az áron sajnálkoztam.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Shimano vagy SRAM????
Started by
Bikemag
, 2001. June 02. 03:56
#61
Posted 2002. March 14. - 09:40

#62
vendég__*
Posted 2002. March 14. - 08:17

#63
Posted 2002. March 13. - 18:33

#64
vendég__*
Posted 2002. March 13. - 15:53

#65
Posted 2002. March 13. - 14:43

bár ha úgy mûködik mint ahogy kinéz nem igazán érdekel hogy mennyibe fog kerülni. /nem messze van itt 1 OTP sísapkám + úgyis van/
#66
Posted 2002. March 13. - 14:41

nemá a 9.0 SL a Probike-ban 22 eFt az XT + jól 20 eFt.. Ha csak abból indulok ki, hogy a sima 9.0 feleannyiba kerül mint az SL akkor mennyi lesz az X.0. Súgd + lécci.
#67
vendég__*
Posted 2002. March 13. - 08:32

Country:
Azt kell hogy mondjam: TUDATLAN!!!! ;D Na most komojan: titán rugó, karbon+kovácsolt magnézium+aluminium elemek. Az ára meg xerintem simán az XTR alatt vala.
Azt kell hogy mondjam: TUDATLAN!!!! ;D Na most komojan: titán rugó, karbon+kovácsolt magnézium+aluminium elemek. Az ára meg xerintem simán az XTR alatt vala.
#68
Posted 2002. March 12. - 23:08

A Gyári oldalon fennt van az új hátsóváltó váltókar páros. Semmi újat nem látok a váltón formailag csak a plasztik helyyét átvette néhány háj-tek fém magnézium titán stb.- 200 gr a rövid kanalas. Gondolom ez már azért egy árban lesz az XTR-rel.
#69
Posted 2002. March 12. - 20:24

Ruff:Lehet,hogy télleg nekem lehetett szarul beállítva,bár sokat szaroztam vele,de akkoriban senki sem értett hozzá(szinte az elsõk között voltam,aki ezzel szerelt bringát vett).
Gyaci:Sajna a kesztyû kérdés az egyik legnagyobb gondom,mert nem igazán szeretem a kesztyût,így a versenyeken,meg az edzések jó részeén kívül nem hordok,és félek hogy úgy használhatatlan lenne.De lehet,hogy megpróbálom leküzdeni az undoromat:)
Üdv:Thommey
Gyaci:Sajna a kesztyû kérdés az egyik legnagyobb gondom,mert nem igazán szeretem a kesztyût,így a versenyeken,meg az edzések jó részeén kívül nem hordok,és félek hogy úgy használhatatlan lenne.De lehet,hogy megpróbálom leküzdeni az undoromat:)
Üdv:Thommey
#70
vendég__*
Posted 2002. March 12. - 16:29

thommey:
nekem a 9.0 van és rém fasza (na ezt lássa meg Para Adminiszter bácsi, 1bõl kimoderál!! ;D ). véleményem az a csúszásról, hogy ha igazán nyomatod a tekerést akkor kesztyû szüxéges, mert így is-úgy is lecsusszan6 a kezed a kormányról. A markoltváltóhoz is szerintem fontos a kesztyû, ha van, akkor nincs probléma a csúszással.
a váltás teljesítménye tökéletes, a fokozatok meg vannak számozva, nem kell gondolkodnod vagy hátra felé pislognok hogy hol a francba is van most a lánc, már ha neked is vannak ijen gyötrelmeid mint nekem. Én speciel szeretem tudni mindig hogy mejik fokozatban vagyok, függetlenül attól hogy kellemes-é tekerni vagy sem.
nekem a 9.0 van és rém fasza (na ezt lássa meg Para Adminiszter bácsi, 1bõl kimoderál!! ;D ). véleményem az a csúszásról, hogy ha igazán nyomatod a tekerést akkor kesztyû szüxéges, mert így is-úgy is lecsusszan6 a kezed a kormányról. A markoltváltóhoz is szerintem fontos a kesztyû, ha van, akkor nincs probléma a csúszással.
a váltás teljesítménye tökéletes, a fokozatok meg vannak számozva, nem kell gondolkodnod vagy hátra felé pislognok hogy hol a francba is van most a lánc, már ha neked is vannak ijen gyötrelmeid mint nekem. Én speciel szeretem tudni mindig hogy mejik fokozatban vagyok, függetlenül attól hogy kellemes-é tekerni vagy sem.
#71
Posted 2002. March 11. - 22:17

Hm... Nékem is volt grip shiftem, de ilyeneket nem észleltem. Vagy én vagyok hülye , vagy a te váltódon volt valami elcseszve . :

