Jelentkezz be Regisztrálj
Hungary:A Center X
#1
Írta 2013. június 26. - 08:44
#2
Írta 2009. március 04. - 01:40
Budaörstõl nem messze
Üdv!
Bocs, de ez az "ugyanott" pontosan mit jelent? Én ugyanis hasznalok még ilyen telót. Pontosabban használnék, de nem tudtam jól beállítani, az e topicban írtak alapján sem. Kéne valami doksi...
A bajom konkrétan az, hogy kirugózáskor gyakorlatilag nincs csillapítás, kivágódik a teló, mint a légpuska dugattyúja. Tudom, hogy a csillapítást a jobb száron lévõ tekerentyûvel lehet állítani, de ide inkább valami "negatív rugóút" kéne, ahova visszatérhetne. Szóval igazából elõfeszítésem nincs, hiába fújtam a bal felsõ meg a jobb alsó szelepbe ugyanannyit.
#3
Írta 2008. június 22. - 20:46
A szervizt azért leinformálnám mert ha még mûködik akkor ott teljesen rendbe tudnák tenni, én gondolom hogy mostanában nem volt kitakaritva, ill O-gyürü és porlehúzó csere is ráfér, ezt igy látatlanul ki merném jelenteni.
Amugy nem egy túl bonyolult szerkezet, és hidraulika tömitéseket forgalmazó boltban a porlehúzó, és a belsõ O-gyürü beszerezhetõ hozzá, csak a szétszedéshez kell célszerszám, vagy egy kis lelemény;)
#4
Írta 2008. június 22. - 20:26
A szervizzel kapcsolatban nincs infóm.:chin:
Valszeg a csillapitás patronban van kevés olajad, és ezért a rugóút tetejére efogy, és a teló felül koppan. A 2 db amit használtam-néztem ugyanilyen volt. Ha teljes berugózás után a visszaút elején érzel csillapitást, és feljebb nem, akkor biztos ez a gond. Én nem tudtam tökéletesen feltölteni a patront sose, mert nekem olyan volt mindha az olaj alatti kis dugattyú szorult volna, és nem követte volna le az olaj utját rendesen. Én azt figyetem meg hogy a villa a lehetõ legalacsonyabb alsó kamra nyomás esetén nem mutatja ezt a jelenséget, és sokkal finomabban mozog, sokáig túl keményen használtam.
Hol lehet feltölteni, és milyen olaj kell bele?
Melyik alsó kamráról van szó, a bal, vagy a jobb?
(Köszi.)
#5
Írta 2008. június 22. - 10:06
oda kell vinni vagy postázni, aztán pár nap alatt megcsinálják állítása szerint.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#6
Írta 2008. június 22. - 09:49
Valszeg a csillapitás patronban van kevés olajad, és ezért a rugóút tetejére efogy, és a teló felül koppan. A 2 db amit használtam-néztem ugyanilyen volt. Ha teljes berugózás után a visszaút elején érzel csillapitást, és feljebb nem, akkor biztos ez a gond. Én nem tudtam tökéletesen feltölteni a patront sose, mert nekem olyan volt mindha az olaj alatti kis dugattyú szorult volna, és nem követte volna le az olaj utját rendesen. Én azt figyetem meg hogy a villa a lehetõ legalacsonyabb alsó kamra nyomás esetén nem mutatja ezt a jelenséget, és sokkal finomabban mozog, sokáig túl keményen használtam.
#7
Írta 2008. június 22. - 09:24
Bocs, de ez az "ugyanott" pontosan mit jelent? Én ugyanis hasznalok még ilyen telót. Pontosabban használnék, de nem tudtam jól beállítani, az e topicban írtak alapján sem. Kéne valami doksi...
