Én maketteztem, bár gondolom, nem ilyen ragasztásra gonoltál.
Mit akarsz ragasztani?
persze vázat.
de mibõl?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
DH váz HÁZILAG
Indította
Lory-B
, 2002. augusztus 01. 15:10
#21
Írta 2004. november 19. - 18:09
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#22
Írta 2004. november 19. - 16:55
Jóvanna nem akartam senkinek a lelkébe gázolni... :-)
Amúgy ragasztással kapcsolatban vannakvalakinek gyakorlati tapsztalatai, már persze vázakkal kapcsolatban?
Amúgy ragasztással kapcsolatban vannakvalakinek gyakorlati tapsztalatai, már persze vázakkal kapcsolatban?
#23
Írta 2004. november 19. - 06:22
nemtom ki nyuglodik vele.
en nagyon meg vagyok vele
meg 3d-ben is /bar arra mar nem annyira valo/
igaz hasznalni tudni kell.
vegeselemre meg vannak jo progik.
en nagyon meg vagyok vele
meg 3d-ben is /bar arra mar nem annyira valo/
igaz hasznalni tudni kell.
vegeselemre meg vannak jo progik.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#24
Írta 2004. november 18. - 23:08
autocad tud néhány trükköt...
kinek ez kinek más szinpatikus.
kinek ez kinek más szinpatikus.
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#25
Írta 2004. november 18. - 21:55
Hi All!
Én is vázépítésen töröm a fejem, igaz országúti cumón. Egyelõre a tervezési szakaszban vagyok. Nem volt energiám végigolvasni a topic-ot, hanem csak szemezgettem, és annyit sikerült leszûrnöm, hogy autocad-el nyüglõdtök a tervezésnél. Valamilyen 3D CAD rendszert nem próbáltatok? Sztem sokkal egyszerûbb lenne a mozgásviszonyok elemzése, megjelenítése, ill. a kritikus részeknél valamilyen végeselem módszerrel lehet ellenõrizni a feszültségeket ill. alakváltozásokat.
Én is vázépítésen töröm a fejem, igaz országúti cumón. Egyelõre a tervezési szakaszban vagyok. Nem volt energiám végigolvasni a topic-ot, hanem csak szemezgettem, és annyit sikerült leszûrnöm, hogy autocad-el nyüglõdtök a tervezésnél. Valamilyen 3D CAD rendszert nem próbáltatok? Sztem sokkal egyszerûbb lenne a mozgásviszonyok elemzése, megjelenítése, ill. a kritikus részeknél valamilyen végeselem módszerrel lehet ellenõrizni a feszültségeket ill. alakváltozásokat.
#26
Írta 2004. szeptember 30. - 05:03
hip-hop
jo gyorsan f@szaul.
ugyanugy, mint a gyarinal vagy barminel
csak hasznalni kell bukksit
jo gyorsan f@szaul.
ugyanugy, mint a gyarinal vagy barminel
csak hasznalni kell bukksit
#27
Írta 2004. szeptember 29. - 23:15
na ez kezd biztató lenni...
cask inkább az érdekelne hogy a gyakorlatba átültevteve ez hogy lenne kivitelezhteö?!?!
cask inkább az érdekelne hogy a gyakorlatba átültevteve ez hogy lenne kivitelezhteö?!?!
#28
Írta 2004. szeptember 28. - 01:38
meg lehet oldani sima agyhoz is.
nem kell ahhoz atutos nek lennie.
(csak hely kell hozza)
nem kell ahhoz atutos nek lennie.
(csak hely kell hozza)
#29
Írta 2004. szeptember 27. - 23:37
A Cannondale oldalán keresd meg a Gemini manual-ját abban van egy robbantott 3d-s rajz, illetve a Foes oldalán szintén vannak manual-ok abban pedig egész jó fényképek vannak 2-3 fajtáról.
Valahol láttam utángyártottat de nagyon eldugott oldalon. Talán lor tud segíteni még a dologban.
Ha találsz valami jót szólj.
Valahol láttam utángyártottat de nagyon eldugott oldalon. Talán lor tud segíteni még a dologban.
Ha találsz valami jót szólj.
#30
Írta 2004. szeptember 27. - 22:53
Hüha!!
De jóó,persze kell kép!!!
meg kiváncsi lennék egy nem átütös témával hogy müködne,vagy mit hová...
De jóó,persze kell kép!!!
meg kiváncsi lennék egy nem átütös témával hogy müködne,vagy mit hová...
#31
Írta 2004. szeptember 27. - 22:46
Valahogy az agy és a váz közé kéne bepasszintani a dolgot és arra ügyelni hogy a csapágyazásásnál a belsõ gyûrûk feküdjenek fel, egy oldalt a vázra másik oldalt az agyra ebben megfelelõ alátétezés sokat tud segíteni. Ha kellenek képek vagy robbantott ábra szólj.
Inkább az átütõs agy a nyerõ.
Inkább az átütõs agy a nyerõ.
#32
Írta 2004. szeptember 27. - 22:25
Hi!
az lenne az ötletem hogy szertnék egy un floating mittom mit,szóval olyat hogy fékezéskor is aktív maradjon a rugózás cuccot.
a gép amire köllene egy scott octane
kérdés:
hogy lehetne ezt normál,nem átütös agyal megoldani!?
az lenne az ötletem hogy szertnék egy un floating mittom mit,szóval olyat hogy fékezéskor is aktív maradjon a rugózás cuccot.
a gép amire köllene egy scott octane
kérdés:
hogy lehetne ezt normál,nem átütös agyal megoldani!?
