Csak egy verziója van. Láttam a Balcsin 2 német srácot aki ugyan ezzel a telóval nyomta az ipart csak Germany:A volt ráírva.
Én az új DH villára leszek kiváncsi, ha az is így törik majd jópár halalesetet könyvelhetünk el a 2002. évi DH kupasorozatban.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Hungary:A Center X
Started by
Jorus
, 2001. September 08. 02:38
#141
Posted 2001. September 20. - 22:31
#142
vendég__*
Posted 2001. September 20. - 19:34
Szar ügy.
Pedig állítólag a Center-X DS-re és állatkodásra is jó. vagy ennek van két verziója?
Pedig állítólag a Center-X DS-re és állatkodásra is jó. vagy ennek van két verziója?
#143
Posted 2001. September 20. - 19:26
Friss infó: egy Meditech-es srácnak (Erdélyi Balázs) az ausztriai amatõr VB-n (Saalbach) a CC versenyen eltörött a becsúszószár (Center-X). Persze javították, de akkor is... Én nem szeretnék így járni.
Ami a SID-et illeti: egy barátomnak 1998-as SID-je van, több, mint 20.000 kilométer van benne, még egyszer sem volt szétszedve és kutya baja. Nekem tavalyi SID XC-m van, igaz, még csak 4000 km-t mentem vele, de egyszer sem kellett szétszedni, még pumpálni sem, és hibátlan.
Ami a SID-et illeti: egy barátomnak 1998-as SID-je van, több, mint 20.000 kilométer van benne, még egyszer sem volt szétszedve és kutya baja. Nekem tavalyi SID XC-m van, igaz, még csak 4000 km-t mentem vele, de egyszer sem kellett szétszedni, még pumpálni sem, és hibátlan.
#144
vendég__*
Posted 2001. September 19. - 11:48
Dante
Tuttommal a rugózása teljesen az, nem szokás keverni rugókkal. De ha jól emléxem a www.hungary-a.com -on van robbantott ábra és leírás is.
A duplaváll télleg rulez!!! ;D
Tuttommal a rugózása teljesen az, nem szokás keverni rugókkal. De ha jól emléxem a www.hungary-a.com -on van robbantott ábra és leírás is.
A duplaváll télleg rulez!!! ;D
#145
Posted 2001. September 19. - 00:50
A duplavállas is teljesen levegõs? Nem láttam még szétszedve, de nem lepõdnék meg, ha félig meddig rugós lenne. Bocsi ha hülyeséget beszélek, de tényleg nem tudom. A dupla váll egyébként kanyarodásnál mindenképpen elõny, fõleg egy nagyon sziklás-nyomvályús terepen.
#146
vendég__*
Posted 2001. September 18. - 11:09
DS-nél törte el a villát??? Aszittem CC-nél. Akkor érthetõ a dolog. Azt a villát télleg nem arra tervezték.
A levegõs rencer pedig télleg csak CC-re jó, ha valaki mégis próbálkozik vele egyébnél, az a maga hibája. Most már csak azt nem értem hogy akkor a duplavállas Hungary-A telókat mire tervezték?? Soft freeride-ra?? :-X Ilyenkor kezdem el dicsérni az arcom hogy XLC-t vettem.
A levegõs rencer pedig télleg csak CC-re jó, ha valaki mégis próbálkozik vele egyébnél, az a maga hibája. Most már csak azt nem értem hogy akkor a duplavállas Hungary-A telókat mire tervezték?? Soft freeride-ra?? :-X Ilyenkor kezdem el dicsérni az arcom hogy XLC-t vettem.