A bajom konkrétan az, hogy kirugózáskor gyakorlatilag nincs csillapítás, kivágódik a teló, mint a légpuska dugattyúja. Tudom, hogy a csillapítást a jobb száron lévõ tekerentyûvel lehet állítani, de ide inkább valami "negatív rugóút" kéne, ahova visszatérhetne. Szóval igazából elõfeszítésem nincs, hiába fújtam a bal felsõ meg a jobb alsó szelepbe ugyanannyit.
#8
Írta 2008. június 20. - 01:21
megvannak, ugyanott. bár nagy mozgást nem látok soha arra, se barátnõmék, akik arra járnak minden nap zsámbékról. én mondjuk leginkább hétvégén, de még soha, semmit.
Akkor ezek szerint létezik még a cég...
Kíváncsi lennék mit csinálnak ott. Gereblyét meg kapát gyártanak? Ahhoz talán elég a "szakértelmük"...
#9
Írta 2008. június 19. - 00:32
Tud valaki valamit, mi lett a céggel? Akkoriban egyre többen vettek ilyen villát, de mára szinte teljesen eltûntek - amit mondjuk nem csodálok, azok aután amilyen "átgondolt" tervezés eredménye volt.
megvannak, ugyanott. bár nagy mozgást nem látok soha arra, se barátnõmék, akik arra járnak minden nap zsámbékról. én mondjuk leginkább hétvégén, de még soha, semmit.
#10
Írta 2008. június 19. - 00:20
A vicces az volt az egészben, hogy mint tapasztaltam (néha már veszekedések árán a tervezõvel), talán én is jobban képbe voltam, mit hogyan kellett volna csinálni. De nekem azt is meg akarták magyarázni, hogy a becsúszón lévõ rovátkák (amik a durva megmunkálás eredményei) azért vannak, hogy a szimeringek ne tapadjanak le a becsúszú falára, elõsegítve a könnyebb megindulást. Vicces, nem? Vagy inkáb siralmas... Aztán rendszeresen hordhattuk vissza Perbálra, mert mindig elõjött valami újabb, vagy már egy korábba orvosolt probléma. Volt, hogy majdnem egy hónapig náluk volt a villám, mert nem volt alkatrész. Addig meg szarrárázattam magam merevvillával. Aztán epedezve vártam mindig, hogy most már csak jó lesz, de mindig csalódnom kellett. Majdnem kiábrándultam a bicózásból is. A végén odáig fajult a dolog, hogy János bácsi visszafizette a teljes vételárat. Ezt persze megelõzte egy kiabálás, mert máshogy már nem lehetett vele kommunikálni (persze tisztelem a kort, de senki ne nézzen verébnek). Amúgy ennek örültem a legjobban, és vehettem végre egy normális teleszkópot.
#11
Írta 2008. június 19. - 00:10
#12
Írta 2007. február 01. - 15:01
nekem hosszútávú tapasztalataim nincsenek a villáról (mármint errõl), de mentem vele egy keveset.
Karakoram: Nagyon nem mindegy hogy egy túrázó 60 éves 50 kilós ember tekeri le pl. a Buda maratont /ami sztem sem tul megterhelõ egy villának/, vagy pl. egy nehezebb élversenyzõ Pl. Sinka Ákos... A versenyzõ töbször akkora terhelést ró a villára mint az elõbb említett túráspapi...
A villáról az a véleményem, hogy a felhasználási terület rossz, hiszen egy könnyebb túrázó /ha karban van tartva a teló/ boldogan használhatja a Hungari:A telót sokáig. XC felhasználásra egyértelmûen gyenge a teló de szerinte nem az alapanyag gyengesége /hiszen ha gyenge lenne akkor elhajlana, de nem törne/ , hanem annak mennyisége miatt... Ha beleraknának még kb 200 gr-ot a fontos helyekre, nagyságrendekkel erõsebb lenne, viszont a súlya még így sem lenne elborzasztó
Amugy a bikmakkban 2002-ben egekig magasztalták ezt a telót, a M. Mars-al emlitve egy szinten és az erõsségét is dícsérték, ami szerintem hiba volt, hiszen hiába merev, a keményebb felhasználást nem bírja, a vékony falvastagságok miatt hip-hop eltörik...
