Jelentkezz be Regisztrálj
Future Bike
#1
Írta 2012. november 25. - 16:07
developed in the 1930s
CF Group - Thonet - Home
Andy Martin
innen
#2
Írta 2012. november 04. - 15:42
#3
Írta 2012. március 29. - 15:01
ezt most nem ertem - "ossztelos" merevvillaval?
#4
Írta 2012. március 29. - 14:26
#5
Írta 2012. március 29. - 13:14
#6
Írta 2012. március 27. - 10:30
#7
Írta 2011. augusztus 15. - 16:00
Tele van a technika története ilyen kezdeményezésekkel. Tulajdonképp ezek a baromságok viszik elõre a mérnöki tudományokat, mert lehet hogy valaki épp ezt az elb*tt konstrukciót meglátva kap ihletet egy tényleg hasznos és jó megoldás megtervezéséhez.
Szóval egyáltalán nem kár hogy megcsinálták, de nem csak valószínû, hogy idétlen kuriózum maradjon, amit majd 200 év múlva körberöhögnek a közlekedési múzeumban, hanem kívánatos is. Mert ilyen elcseszett konstrukciót emberrel megvetetni nem igazán etikus.
Volt alkalmam kipróbálni ezt a Stringbike-ot, mehettem vele viszonylag hosszabban.
Tárcsafék szerintem sem megy rá. A damilt nem kell olajozni, ez igaz de úgy láttuk, ahol legtöbbet fut, a középsõ szakaszon már nagyon kezdett "rojtosodni", foszladozni a zsinór. Szóval, azért ez sem örök élet.
Mi úgy láttuk, a hátsó kerék sem kiszedhetõ, így nehezebb lehet a szállítás is.
A váltás két végállása között nem éreztem óriási különbséget de ez gondolom áttételezéssel még változtatható.
Érdekes koncepciónak tartom de az elterjedésében nem hiszek. Nem old meg semmilyen meglévõ problémát.
De ne legyen igazam, drukkoljunk nekik, legyen világsiker belõle !
#8
Írta 2011. augusztus 15. - 15:43
mondjuk az tetszik benne, hogy nem csak render, hanem fizikai valójában is létezik. és a geo sem teszi alapból használhatatlanná, csak be kéne állítani a nyerget normálisan.
innen
#9
Írta 2011. augusztus 13. - 17:32
#10
Írta 2011. augusztus 02. - 16:47
Rowbike | Gear Patrol
a tulajdonos? szerint nagyon jo edzo bike mert mindent megmozgat.de nem olyan unalmas mint kondiba jarni.hajtasrendszer hasonlit a string bike hoz.
#11
Írta 2011. augusztus 01. - 21:50
Lehet hogy városi kerékpározásnál illetve kuriózumként elterjedhet de versenysportban szerintem nem.
Valamelyik bemutató videón azzal érvelnek, hogy a megalkotásnál az egyik vezérelv az volt , hogy olyan hajtást hozzanak létre ami jobban segíti a tekerés közbeni holtponton való átlendülést. Aki próbálta már, ez sikerült nekik? Én a videókon úgy látom hogy talán inkább kicsit máshol van a holtpont, de egyértelmûen nem egyenletes tekerés.
A kereket állítólag ki lehet venni anélkül hogy a zsinórdobokat le kelljen szerelni.
Biztosan valahogy le lehet burkolni a hajtókart, de én azon gondolkodtam még, hogy ha a himbákba kimart vezérpályára ahol a hajtókarra szerelt görgõ egy horonyban fut valami kis kosz (ne adj isten áthajtasz egy sártócsán) kerül ez eléggé leronthatja a hajtás teljesítményét, szépen felõröl, darál mindent. A láncnál azért ez még elfért, mert a lánckerék fogak és a lánc között van némi férõhely, de ennél a hajtásnál szerintem "végzetes".
Alaphelyzetben a hajtókar magától vízszintes helyzetbe ugrik, ez akkor lehet kellemes mikor hirtelen valami miatt leugrassz és jól sípcsonton vág a pedál
Mindenesetre érdekes egyedi elgondolás , elismerésem a feltalálónak.
#12
Írta 2011. július 30. - 22:16
#13
Írta 2011. július 24. - 19:24
Volt alkalmam kipróbálni ezt a Stringbike-ot, mehettem vele viszonylag hosszabban.Nekem nagyon tetszik a stringbike hajtásrendszere (igénytelen, nem úgy mint a láncos rendszer), az erõátvitel kétoldali és a váltók is nagyon jónak tûnnek. A hátránya, hogy tárcsaféket gondolom nem lehet megoldani hátulra.
Tárcsafék szerintem sem megy rá. A damilt nem kell olajozni, ez igaz de úgy láttuk, ahol legtöbbet fut, a középsõ szakaszon már nagyon kezdett "rojtosodni", foszladozni a zsinór. Szóval, azért ez sem örök élet.
Mi úgy láttuk, a hátsó kerék sem kiszedhetõ, így nehezebb lehet a szállítás is.
A váltás két végállása között nem éreztem óriási különbséget de ez gondolom áttételezéssel még változtatható.
Érdekes koncepciónak tartom de az elterjedésében nem hiszek. Nem old meg semmilyen meglévõ problémát.
De ne legyen igazam, drukkoljunk nekik, legyen világsiker belõle !
#14
Írta 2011. július 24. - 19:22
#15
Írta 2011. július 24. - 16:34
#16
Írta 2011. július 20. - 16:00
Én pont fordítva látom, egyszerûbb és kevesebb a karbantartás igénye. A damilt kell cserélni x kiométerenként. A forgó részek, ha zárt csapágyasasak, még kenni sincs mit rajta, ha nem, akkor max azt (még mindig sokkal egyszerûbb mint hajtást, láncot tisztítani, kenni).
ez hol egyszeru neked? ha nem akarsz lancot, akkor ott a szijhajtas agyvaltoval. de az sem old meg mindent... az a gond ezekkel, hogy ezek alternativak, es nem elorelepest jelentenek. kiforratlan, draga lenne bevezetni, etc. mindnek van hatranya is, ami gyakran aranytalan a hozott elonyokkel szemben.
takaritasnal almom lenne egy ossztelossal egybekotve...
aha, magyarok, akárcsak a StringBike-osok. C-vitamin, atombomba, stringbike
ez meg egy szobabicaj, potom 6.800 GBP az ára. elég elcseszett valami, viszont karbonszálas rajta még a nyereg is.
Ciclotte - Ride on Design
hat ez tisztara, mint a southparkban mr garrison jarganya - ebben az esetben felveti a kerdest, hogy melyik oldalra kell ulni
#17
Írta 2011. július 20. - 15:45
A sebesség mindent megold.
#18
Írta 2011. július 20. - 15:21
#19
Írta 2011. július 20. - 15:07
Nem tudom,h ismeritek-e az M55 hybrid bike-ot. A vicc az,hogy ha jól tudom,akkor magyarok készítik.
M55 Hybrid Bike | Facebook
M55 - Home of electric bikes
aha, magyarok, akárcsak a StringBike-osok. C-vitamin, atombomba, stringbike
ez meg egy szobabicaj, potom 6.800 GBP az ára. elég elcseszett valami, viszont karbonszálas rajta még a nyereg is.
Ciclotte - Ride on Design
#20
Írta 2011. július 20. - 14:36
M55 Hybrid Bike | Facebook
http://www.m55-bike.com/en