#72
Posted 2002. March 11. - 20:28

Sziasztok!
Na újra fárasztalak benneteket ;D
Szal:régen volt egy Grip Shift marokváltóm,de nem tetszett,mert sokt mozgott két fokozat között,meg pontatlan volt a vátásnál,az elsõnél meg majd két kör volt a 3 fokozat.Tervben lenne egy 9.0Sl kar,de nem tudom mennyire jó.Most RC rapidfire van fent.
Mennyire pontosan vált?
Élettartam?
Nem csúszik e a markolat(a régi fos volt)?
Karbantartásigény?
Ja és jövõhéten veszem a 9.0 féket:)
Üdv:Thommey
Na újra fárasztalak benneteket ;D
Szal:régen volt egy Grip Shift marokváltóm,de nem tetszett,mert sokt mozgott két fokozat között,meg pontatlan volt a vátásnál,az elsõnél meg majd két kör volt a 3 fokozat.Tervben lenne egy 9.0Sl kar,de nem tudom mennyire jó.Most RC rapidfire van fent.
Mennyire pontosan vált?
Élettartam?
Nem csúszik e a markolat(a régi fos volt)?
Karbantartásigény?
Ja és jövõhéten veszem a 9.0 féket:)
Üdv:Thommey
#73
Posted 2002. March 11. - 19:50

#74
Posted 2002. March 11. - 19:17

csak egy kerdes:
mennyi egy 9.0 valtokar+ hatsovalto oszealiitas??
vagy mennyiert vettetek... ???
kosz
M
mennyi egy 9.0 valtokar+ hatsovalto oszealiitas??
vagy mennyiert vettetek... ???
kosz
M
#75
Posted 2002. March 11. - 19:01

Emberök.Nincs hüvelyk újjam,vagy akkorát estem hogy rátekeredett a csuklómra.Hogy válto a Rapid Fijörral?
#76
Posted 2002. March 11. - 15:36

Tapasztalatom szerint a láncok váltásteljesitménye nem romlik a nyúlástól, amig el nem kezdenek ugrálni. Akkor meg nem tök mindegy?
Egyébként láttál már láncszakadást menet közben? Komolyan mondom, néha életveszélyes, pláne SPD-vel.
Egyébként láttál már láncszakadást menet közben? Komolyan mondom, néha életveszélyes, pláne SPD-vel.
#77
Posted 2002. March 11. - 11:55

Rohloff: õk egy olyan gyártó, akik nem adnak ki a kezük közül se szar, se olcsó cuccot. Állítólag ez a kettõ valahogy függ egymástól, dehát mondjanak csak amit akarnak... Haverom a csúcsgépén, amit elloptak Rohloff SLT-99est használt. De mivel kb két hétig volt rajta, nem tudott adekvált választ adni a kérdére, hogy milyen a teljesítménye a cuccnak.
X.0: szvsz még mindig prototípus státuszban van, és agy darabig ott is marad, max világkupákon fog fölbukkanni egy-egy darab. és nem teljes szett akciósan a probájkban...
A shimaló kompatibilis Sram v.kar neve korrektül: Gemini. Ja, és hogy mi mûxik 1ütt mivel: onnan lehet megjegyezni, hogy ami úgy végzõdik, hogy .0 , az csak Srammal lesz jó, legyen az váltó (hátsó) vagy váltókar. Ennyi
X.0: szvsz még mindig prototípus státuszban van, és agy darabig ott is marad, max világkupákon fog fölbukkanni egy-egy darab. és nem teljes szett akciósan a probájkban...
A shimaló kompatibilis Sram v.kar neve korrektül: Gemini. Ja, és hogy mi mûxik 1ütt mivel: onnan lehet megjegyezni, hogy ami úgy végzõdik, hogy .0 , az csak Srammal lesz jó, legyen az váltó (hátsó) vagy váltókar. Ennyi
#78
Posted 2002. March 10. - 10:39

Nem a láncszakadás a lényegesebb, hanem a nyúlás. Az ig31esem sem szakadt még el, de elõre röhög a láncnyúlásmérõ ha meglátja
#79
Posted 2002. March 10. - 01:12

#80
Posted 2002. March 10. - 00:34

az összes SRAN hátsóváltó ESP tshnikával mûködik azaz 1:1 hez áttétellel. míg a simanó cuccok ha mlékeim nem csalnak 2:1 hez. szóval max simano kompatibilis markolat van. sokat nem változik a váltás minõsége. most már tudom miért használ a Bogár 9.0 SL-t. A simano nagyon gagyi érzés ehhez képest. tehát végy egy komplett SRAM szettet és megtudod milyen a váltás élvezete. A simano pont olyan mint a mirofost teljesen elmegy az ember kedve a számítógéptõl ha windowst használ. Mivel azonban nincs más vagy megszokik vagy megszökik. Én inkább 1 sebességessel jártam. MOstanáig