon kell neki, és onnan szinte bárki meghegeszti.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#73
Posted 2006. January 19. - 22:03
ha valaki tud olcsóbbat légyszi szóljon!
#74
Posted 2006. January 19. - 05:24
es innen videkrol szamomra nem mitosz.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#75
Posted 2006. January 18. - 19:56
mert sokan beszélnek róla, mégis nekem "vidékrõl" õ egy mítosz!
pedig nagyon érdekelne mennyiért dolgozik, meg a telefonszáma is fontos lenne!
ha valaki tud légyszi segítsen!
köszi
#76
Posted 2006. January 13. - 22:05
a karosszerialakatosnak illene.
ha gepe van hozza vkinek akkor valszeg hasznalni is tudja es akkor menni fog.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#77
Posted 2006. January 13. - 17:38
valaki segítsen nekem légyszi!
szerintetek ha egy acélvázra más papucsot akarok varratni, azt egy karosszérialakatos vagy egy fûtésszerelõ meg tudja csinálni frankón?
papucs már van tehát csak a hegesztés a fontos, hogy nem égeti el a viszonylag kis falvastagságú csöveket, meg ilyesmi érdekel?
és a Pajti bácsiról tud valaki valamit?telefonszám?mennyiért vállal papucs cserét acélvázon...
légyszi segítsen valaki!
üdv:madve
#78
Posted 2005. December 23. - 14:47
#79
Posted 2005. November 24. - 16:27
#80
Posted 2005. November 24. - 16:06
fejcsõ-középcsapágyház. be lehet lõni a dolgokat, de tényleg nem egyszerû sablon nélkül. lassan kell eleinte haladni, elõször csak megcsíped egy helyen, kimérni, jó-e, állítani rajta, másik helyen megcsípni, mérni, korigálni, ha kell. nagyon kicsiket lehet még húzni a dolgokon a varatokkal is. forgáspontot pl így lõttem be és az aztán biztos hogy teljesen pontos lett.
különben már megdöglött volna a levegõs tag. szal meg lehet csinálni, de még annak is nagy munka, akinek nincsenek kérdései. nem épp vmi ilyennel kell indítani egy "barkácspályafutást"
mi van a nyeregcsõ szögével?
nem fixre lett tervezve.
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...