#147
Posted 2001. September 18. - 01:42
Igazatok van, de DS-hez különben sem praktikus egy levegõs villa...egyébként a legtöbb gyártó hozzáállása szar, egy kivételt tudok, az RST nagyon rendes, küldenek külföldrõl ingyé pótalkatrészt ha kérsz. A levegõs villa sajnos tényleg szétrobbantható, mert - nem tudod a hagyományos módon lekoppantani, mivel ugyebár a levegõt nem tudod végtelenül összenyomni, de ezért cserébe egyre nagyobb lesz a belsõ nyomás, ami szétvetheti a becsúszószárat. Pl. egy rugós villa nem mehet így tönkre, ott inkább a csukló/kormány törik.
#148
Posted 2001. September 18. - 01:09
Halihó!!
A veresegyházi DS versenyre nem tudtam sajna kimenni, de Legszebbcsávó DHrájdör mesélte az esetet. Szerintem elég gáz, hogy egy épphogy csörös ugrástól eltörik mindkét becsuszószár. (vagycsak éngondolom így?) Az pedig amit a Víájdzsí bácsi (Víg Balázs) mondott az kissé igazság is "Ezt nem erre tervezték!! Megmondtam, hogy nem!!)
Arra pedig, hogy Janika mer ezzel a (bocsánat a kifejezésért) Szarral ugrálni (nemis akármekkorákat) csak sokattanult kollégáim szavajárását tudom felhozni "Fiatalság bolondság"
Na ennyi. Palmer the Weltmaister
U.i: kicsit kevetem a németet az angollal, dehát ezvan.
A veresegyházi DS versenyre nem tudtam sajna kimenni, de Legszebbcsávó DHrájdör mesélte az esetet. Szerintem elég gáz, hogy egy épphogy csörös ugrástól eltörik mindkét becsuszószár. (vagycsak éngondolom így?) Az pedig amit a Víájdzsí bácsi (Víg Balázs) mondott az kissé igazság is "Ezt nem erre tervezték!! Megmondtam, hogy nem!!)
Arra pedig, hogy Janika mer ezzel a (bocsánat a kifejezésért) Szarral ugrálni (nemis akármekkorákat) csak sokattanult kollégáim szavajárását tudom felhozni "Fiatalság bolondság"
Na ennyi. Palmer the Weltmaister
U.i: kicsit kevetem a németet az angollal, dehát ezvan.
#149
Posted 2001. September 18. - 00:44
Üdv!
Maratonozni szoktam vele és hegyi túrázni, s néha egy-egy versenyre is kinézek. Naponta használom, idõjárástól függetlenül. Brutalizálni annyira azért nem szoktam, bár be kell vallanom, hogy a kormányok, stucni és nyeregcsövek nagy elhejlítgatója vagyok. (nem akarom pl. a Ritchey cuccokat fikázni, de alattam rendszerint elhajlanak...) Egyébként 1 év garancia van rá, kicsi az esélye, hogy eltörne, brutális embereknél max. szimering csere szokott lenni. Ezzel kapcs - FONTOS! Tárold néha fejjel lefelé, hogy a benne lévõ szilikonolaj kenje a belét - jót tesz neki, s nem fog levegõt ereszteni. Ez nyomásbeállításnál a legfontosabb, hogy az alsó szelepen keresztül ne szökjön olaj, s a szelepbe kerülõ lötty gátolná is a tökéletest záródást. Egyébként minden termékben elõfordulhat anyagzárvány - ez okozhat spontán tönkremenést, de ezeket letesztelni meg10x-ezné a termék árát. Ha valamire még kíváncsi vagy, szólj bátran.
Maratonozni szoktam vele és hegyi túrázni, s néha egy-egy versenyre is kinézek. Naponta használom, idõjárástól függetlenül. Brutalizálni annyira azért nem szoktam, bár be kell vallanom, hogy a kormányok, stucni és nyeregcsövek nagy elhejlítgatója vagyok. (nem akarom pl. a Ritchey cuccokat fikázni, de alattam rendszerint elhajlanak...) Egyébként 1 év garancia van rá, kicsi az esélye, hogy eltörne, brutális embereknél max. szimering csere szokott lenni. Ezzel kapcs - FONTOS! Tárold néha fejjel lefelé, hogy a benne lévõ szilikonolaj kenje a belét - jót tesz neki, s nem fog levegõt ereszteni. Ez nyomásbeállításnál a legfontosabb, hogy az alsó szelepen keresztül ne szökjön olaj, s a szelepbe kerülõ lötty gátolná is a tökéletest záródást. Egyébként minden termékben elõfordulhat anyagzárvány - ez okozhat spontán tönkremenést, de ezeket letesztelni meg10x-ezné a termék árát. Ha valamire még kíváncsi vagy, szólj bátran.