Amugy amivel én mentem az szintén el volt törve a váll/becsúszó csatlakozásánál, kétkomponensû fémragasztóval megcsinálgatták, dehát mit ne mondjak, nem tartott sokáig . Az új Hungari:A telókról semmi info vagy tapasztalatom nincs, az alapkoncepció /Alu láb, levegõs,jó csillapitás/ szerintem jó volt, de túl korán adták ki és a tapasztalatok miatt elment az emberek kedve a további próbálgatásokból, így késõbbi fejlesztésre nem maradt pénz... Érdemes lenne feléleszteni, jó marketinggel és a hibák kiküszöbölésével jó telót tudnának csinálni... Én drukkolok
#13
Írta 2007. január 09. - 12:27
-fejtetõre kell állítani, mert a felsõ része kiszárad, s az olaj leül az aljára - konstrukciós hiba...
-gyenge az anyagminõség, törik, hajlik...láttam, fogtam már eleget...és szerintem ez a legnagyobb gáz...
-az elsõ szériás váll alapvetõ tervezési hibás
-a teflon gyenge - nekem a hólé (+némi só) gyakorlatilag lemosta
Nem véletlenül koptak ki az XC mezõnybõl. Az újabb változatok, a korábbi rossz tapasztalatok miatt meg el se terjedtek igazán.
OFF A Buda Maraton nem technikás verseny, legalábbis egy XC versenyhez képest. És a letekerést mindenki más tempóval érti. Szerintem ezen ne vitatkozzunk, ez erõsen szubjektív téma.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#14
Írta 2007. január 09. - 12:01
És ez itt a gond - ugyanis ezt egy XC versenytelóként árulták. :mad:
Nem mindegy, hogy versenykörülmény vagy nem, ha ugyan azt a távot, terepet letekerem vele.
Ha egymagam havonta egyszer letekerem pl. a Buda Maraton körvönalát, az versenykörülmény? (lélektani oldaról értem a versenykörülmény fogalmát, meg a verseny a legjobb edzés ugye, de a telónak nem mindegy?)
Én ugyan nem vagyok XC élversenyzõ, viszont HS33-as Magurával használtam, és télen a mínusz fokokat is rendesen bírta.
#15
Írta 2007. január 08. - 13:42
igaz nem versenykörülmények között
És ez itt a gond - ugyanis ezt egy XC versenytelóként árulták. :mad:
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#16
Írta 2007. január 08. - 13:26
:lol1: Igen, nekem is vannak még emlékeim Jorus Mesterrõl, hogy az LX monoblokkokkal traktál. Azok a régi szép idõk...
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#17
Írta 2007. január 08. - 13:23
#18
Írta 2007. január 08. - 12:18
hhh, istenem... közte majd' 6 év...de szép is volt
így most be van keretezve a topic
:lol1: Igen, nekem is vannak még emlékeim Jorus Mesterrõl, hogy az LX monoblokkokkal traktál. Azok a régi szép idõk...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#19
Írta 2007. január 08. - 12:11
Nekem is akkor volt, de 3 hónappal késõbb elcseréltem Rocsipetivel egy DH1-re.
én meg eladtam 3 nappal késõbb:)
#20
Írta 2007. január 08. - 11:54
Hi!
A kérdésem a következõ: használ valaki ilyet (én most cseréltem le az Aerosát), ha igen mi róla a vélemyéna? Nekem nagyon bejön, kellemes. Picit zavaró, hogy, ha keményre állítod a csillapítást, érezhetõen felkoppan, ha megemelkedik az eleje.
Egyéb vélemény?
Byez!
Nekem is akkor volt, de 3 hónappal késõbb elcseréltem Rocsipetivel egy DH1-re.
hhh, istenem... közte majd' 6 év...de szép is volt
így most be van keretezve a topic