#33
Írta 2004. szeptember 26. - 14:21
Hello!
Én is épp ilyen problémával küzdöm, de találtam egy-két egész tûrhetõ rajzot. http://www.specializ...Manuals.jsp?a=b Itt van a Big Hit illetve a Demo9 .pdf-ben. Nagyon jól rá lehet nagyítani az ábrákra ahol szét vannak kapva és egész részletesen látszik. nem hinném hogy lehagytak volna róluk részleteket bár ki tudja. A darabjegyzékben pedig ott vannak a pontos csapágyszámok. Illetve a Yeti oldalán is találsz még egész jó cuccokat .pdf-ben bár azok nem ennyire részletesek.
Én is épp ilyen problémával küzdöm, de találtam egy-két egész tûrhetõ rajzot. http://www.specializ...Manuals.jsp?a=b Itt van a Big Hit illetve a Demo9 .pdf-ben. Nagyon jól rá lehet nagyítani az ábrákra ahol szét vannak kapva és egész részletesen látszik. nem hinném hogy lehagytak volna róluk részleteket bár ki tudja. A darabjegyzékben pedig ott vannak a pontos csapágyszámok. Illetve a Yeti oldalán is találsz még egész jó cuccokat .pdf-ben bár azok nem ennyire részletesek.
#34
Írta 2004. szeptember 25. - 16:20
hello
tervezgetek poénból vázakat, de nem tudom hogyan lehetne faszául a foráspontot, és ha valaki tudna mutatni valami szétkapott vagy közeli képet egy jó forgáspontról naggyon örülnék neki! :-*
tervezgetek poénból vázakat, de nem tudom hogyan lehetne faszául a foráspontot, és ha valaki tudna mutatni valami szétkapott vagy közeli képet egy jó forgáspontról naggyon örülnék neki! :-*
#35
Írta 2004. szeptember 14. - 16:29
ha 34 mm a belsõ átmérõ (saccra) az nekem jó, elfér hátulra a menetes bmx racsni a 20 mm-eres tengelyre.
megoldás: a hátsóagy 2 darabból áll, egyik darabban 2 csapágy, a floating adapter és a racsni, valamint a tárcsafék felfogatása, a másik darabban meg az agy maga a küllõperemekkel. hogy amikor kiszedem a hátsókereket, akkor a féktárcsa, meg a lánc ne mozduljon el. a nicolai találta ki az alapot, a megoldásom garantáltan nem nicolai (mert az féltve õrzött titok) de mûködne. a 20 mm-eres tengyelt a motorokról ismert láncfeszítõvel toldanám meg (excenteres)
a vázban g-boxx nélküli, de az elvet másoló 2 láncos téma. egyik lánc a hajtómûrõl a váltóig jobb oldalon, másik a hátsóagyig a váltótól a bal oldalon (ha rajta ülsz)
megoldás: a hátsóagy 2 darabból áll, egyik darabban 2 csapágy, a floating adapter és a racsni, valamint a tárcsafék felfogatása, a másik darabban meg az agy maga a küllõperemekkel. hogy amikor kiszedem a hátsókereket, akkor a féktárcsa, meg a lánc ne mozduljon el. a nicolai találta ki az alapot, a megoldásom garantáltan nem nicolai (mert az féltve õrzött titok) de mûködne. a 20 mm-eres tengyelt a motorokról ismert láncfeszítõvel toldanám meg (excenteres)
a vázban g-boxx nélküli, de az elvet másoló 2 láncos téma. egyik lánc a hajtómûrõl a váltóig jobb oldalon, másik a hátsóagyig a váltótól a bal oldalon (ha rajta ülsz)
#36
Írta 2004. szeptember 13. - 23:02
Valakinek nincs véletlen egy szétkapott forgáspontról jó minõségû fotója? Persze valami komolyabb vázról Leszedtem egy két manual-t de nem áll össze az agyamban a dolog hogy a váz és a csapágyak (amik a lengõkarban vannak) közé alátétek jönnek aztán az egész össze van szorítva és kész. Ha netán valakinek lenne Nicolai-ról mondjuk valamelyik Nucleon forgáspontjáról egy robbantott ábrája annak is nagyon tudnék örülni. (Álmodik a nyomor ;D )
#37
Írta 2004. szeptember 13. - 22:29
Hát az jó kérdés..Mert amit láttam azon nem volt felirat..szóval lehet hogy házon belüli termék..bár ha ott van csak van máshol is..de itthon nem hiszem
#38
Írta 2004. szeptember 13. - 22:18
es lehet valahunn hozza agyat venni?
vagy csak vazzal egyutt?
esetleg atomic lab vagy vmi hasonlo
vagy csak vazzal egyutt?
esetleg atomic lab vagy vmi hasonlo
#39
Írta 2004. szeptember 13. - 22:09
ha szabvány tengelytávra gondol olyan van átütõsben..mivel marisnak is szabvány..és megis a team dh 20 milis és szûkített 17 milis aggyal van szerelve évjárttól függõen..
#40
Írta 2004. szeptember 13. - 21:50
szabvany hatso 20mm-s agy szertem nincs
single speed atutos szertem szinten nincs
esetleg chris king ss es hatha arra is vonatkozik az atutos adapter.
vagy nem kazettas aggyal (menetes racsnival) meglehet csinalni atutosre.
de abbol sem jon ki a 20mm-es
single speed atutos szertem szinten nincs
esetleg chris king ss es hatha arra is vonatkozik az atutos adapter.
vagy nem kazettas aggyal (menetes racsnival) meglehet csinalni atutosre.
de abbol sem jon ki a 20mm-es