#150
vendég__*
Posted 2001. September 17. - 10:55
Dante
Igazad van Dante, de kicsangonak még nagyobb igaza van. Az tény, hogy semmi se bír ki sokáig igen nagy igénybevételt (talán egy brutál 50-es DH stucni esetleg), de az hogy egy versenyre gyártott teló (mert az ugye?) széjjeldurran a versenyen az má azé nem a versenyzõ hibája. Az hogy a SID kikotyogósodik az a teflonpersely hibája, mivel nem tudnak olyan felületi nyomásnak ellen álló teflont csinálni ami örökéletû. (Már ha a becsúszószár/perelynál fellépõ kotyogásra gondolsz.) Az RST-t nem ismerem, de tény hogy az olajpatron nem a legjobb megoldás, bár sokaknak sikerült ( az RS-nek nem!!)
Amúgy milyen igénybevétellel terheled a telódat? (csakis az igazat...)
Igazad van Dante, de kicsangonak még nagyobb igaza van. Az tény, hogy semmi se bír ki sokáig igen nagy igénybevételt (talán egy brutál 50-es DH stucni esetleg), de az hogy egy versenyre gyártott teló (mert az ugye?) széjjeldurran a versenyen az má azé nem a versenyzõ hibája. Az hogy a SID kikotyogósodik az a teflonpersely hibája, mivel nem tudnak olyan felületi nyomásnak ellen álló teflont csinálni ami örökéletû. (Már ha a becsúszószár/perelynál fellépõ kotyogásra gondolsz.) Az RST-t nem ismerem, de tény hogy az olajpatron nem a legjobb megoldás, bár sokaknak sikerült ( az RS-nek nem!!)
Amúgy milyen igénybevétellel terheled a telódat? (csakis az igazat...)
#151
Posted 2001. September 17. - 03:51
Az egy dolog, hogy eltört a villa. De engem a gyártó hozzáállása zavar. Ezek mindenkit leszólnak, egyedül õk tudhatnak mindent. Már a Sporton elegem lett a nagyképûségükbõl. Azért Indiánra nem kellett volna mondani, hogy nem tud bringázni.
#152
Posted 2001. September 15. - 22:07
Minden villát ki lehet készíteni, az RST-k egyszerûen szétrobbannak, a SID-ek szorulnak és kotyogósodnak, szóval ember és terep válogatja mit bír ki a villa. A versenyzés azért nem mérvadó, mert ott MINDEN alkatrészt gallyra lehet tenni, törnek a kormányok, vázak, nyeregcsövek stb...én azért a Hungary:A-t sem kímélem, s jelentem (lekopogom) semmi baja. 74 kg vagyok...
#153
vendég__*
Posted 2001. September 14. - 17:22
#154
Posted 2001. September 14. - 14:33
A Veresegyházi DS-en Indiánnak mindkét becsúszószár szó szerint szétrobbant. Olyan volt, mint egy besült ágyúcsõ, szétnyílt mint egy rózsa. Tudom, hogy nem erre tervezték, de engem nem ez lepett meg, hanem a gyártó beszólása:Ezt a villát max 65 kilós embereknek tervezték, nem állatkodásra, és fõleg olyan embereknek, akik tudnak kerékpározni. Ezek szerint Indián nem tud? Egyébként roppant idegesek voltak a cég képviselõi, hogy versenyen ekkorát égtek. Szerintem ez a villa CC-n se bírná egy évig, ha elengedi magát az ember.
