szerintem rugós gépeken nem igazán megoldható a dolog technikailag ,s mivel ez a tendencia nem is törik magukat. Monnyuk nekem nehéz is lenne.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
kardán
Indította
Bitecus
, 2002. március 03. 17:03
#41
Írta 2002. március 04. - 00:47
#42
Írta 2002. március 03. - 23:43
IMRE jaja... de azért ha van zsuga nagyon ütõs darabot és örök hû társat találsz benne...
Ras, aki egy ilyenrõl álmodik...
Ras, aki egy ilyenrõl álmodik...
#43
Írta 2002. március 03. - 23:02
#44
Írta 2002. március 03. - 22:54
#45
Írta 2002. március 03. - 22:22
major egy agyváltó 14 fokozat élettartam gari és nem is vészes súly... nó elsõváltó összesen két fogaskerék, akkor és úgy váltasz ahogy aakrsz szóval rulez...
http://www.rohloff.de
http://www.rohloff.de
#46
vendég__*
Írta 2002. március 03. - 19:04
Hát talán a kardán túl bonyolult megoldás egy bringához. Meg a hajtó rendszer is sokkal sérülékenyebb lenne. Minél bonyolultabb valami, annál több benne a kritikus rész. Vagy valami ilyesmi.
#47
Írta 2002. március 03. - 17:46
#48
Írta 2002. március 03. - 17:19
Nem akarok venni, csak érdekel. A Rohloff pedig nekem is jó lenne, elõ a sísapkát!
#49
Írta 2002. március 03. - 17:08
#50
Írta 2002. március 03. - 17:03
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy a bicikliken miért nem jön be soha a kardántengelyes megoldás ??? Pedig annyian próbálkoztak már! Hátha van köztünk egy mérnökember, aki tudja a választ. Esetleg valaki próbált már ilyenen menni, netalán barkácsolni sajátot?