#155
Posted 2001. September 12. - 13:09
Hi!
Gyaci, már miért haragudnék?! Elvégre én kértem a véleményeteket. Asszem mindkét oldalról elhangzottak vélemények, ami szerintem jó. Szerintem senki nem hordta le a villát, csak mindenki elmondta a magáét a saját vérmérséklete szerint. Lehet, ha alattam esne szét valami alkatrész, én sem zengenék róla ódákat... ;D
Egyébként az én kirándulásaimat (amit mindennél jobban szeretek - egyedül az erdõkben, réteken tekerni, meg jókat gondolkodni - ) azért nem nevezném CC-nek, így nincs is kitéva nagyobb igénybevételnek, szal azért még reménykedem... Ehehe, Csak vicc volt! ;D ;D ;D
Byez!
#156
vendég__*
Posted 2001. September 12. - 11:05
Jorus
Elnézést hogy lehordtam a telódat, de soxor a saját felhasználási céljaimat vetítem a dolgokra, ezért mondtam amit mondtam. Nekem tutira szétcseszõdne hamar egy ilyen kiforratlan -saját vélemény!!- levegõs teló, legyen az dupla- vagy szimplavállas.
Ettõl függetlenül gratulálok hozzá és vigyázz rá mert nagyon szép!!
Elnézést hogy lehordtam a telódat, de soxor a saját felhasználási céljaimat vetítem a dolgokra, ezért mondtam amit mondtam. Nekem tutira szétcseszõdne hamar egy ilyen kiforratlan -saját vélemény!!- levegõs teló, legyen az dupla- vagy szimplavállas.
Ettõl függetlenül gratulálok hozzá és vigyázz rá mert nagyon szép!!
#157
Posted 2001. September 11. - 21:34
Hyez!
Köszönöm szépen a véleményeket! Amint látom megoszlanak. Ígérem, amint bármiféle változás áll be a villa állapotában, vagy mûködésében, elsõ kézbõl értesültök róla. Egyelõre (immár kopp-kopp-kopp) mûxik.
8)
Hyez!
Köszönöm szépen a véleményeket! Amint látom megoszlanak. Ígérem, amint bármiféle változás áll be a villa állapotában, vagy mûködésében, elsõ kézbõl értesültök róla. Egyelõre (immár kopp-kopp-kopp) mûxik.
8)
Hyez!
#158
vendég__*
Posted 2001. September 11. - 19:47
GerMan
Dehonnem. A Probike-ban ilyen is van, árát nem tudnám megmondani de a Bikemag-ban lévõ hirdetésükben ott van. Persze 100 felett.
Dehonnem. A Probike-ban ilyen is van, árát nem tudnám megmondani de a Bikemag-ban lévõ hirdetésükben ott van. Persze 100 felett.
#159
Posted 2001. September 11. - 19:38
képeken látni tõlük olyan duplavállast, aminek 1 rugója van a két váll közt, és a csillapító "cartridge" is ott van. ilyet nem árulnak ?
ennél nem megy el a levegõ. bár széteshet ez is
de nem akarok rosszmájú lenni...
én tuti nem fogok levegõs telót venni, mert a rugósok finomabban mozognak, és az a 20-30 deka plusz nekem nem szempont.
ennél nem megy el a levegõ. bár széteshet ez is
de nem akarok rosszmájú lenni...
én tuti nem fogok levegõs telót venni, mert a rugósok finomabban mozognak, és az a 20-30 deka plusz nekem nem szempont.
#160
vendég__*
Posted 2001. September 11. - 19:04
Nem támogatom a radikális kijelentéseket -lsd. Zaphod kolléga postjait- de szerintem se sok sz@rt ér annyiért a Hungary-A egyik telója se. Ez a levegõs dolog nagyon sok buktával jár.